Hovoríš českým, alebo poľským, alebo maďarským jazykom? Práve teba hľadáme! (Asistent / Obchodný referent)

Copytrend, s.r.o

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Garantovaná nástupná mzda: 500€* brutto + Variabilná zložka: (200€) + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- aktívna komunikácia s obchodnými partnermi a klientmi

- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking

- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy

- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok), riešenie faktúr po dobe splatnosti – vymáhanie pohľadávok

- fakturácia

- administratívne práce
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- tvorba prezentácií

- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu

- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety

Informácie o výberovom konaní

Pre našu spoločnosť hľadáme spoľahlivú asistentku.
Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora - spracovanie štatistík, analýz.

Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) alebo Poľský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobrá znalosť práce MS Office - MS Word, MS Excel, Outlook podmienkou.
- komunikatívnosť, flexibilita, dobré organizačné schopnosti
- strojopis – pokročilý
- skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
- počet rokov praxe: 2

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.

Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.

Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
ID: 3422950  Dátum zverejnenia: 17.6.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Garantovaná nástupná mzda: 500€* brutto + Variabilná zložka: (200€) + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností