Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hovoríš českým, poľským alebo maďarským jazykom? Práve teba hľadáme! Obchodný referent
Copytrend, s.r.o
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.03.2019
01.03.2019
Mzdové podmienky (brutto)
700€* brutto + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností
700€* brutto + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna komunikácia s obchodnými partnermi, klientmi a štátnymi inštitúciami
- udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi klientmi a aktívne získavanie nových klientov
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní, časová flexibilita
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- pravidelný reporting výsledkov
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok)
- fakturácia
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
- udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi klientmi a aktívne získavanie nových klientov
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní, časová flexibilita
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- pravidelný reporting výsledkov
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok)
- fakturácia
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
Informácie o výberovom konaní
Pre našu spoločnosť hľadáme spoľahlivú referentku.
Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora - spracovanie štatistík, analýz.
Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na [email protected]
Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora - spracovanie štatistík, analýz.
Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) alebo Poľský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok - podmienkou
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
- skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
- počet rokov praxe: 2
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok - podmienkou
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
- skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
- počet rokov praxe: 2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
ID: 3601742
Dátum zverejnenia: 16.2.2019
2019-02-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Copytrend, s.r.o
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700€* brutto + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností