Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho centra s anglickým jazykom
CreditCall, s.r.o.
Miesto práce
M. R. Štefánika, Žilina
M. R. Štefánika, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 820 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy, po skúšobnej dobe navýšenie základnej mzdy
Od 820 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy, po skúšobnej dobe navýšenie základnej mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš si prácu, v ktorej je rôzne rozvrhnutý pracovný čas? Si ústretový/á a rád/a riešiš problémy a hľadáš riešenia?
Ak ti komunikácia nerobí problém a chceš sa realizovať v práci, radi ťa privítame v našom tíme pracovníkov zákazníckej podpory.
Ponúkame ti pracovné miesto, kde sa prácou na zmeny bude striedať ranná a poobedná práca
Práca poobede alebo cez víkend je pre našich zamestnancov výhodou, nie strašiakom - v tomto čase prichádza menej hovorov, takže aj napriek pohotovosti na linke si dokážeš oddýchnuť.
Tvojou hlavnou úlohou bude odpovedanie na prichádzajúce hovory od zákazníkov, podpora a podanie pomocnej ruky pri riešení vzniknutých situácií, kvôli ktorým na infolinku volajú. Väčšina hovorov prebieha v slovenskom jazyku, avšak občas je potrebné obslúžiť aj anglický hovor alebo email, preto od teba požadujeme znalosť jazyka aspoň na úrovni B2. Ak je pre teba komunikácia v cudzom jazyku rutinou a nie problémom, hľadáme práve teba.
Ak ti komunikácia nerobí problém a chceš sa realizovať v práci, radi ťa privítame v našom tíme pracovníkov zákazníckej podpory.
Ponúkame ti pracovné miesto, kde sa prácou na zmeny bude striedať ranná a poobedná práca
Práca poobede alebo cez víkend je pre našich zamestnancov výhodou, nie strašiakom - v tomto čase prichádza menej hovorov, takže aj napriek pohotovosti na linke si dokážeš oddýchnuť.
Tvojou hlavnou úlohou bude odpovedanie na prichádzajúce hovory od zákazníkov, podpora a podanie pomocnej ruky pri riešení vzniknutých situácií, kvôli ktorým na infolinku volajú. Väčšina hovorov prebieha v slovenskom jazyku, avšak občas je potrebné obslúžiť aj anglický hovor alebo email, preto od teba požadujeme znalosť jazyka aspoň na úrovni B2. Ak je pre teba komunikácia v cudzom jazyku rutinou a nie problémom, hľadáme práve teba.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prácou u nás môžeš získať:
- zaškolenie do základov telefonickej komunikácie – vedenie rozhovoru, zisťovanie potrieb, argumentácia, zvládanie námietok,
- prax s možnosťou pracovať pre najvýznamnejšie spoločnosti pôsobiace na Slovensku,
- dlhodobú spoluprácu v stabilnej spoločnosti,
- dochádzkový bonus až do výšky 280€ ročne,
- platenú dovolenku v deň tvojich narodenín (deň voľna navyše),
- vianočný bonus: 15% zo zisku spoločnosti rozdelený medzi zamestnancov podľa zásluh a odpracovaných hodín.
- odmenu za odporučenie nových kolegov, ktorá môže byť až 500 Eur, ak nový kolega odpracuje aspoň rok.
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme komunikačne a technicky zdatných uchádzačov, ktorí ovládajú prácu s PC, majú príjemné vystupovanie a sú bezúhonní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenská spoločnosť s 11-ročnou históriou.
Tvoríme menšie pobočky s rodinnou a priateľskou atmosférou. Realizujeme projekty pre banky, poisťovne a iných významných klientov. Je to o ľuďoch a pre ľudí.
Práca u nás Ti rozšíri všeobecný rozhľad, komunikačné zručnosti a talent, počítačové zručnosti, prezradíme Ti tajomstvo asertívneho správania, naučíme Ťa správne klásť otázok a pohotovo reagovať na akúkoľvek, aj nepríjemnú odpoveď. U nás máš možnosťou kariérneho rastu alebo Ti pomôžeme kariéru naštartovať od začiatku.
Nemusíme byť najväčší, chceme byť najlepší!
Tvoríme menšie pobočky s rodinnou a priateľskou atmosférou. Realizujeme projekty pre banky, poisťovne a iných významných klientov. Je to o ľuďoch a pre ľudí.
Práca u nás Ti rozšíri všeobecný rozhľad, komunikačné zručnosti a talent, počítačové zručnosti, prezradíme Ti tajomstvo asertívneho správania, naučíme Ťa správne klásť otázok a pohotovo reagovať na akúkoľvek, aj nepríjemnú odpoveď. U nás máš možnosťou kariérneho rastu alebo Ti pomôžeme kariéru naštartovať od začiatku.
Nemusíme byť najväčší, chceme byť najlepší!
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4443842
Dátum zverejnenia: 9.2.2023
2023-02-09
lokalita: Žilina Pozícia: Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: CreditCall, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 820 EUR/mesiac