Supervízor pre Call Centrum

CreditCall, s.r.o.

Miesto práce
Jozefa Kozáčeka 11, Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
750€ / brutto, po zaškolení 800€ / brutto + mesačné a kvartálne odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pobočku vo Zvolene hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu pre vedenie tímu telemarketingových operátorov. Očakávame od teba skúsenosti s vedením ľudí, výborné komunikačné zručnosti, schopnosť motivovať seba aj svojich ľudí, asertívnosť a tiež spoľahlivosť pri plnení pracovných zadaní.

Tvojou náplňou práce bude:
• vedenie telemarketingových projektov pre klientov,
• komunikácia s klientmi,
• zodpovednosť za pridelený tím operátorov,
• príprava a realizovanie školení pre nových aj starších operátorov ( príprava metodiky ku školeniam - produktové školenia, zlepšovanie komunikačných zručností, vzdelávanie, atď.),
• podpora a zvyšovanie motivácie operátorov (starostlivosť o profesijný rozvoj, konštruktívna spätná väzba),
• reporting, vyhodnocovanie zrealizovaných kampaní,
• zodpovednosť za dosahovanie výsledkov,
• návrhy na optimalizáciu procesov.

Pracovná doba: po - pia: 8:00 - 16:30 (resp. podľa potreby a prevádzky kampaní).

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame ti prácu v príjemnom prostredí, priateľských kolegov, služobný notebook a telefón, pravidelné teambuildingy, možnosť zúčastňovať sa vzdelávacích kurzov a celkovo prácu v ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. :)

Samozrejmosťou sú stravné lístky, motivačné bonusy a v deň narodenín dovolenka navyše.

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Očakávame od teba:
  • vynikajúce komunikačné a riadiace schopnosti,
  • schopnosť koordinovať ľudí a ich pracovné činnosti,
  • technický prehľad a logické myslenie,
  • orientácia v informačných systémoch,
  • odolnosť voči stresu,
  • tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce,
  • aktívny a cieľavedomý prístup k práci,
  • orientácia na výsledky a výkon/kvalitu prideleného tímu operátorov,
  • zákaznícka orientácia, inovatívnosť, samostatnosť, proaktivita, flexibilita.
  • pozitívny vzťah k práci s ľuďmi, mentorovanie a koučovanie,
  • prax v call centre výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

* Spoločnosť CreditCall poskytuje služby v oblasti zákazníckeho servisu, telemerkatingu, manažmentu pohľadávok a prieskumnej agentúry.
* Realizujeme projekty pre významných klientov.
* Nemusíme byť najväčší, chceme byť najlepší!

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Jana Samadi
E-mail: poslať životopis
ID: 2441495  Dátum zverejnenia: 12.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750€ / brutto, po zaškolení 800€ / brutto + mesačné a kvartálne odmeny