Fakturant/Administratívny pracovník

CRESCO REAL ESTATE a. s.

Miesto práce
Poštová 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2022 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacFinálna výška mzdy je vecou osobného dohovoru a bude sa odvíjať od schopností a skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Spracovanie došlých faktúr v internom systéme DMS (kontrola, work flow, príprava a tlač krycích listov)
• Vystavovanie, spracovávanie a evidencia faktúr, dobropisov a ťarchopisov
• Komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi a riešenie prípadných nezrovnalostí
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• Evidencia a archivácia dokladov a dokumentácie v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
• Spracovanie dokladov vyúčtovania, pokladne a phm
• Administratívne práce v rámci účtovného oddelenia
• Príprava reportov
• Ostatné úlohy podľa zadania nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

-príjemné a priateľské pracovné prostredie
-možnosť odborného rastu
-práca v dynamicky rastúcej spoločnosti
-pružný pracovný čas
-sick days

Informácie o výberovom konaní

Podmienkou pre zaradenie do výberového procesu je minimálne 1 ročná skúsenosť v oblasti administratívy a fakturácie. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Do výberového konania budú zahrnutí vybraní kandidáti spĺňajúci zadané kritériá, ktorých budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom. Životopisy prosím posielajte na adresu [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Financie a ekonomika

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Slovenský jazyk/gramatika - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozitívny vzťah k administratíve a číslam, Aktívny prístup, Samostatnosť, Precíznosť, Organizačné a komunikačné zručnosti, Podvojné účtovníctvo základy výhodou, Základná znalosť slovenskej účtovnej a daňovej legislatívy výhodou, Skúsenosť s administratívou, fakturáciou a hospodárskou korešpondenciou. Motivácia učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Významný medzinárodný hráč s dynamickým imidžom v oblasti komplexných podnikateľských riešení a developmentu nehnuteľností. Od svojho vzniku v roku 1992 spoločnosť CRESCO REAL ESTATE realizovala mnoho úspešných developérskych projektov. Hoci väčšina z nich je lokalizovaná v Bratislave, spoločnosť postupne rozširuje svoje aktivity aj na ďalšie územie Slovenska a do zahraničia. Za roky svojej existencie sa CRESCO REAL ESTATE stalo významnou a rešpektovanou spoločnosťou podpísanou pod odvážnymi veľkými projektmi, ktoré menia tvár hlavného mesta a spoluvytvárajú nové, vyššie štandardy bývania.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4348251  Dátum zverejnenia: 15.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac