Pracovník zákazníckeho centra

CreditCall, s.r.o.

Miesto práce
Jozefa Kozáčeka 11, Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
480

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu zákazníckej podpory hľadáme šikovných a komunikatívnych operátorov, ktorí sa neboja výziev a radi poskytnú zákazníkom pomocnú ruku pri riešení ich problémov.

Vašou úlohou bude odpovedanie na prichádzajúce hovory od zákazníkov kuriérskej spoločnosti a podpora pri riešení vzniknutých situácií, kvôli ktorým na info linku volajú.

Pracovná doba je od pondelka do piatku s možnosťou výberu smien: 7:30 - 15:30 alebo 10:00 - 18:00.

Pracovnú pozíciu je možné kombinovať s prácou na iných druhoch kampaní, pri ktorých máte možnosť získať k platu aj bonusovú zložku mzdy.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získate prácou u nás:
- zaškolenie do základov telefonickej komunikácie – vedenie rozhovoru, zisťovanie potrieb, argumentácia, zvládanie námietok,
- prax s možnosťou pracovať pre najvýznamnejšie spoločnosti pôsobiace na Slovensku,
- dlhodobú spoluprácu v stabilnej spoločnosti,
- stravné lístky,
- zvýšenie mzdy v rámci kariérneho rastu (kurzy a školenia na zvýšenie vašej kvalifikácie vám zabezpečíme my),
- platenú dovolenku v deň vašich narodenín (deň voľna navyše),
- odmenu za odporučenie nových kolegov, ktorá môže byť až 500 Eur, ak nový kolega odpracuje aspoň rok.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o túto pozíciu nám pošlite svoj profesijný životopis. Telefonicky budeme pozývať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.
Všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

29.6.2018 (ostáva ešte 6 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť práce s PC,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie,
- bezúhonnosť,
- výhodou, ale nie podmienkou, je skúsenosť s telefonovaním alebo predajom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť CreditCall, s.r.o. pôsobí na trhu už viac ako 10 rokov. Pre našich klientov poskytujeme služby kontaktného call centra, telefonického zberu dát a vymáhania pohľadávok. Aktuálne pôsobíme v troch prevádzkach – Bratislava, Zvolen a Topoľčany s chuťou rozširovať sa.

Sme odborným hráčom, máme licenciu Samostatného Finančného Agenta a sme členom ESOMAR. U nás sa môžte v práci vzdelávať aj zabávať.

Chcete premeniť voľný čas na peniaze? Tvoríme menšie pobočky s rodinnou a priateľskou atmosférou. Realizujeme projekty pre banky, poisťovne a iných významných klientov. Práca v našom call centre ponúka výbornú príležitosť pre profesionálny rozvoj.

Neváhajte a príďte sa presvedčiť osobne :-)

Našim cieľom je poskytovať v prvom rade kvalitné služby. Najväčšou pridanou hodnotou je flexibilita a aby sme tieto úlohy zvládali, hľadáme ľudí, ktorí sa stotožnia s našou myšlienkou.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

CreditCall, s.r.o.
Račianska 66
831 02 Bratislava
http://www.creditcall.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Romana Jelenčíková
E-mail: poslať životopis
ID: 3417079   Dátum zverejnenia: 11.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   480