Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager, Receptionist
CORINEX COMMUNICATIONS a.s.
Place of work
Bratislava
Bratislava
Contract type
full-time
full-time
Start date
28.09.2019
28.09.2019
Wage (gross)
900 - 1 100 EUR/month
900 - 1 100 EUR/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Privítanie hostí, ponúknutie občerstvenia, odpratanie a umytie riadu po návštevách, zodpovednosť za zasadačky.
• Obsluha telefónov, prepájanie, preberanie a odovzdávanie odkazov.
• Evidencia, scanovanie odoslanej a prijatej korešpondencie, jej rozdelenie.
• Príprava korešpondencie (pošty, faxov, e-mailov), jej písanie, odosielanie, faxovanie.
• Objednávanie a vedenie evidencie kancelárskeho materiálu, občerstvenia a tonerov do tlačiarní a kopírovacích zariadení.
• Hlásenie potrieb opráv alebo porúch na prenajatých priestoroch správcovi budovy.
• Pohotové prijímanie a monitorovanie prichádzajúcich telefonických hovorov, vľúdne a profesionálne pozdravovanie.
• Rozvíjanie a udržiavanie dobrého organizačného systému, ktorý umožňuje ľahkú dostupnosť informácií.
• Registratúrny poriadok - zabezpečenie jeho chodu v spoločnosti.
• Zodpovednosť za udržiavanie dobrého mena spoločnosti CORINEX COMMUNICATIONS, a.s. svojím vystupovaním.
Sales & Management
• Organizácia (plánovanie, pomoc pri výbere, rezervácii, objednávaní, vybavovanie víz) služobných ciest, hotelov a rezervácii áut a príprava cestovných plánov pre manažérov a obchodníkov spoločnosti alebo podľa potrieb spoločnosti.
• Prehľad o rozvrhu práce vedenia spoločnosti a jeho dopĺňanie. Udržiavanie úzkeho kontaktu so sekretariátom materskej spoločnosti CORINEX COMMUNICATIONS, corp. Vancouver.
• Kopírovanie, scanovanie materiálov, ich úprava, väzba a pod. pre manažment spoločnosti a obchodné akcie.
• Archivácia, scanovanie a evidencia obchodných dokumentov (obchodné zmluvy, NDA) spoločnosti podľa potrieb a požiadaviek manažmentu.
Accounting
• Evidencia faktúr v rámci došlej pošty, vytvorenie krycieho listu, zabezpečenie schválenia a odovzdanie na učtáreň.
• Riešenie poistných udalostí, predovšetkým pre autá vozového parku (2 - 5 áut, pomocou makléra spoločnosti).
Logistics
• Evidencia prijatých a odoslaných zásielok. Zabezpečenie odoslania zásielok prostredníctvom prepravných spoločností, prijímanie zásielok od prepravných spoločností.
• Dohľad nad vozovým parkom firmy (2 – 5 áut), interné rezervácie a schválenia, pravidelné a nepravidelné servisy.
HR
• Podpora (asistencia) pri organizácii stretnutí a/alebo špeciálnych udalostí, vrátane ročných vianočných večierkov, stretnutí, team building atď. Príprava pohostenia, lokality a distribúcia informácií podľa charakteru udalostí, ako aj darčekov alebo letákov podľa udalostí.
Všeobecné
• Skúsenosti s prácou s Libre Office výhodou
• Príležitostná práca aj v sobotu, nedeľu (len z domu).
• Práca s riadiacim tímom a prispievanie k rozvoju a realizácii organizačných nariadení, procedúr a praktík.
• Neustále zdokonaľovanie kvality procesov, vylepšovanie efektívnosti administratívnych procesov.
• Plnenie ďalších požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
• Privítanie hostí, ponúknutie občerstvenia, odpratanie a umytie riadu po návštevách, zodpovednosť za zasadačky.
• Obsluha telefónov, prepájanie, preberanie a odovzdávanie odkazov.
• Evidencia, scanovanie odoslanej a prijatej korešpondencie, jej rozdelenie.
• Príprava korešpondencie (pošty, faxov, e-mailov), jej písanie, odosielanie, faxovanie.
• Objednávanie a vedenie evidencie kancelárskeho materiálu, občerstvenia a tonerov do tlačiarní a kopírovacích zariadení.
• Hlásenie potrieb opráv alebo porúch na prenajatých priestoroch správcovi budovy.
• Pohotové prijímanie a monitorovanie prichádzajúcich telefonických hovorov, vľúdne a profesionálne pozdravovanie.
• Rozvíjanie a udržiavanie dobrého organizačného systému, ktorý umožňuje ľahkú dostupnosť informácií.
• Registratúrny poriadok - zabezpečenie jeho chodu v spoločnosti.
• Zodpovednosť za udržiavanie dobrého mena spoločnosti CORINEX COMMUNICATIONS, a.s. svojím vystupovaním.
Sales & Management
• Organizácia (plánovanie, pomoc pri výbere, rezervácii, objednávaní, vybavovanie víz) služobných ciest, hotelov a rezervácii áut a príprava cestovných plánov pre manažérov a obchodníkov spoločnosti alebo podľa potrieb spoločnosti.
• Prehľad o rozvrhu práce vedenia spoločnosti a jeho dopĺňanie. Udržiavanie úzkeho kontaktu so sekretariátom materskej spoločnosti CORINEX COMMUNICATIONS, corp. Vancouver.
• Kopírovanie, scanovanie materiálov, ich úprava, väzba a pod. pre manažment spoločnosti a obchodné akcie.
• Archivácia, scanovanie a evidencia obchodných dokumentov (obchodné zmluvy, NDA) spoločnosti podľa potrieb a požiadaviek manažmentu.
Accounting
• Evidencia faktúr v rámci došlej pošty, vytvorenie krycieho listu, zabezpečenie schválenia a odovzdanie na učtáreň.
• Riešenie poistných udalostí, predovšetkým pre autá vozového parku (2 - 5 áut, pomocou makléra spoločnosti).
Logistics
• Evidencia prijatých a odoslaných zásielok. Zabezpečenie odoslania zásielok prostredníctvom prepravných spoločností, prijímanie zásielok od prepravných spoločností.
• Dohľad nad vozovým parkom firmy (2 – 5 áut), interné rezervácie a schválenia, pravidelné a nepravidelné servisy.
HR
• Podpora (asistencia) pri organizácii stretnutí a/alebo špeciálnych udalostí, vrátane ročných vianočných večierkov, stretnutí, team building atď. Príprava pohostenia, lokality a distribúcia informácií podľa charakteru udalostí, ako aj darčekov alebo letákov podľa udalostí.
Všeobecné
• Skúsenosti s prácou s Libre Office výhodou
• Príležitostná práca aj v sobotu, nedeľu (len z domu).
• Práca s riadiacim tímom a prispievanie k rozvoju a realizácii organizačných nariadení, procedúr a praktík.
• Neustále zdokonaľovanie kvality procesov, vylepšovanie efektívnosti administratívnych procesov.
• Plnenie ďalších požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
Employee perks, benefits
Pocit zmysluplnosti a práca v odvetví podporujúcom obnoviteľné zdroje energie
Podpora pri profesionálnom rozvoji
Stravné lístky vo výške 4,50 EUR.
Mobil, Notebook, možnosť parkovania na firemnom parkovisku.
Podpora pri profesionálnom rozvoji
Stravné lístky vo výške 4,50 EUR.
Mobil, Notebook, možnosť parkovania na firemnom parkovisku.
Information about the selection process
Because English language skills are an important part of the expected skills, we require to receive your CV and a short motivational letter in English.
We require
• Excellent knowledge of English language both written and oral
• Ability to work under extreme time pressure and stress
• Very good organization skills
• Ability to work independently with minimum guidance and supervision
• Pro-active, representative and service-oriented approach
• Team player
• Active driver (advantage)
• Independently work with minimum guidance and supervision
• Experienced in organizing international meetings, fairs and customer presentations
• Welcomed is an experience of being in interaction with international executives and colleagues of different hierarchical levels
• Excellent knowledge of English language (written, verbal), knowledge of any other language beneficial
Job description:
• Providing general administrative support to senior management
• Handling general administrative tasks (international correspondence, announcements) for the local management
• Carrying out operative tasks on an ad hoc basis, scheduling, travel planning, visa processes
• Supporting the realization of customer events, visits and presentations
• Collection of reports and creation of presentation
• Planning and organizing (international) meetings / events
• Taking and redirecting phone calls
• Supporting internal and external clients and staff
• Taking written messages upon client requests
• Responsible for the conference rooms (reservations, cleaning and catering), booking flights, hotels, restaurant etc.
We offer:
• Work in international company
• Attractive salary
• Mobile phone, notebook, parking lot.
We require
• Excellent knowledge of English language both written and oral
• Ability to work under extreme time pressure and stress
• Very good organization skills
• Ability to work independently with minimum guidance and supervision
• Pro-active, representative and service-oriented approach
• Team player
• Active driver (advantage)
• Independently work with minimum guidance and supervision
• Experienced in organizing international meetings, fairs and customer presentations
• Welcomed is an experience of being in interaction with international executives and colleagues of different hierarchical levels
• Excellent knowledge of English language (written, verbal), knowledge of any other language beneficial
Job description:
• Providing general administrative support to senior management
• Handling general administrative tasks (international correspondence, announcements) for the local management
• Carrying out operative tasks on an ad hoc basis, scheduling, travel planning, visa processes
• Supporting the realization of customer events, visits and presentations
• Collection of reports and creation of presentation
• Planning and organizing (international) meetings / events
• Taking and redirecting phone calls
• Supporting internal and external clients and staff
• Taking written messages upon client requests
• Responsible for the conference rooms (reservations, cleaning and catering), booking flights, hotels, restaurant etc.
We offer:
• Work in international company
• Attractive salary
• Mobile phone, notebook, parking lot.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Primary education
Secondary without school-leaving examination
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Secondary without school-leaving examination
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Language skills
English - Advanced (C1)
Other knowledge
OpenOffice.org Writer - Basic
OpenOffice.org Calc - Basic
OpenOffice.org Calc - Basic
Driving licence
B
Number of years of experience
1
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
Výpis z registra trestov bez záznamov.
Dobré interpersonálne schopnosti.
Organizačné zručnosti a komunikatívnosť.
Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať.
Humor, snaživosť a chuť do práce. :-)
Dobré interpersonálne schopnosti.
Organizačné zručnosti a komunikatívnosť.
Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať.
Humor, snaživosť a chuť do práce. :-)
Advertiser
Brief description of the company
Corinex is Transforming Electric Grids into Smart Energy Networks. Decarbonization initiatives are installing renewable energy production capacity into homes and communities; this decentralized electricity generation is causing variable power quality and unpredictable surges. Corinex offers Corinex CORE software-embedded smart-meters, repeaters and concentrators, as well as Corinex GridValue elements management software which enable high-speed and secure connectivity, monitoring, provisioning, and IOT management over utilities’ existing powerline infrastructure. Corinex is headquartered in Vancouver, Canada, with a presence in Slovakia and China.
You can find our corporate video here: https://www.youtube.com/watch?v=VCc0q2IYHaQ
You can find our corporate video here: https://www.youtube.com/watch?v=VCc0q2IYHaQ
Number of employees
10-19 employees
ID: 3661682
Dátum zverejnenia: 27.8.2019
2019-08-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Office Manager, Receptionist, Secretary Spoločnosť: CORINEX COMMUNICATIONS a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 100 EUR/month