Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor zákazníckej linky – buď kľúčom k spokojnosti
CreditCall, s.r.o.
M. R. Štefánika, Žilina
plný úväzok
dohodou
870 - 1 100 EUR/mesiacZákladná mzda 870 EUR + s variabilnou zložkou je plat u nás v priemere do 1.100,- EUR. Tvoje príjmy môžu rásť podľa tvojich schopností, dodržiavaní pravidiel a výsledkov – najlepší kolegovia majú aj vyššie bonusy. V prípade práce na zmeny, za prácu cez víkendy a nočné zmeny príplatky podľa platných predpisov. Okrem toho ďalšie zaujímavé finančné aj nefinančné benefity v závislosti od kampane.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa k nám a vstúp do sveta komunikácie!
Máš rád výzvy a túžiš po raste, ktorý posunie tvoju kariéru aj osobnosť? Rád načúvaš ľudom a pomáhaš im hľadať tie správne riešenia?
Presne to operátori na zákazníckej linke robia. 24 hodín denne, 7 dní v týždni, svojimi zručnosťami prispievajú k zákazníckej spokojnosti.
Preto ak vieš empaticky pristupovať k zákazníkom, si trpezlivý, najmä v stresových situáciách, si schopný odpovedať na otázky zákazníkov, vieš rýchlo a efektívne hľadať riešenia na problémy, ktoré zákazníci môžu mať, na čo vieš využiť svoju kreativitu a analytické myslenie, a k tomu máš ešte technické zručnosti, si náš človek.
Pripoj sa k nášmu tímu a staň sa súčasťou dobrodružstva v dynamickom callcentre!
Naša pozícia ti ponúkne príležitosť zapojiť sa do rôznych projektov, ktoré ti zabezpečia neustále výzvy a nové skúsenosti v práci a tvojou odmenou bude zákaznícka spokojnosť a ak máš ambície, môžeš neskôr aj kariérne rásť a rozvíjať sa.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Podpora zdravého a aktívneho štýlu
- K narodeninám to najvzácnejšie
- Za dochádzku ťa odmeníme
- Učenie je kľúčom k rastu
- Vieme vypnúť
Ostatné benefity ti radi predstavíme na pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Charizma a nezávislosť – schopnosť jasne komunikovať a samostatne sa orientovať v úlohách
- Počítačová zručnosť – práca na PC na úrovni stredne pokročilý (internet, PowerPoint, Word, Excel...)
- Schopnosť počúvaťa hľadať riešenia – efektívne načúvanie a proaktívne hľadanie riešení
- Spoľahlivosť a precíznosť – zodpovedné a kvalitné plnenie úloh, dodržiavanie pracovných postupov