Event manager / Manažér spoločenských podujatí

CORNER SK spol. s r.o.

Miesto práce
Stará Vajnorská 39, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď alebo dohodou (na kvalitného uchádzača počkáme)
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacfixná mzda + osobné ohodnotenie + odmeny + príplatky, uvedená mzda nezohľadňuje ďalšie odmeny a možnosti odmeňovania (v závislosti od úspešnosti a počtu podujatí)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného a samostatného človeka, so skúsenosťou s organizovaním firemných/spoločenských podujatí na mieru. Hľadáme kolegu, ktorý ovláda štandardy spoločenského správania, vie pružne reagovať na meniace sa podmienky pri organizácii podujatia, riešiť organizačné kolízie s rozvahou, prehľadom a profesionálne.
Práca je projektová, začína zvážením možností a predstavy odberateľa, kalkuláciou, cenovou ponukou pre klienta, doladením predstavy a samotnou prípravou a realizáciou podujatia.
Súčasťou práce je aj organizácia podujatí pre našich odberateľov, poznávacie cesty za vínom pre VIP klientov, riadené degustácie na vyžiadanie alebo predajom vstupeniek a pod.

Čo bude Vašou náplňou?
– poradenstvo, kalkulácia a ponuky na organizáciou podujatí pre odberateľov;
– navrhovanie, pripomienkovanie a organizovanie vlastných akcií: riadené degustácie so sortimentom alkoholických nápojov (vína, destilátov), kávy, čajov... formou predaja vstupeniek alebo priamo vopred určenému odberateľovi;
– vyhodnotenie akcie, záznamová a evidenčná činnosť spotreby materiálu (elektronickými prostriedkami, skenermi), vedenie evidencie mobiliáriu pre podujatia;
– riadenie a realizácia drobných ochutnávok zo sortimentu (víno, káva...) v rámci predajní Wineplanet;
– organizácia a zabezpečenie účasti na veľtrhoch, prezentačných akciách;
– pracovná doba individuálna, prispôsobená podľa kalendára akcií.

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilné postavenie vo významnej spoločnosti s viac ako 26 ročnou tradíciou, korektný a profesionálny prístup zamestnávateľa
• zaujímavé finančné ohodnotenie podľa objektívnych kritérií
• príjemný kolektív, možnosť rozvoja a profesijného rastu, zázemie na realizáciu
• samostatná organizácia pracovného času
• benefity na produktové portfólio firmy, možnosť účasti na firemných akciách, ochutnávkach alkoholu, degustáciách vín

Informácie o výberovom konaní

V prvom kole budú na základe zaslaných životopisov vybraní a oslovení uchádzači spĺňajúci uvedené podmienky. DÔLEŽITÉ: K životopisu prosíme priložiť aj fotografiu. Vybraným uchádzačom bude telefonicky alebo e-mailom ponúknutý termín druhého kola výberového konania. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Druhé kolo: osobný pohovor (osobne alebo prostredníctvom telespojenia na diaľku).

Prosíme uchádzačov, aby si pozorne prečítali požiadavky na pracovnú pozíciu, zvážili svoj vážny záujem, objektívne konfrontovali požiadavky so svojimi znalosťami a zaslali svoj životopis presvedčení, že o danú pozíciu majú záujem a chcú sa zúčastniť výberového konania.
Za porozumenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

gastronómia, obchod, marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Prax na obdobnej pozícii event manažéra, organizátora podujatí a pod.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Baví Ťa dynamická a rôznorodá práca? Potom hľadáme práve Teba. Pošli nám životopis s fotografiou a rozvíjaj svoj potenciál v stabilnej a úspešnej spoločnosti!

Je super, ak vieš alebo máš
– s ľahkosťou robiť viac činností súčasne;
– sebaistotu ale i sebaovládanie;
– komunikovať aj v zložitých situáciách;
– pracovať samostatne, ale aj v tíme;
– analytické i praktické myslenie a precíznosť;
– kreativitu a videnie aj nemožného;
– chuť vzdelávať sa a zlepšovať;
– nápady ako prácu zefektívňovať;
– komunikovať v angličtine najmä pri organizácii zahraničných aktivít (komunikatívna znalosť anglického jazyka je nevyhnutná na úrovni bežnej konverzácie na účely organizácie a zabezpečenia podujatia).

Veľkou výhodou je aj:
– skúsenosť v oblasti organizácie podujatí, aj malých, aj väčších (veľtrhov, výstav, firemných akcií a pod.);
– radosť z komunikácie s ľuďmi;
– pozitívny pohľad na svet okolo seba.

Máš rád výzvy a rád sa zdokonaľuješ? Chceš sa podieľať na novom projekte a niečo vybudovať? CHCEME PRÁVE TEBA!!! Zodpovedného a flexibilného človeka na dlhodobú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť CORNER SK, spol. s r.o. sa zaoberá od roku 1994 dovozom a distribúciou prémiových produktov v oblasti nápojov a potravín, čo je viac ako 29 rokov. Spolupracujeme so spoločnosťami založenými na rodinnej tradícii, ktoré po mnohé generácie budujú identitu značky s dôrazom na tradície a kvalitu.
Ponúkame výberové vína z celého sveta, prémiové destiláty, kávu Lavazza, ktorej sme výhradným dovozcom od roku 2001 a exkluzívne francúzske čaje Dammann.
Produkty z našej ponuky nájdete v špičkových reštauráciách, wine-baroch, maloobchodných predajniach a vo všetkých obchodných reťazcoch na Slovensku.
V posledných rokoch rozširujeme vlastnú sieť špecializovaných predajní.
Organizujeme degustácie s vlastnými someliérmi.
Rozrastá sa aj náš e-shop, najväčší na Slovensku. Okrem širokej ponuky produktov tu nájdete rady someliérov ako párovať nápoje s jedlom alebo ako vybrať vhodné víno na každú príležitosť.

www.corner.sk www.wineplanet.sk

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Irena Weismanová
Tel.: +421911058865
E-mail: poslať životopis
ID: 2105587  Dátum zverejnenia: 22.4.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac