Asistent/ Office manager/ Account manager

Copytrend, s.r.o

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Od 1.000 €/ brutto mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- aktívna komunikácia s obchodnými partnermi, klientmi a štátnymi inštitúciami
- udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi klientmi a aktívne získavanie nových klientov
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní, časová flexibilita
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní

- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- pravidelný reporting výsledkov
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel

- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok)
- fakturácia

- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) alebo Poľský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - základy
Hospodárska korešpondencia - základy
Strojopis - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok - podmienkou
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi

- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- vodičský preukaz typu B/ aktívny vodič – podmienkou
- strojopis – pokročilý

- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.

Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.

Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.

Adresa spoločnosti

Copytrend, s.r.o.
Tomášiková 30/A
821 01 Bratislava
http://www.copytrend.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Personálne oddelenie EP
E-mail: poslať životopis
ID: 3577004   Dátum zverejnenia: 12.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Od 1.000 €/ brutto mesiac