Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Receptionist / Office Assistant
CRIF - Slovak Credit Bureau, s. r. o.
Miesto práce
Mlynské nivy 14, Bratislava
Mlynské nivy 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR a viac v závislosti od skúseností
900 EUR a viac v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej kancelárie hľadáme novú kolegyňu / nového kolegu na pozíciu
Office Assistant - Receptionist
Pracovná náplň
- Recepčná činnosť (spracovávanie telefonátov a korešpondencie, plánovanie schôdzok, vítanie návštev,…)
- Zaisťovanie chodu kancelárie (objednávky nápojov, kancelárskych potrieb)
- spracovanie cestovných príkazov, vyúčtovanie služobných ciest, organizácia služobných ciest, komplexnejšie administratívne úlohy
- Pracovná doba od 9.00 do 17.00
Office Assistant - Receptionist
Pracovná náplň
- Recepčná činnosť (spracovávanie telefonátov a korešpondencie, plánovanie schôdzok, vítanie návštev,…)
- Zaisťovanie chodu kancelárie (objednávky nápojov, kancelárskych potrieb)
- spracovanie cestovných príkazov, vyúčtovanie služobných ciest, organizácia služobných ciest, komplexnejšie administratívne úlohy
- Pracovná doba od 9.00 do 17.00
Zamestnanecké výhody, benefity
5 additional days of vacation
10 days extra paid sickness leave benefit
pension insurance
life insurance
language courses (English, Italian)
10 days extra paid sickness leave benefit
pension insurance
life insurance
language courses (English, Italian)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti komunikácie so zákazníkom alebo na recepcii výhodou
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni a znalosť spisovnej slovenčiny podmienkou
- profesionálne vystupovanie a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- organizačné schopnosti, zodpovednosť a zmysel pre detail a poriadok
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni a znalosť spisovnej slovenčiny podmienkou
- profesionálne vystupovanie a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- organizačné schopnosti, zodpovednosť a zmysel pre detail a poriadok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are an international company that manages the Banking and Non-banking Credit Bureaus, provides a complete range of solutions for business & consumer information as well as credit & marketing management.
Our mother company is CRIF S.p.A. with the headquarters in Italy that has been successful in the financial industry for over 20 years.
Our mother company is CRIF S.p.A. with the headquarters in Italy that has been successful in the financial industry for over 20 years.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3470233
Dátum zverejnenia: 6.8.2019
2019-08-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Spoločnosť: CRIF - Slovak Credit Bureau, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR a viac v závislosti od skúseností