Vedúci predajne Holice, Hlavná 110

COOP Jednota

Miesto práce
Holice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
728 EUR/mesiaczákladný plat 728€, motivačná čiastka pri prekročení stanoveného plánu MOO

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedúci predajne, zástupca vedúceho, vedúci zmeny zodpovedá okrem vymedzených základných úloh za :
- efektívnu obchodnú a hospodársku činnosť predajne a zabezpečiť ziskovosť pri optimálnych podmienkach prevádzkovania , vedeniu stavu a ostatných ukazovateľov v ERP,
- rast maloobchodného obratu a produktivity práce v súlade s finančným plánom družstva,
- dodržiavanie sortimentnej náplne predajne schváleným štátnym okresným hygienikom,
- dodržiavanie predpísaného objemu a štruktúry , obrátkovosti zásob obchodného tovaru,
- zabezpečenie v ponuke zalistovaný tovar „ Vlastnej značky „ a akčné tovary,
- včasné predkladanie objednávok na tovar v nadväznosti na rozvozové plány dodávateľov a požadovať úplnosť sortimentu v rozsahu sortimentno-prevádzkovej typizácie náplne predajne,
- kvalitatívnu a kvantitatívnu prebierku tovaru,
- dodržiavanie a predaj tovaru v garančnej lehote a v predpísanej akostnej triede,
- odborné ošetrenie a skladovanie tovarov a tým zabrániť vzniku škôd na tovaroch, tovary podliehajúce skaze vždy uskladňovať v chladiacom resp. mraziacom zariadení,
- vytvorenie kultúrneho prostredia pre spotrebiteľov, uplatňovanie pozitívnych ľudských charakterových vlastnosti riadeného kolektívu,
- prísne dodržiavanie vnútropodnikových predpisov, pokynov a nariadení týkajúcich sa vedenia evidencie, úschovy a odvodu tržieb a ďalších predpísaných administratívnych povinností týkajúce sa maloobchodnej jednotky, mesačné odsúhlasenie kontokorentu na ekonomickom úseku.
- dodržiavanie predpisov požiarnej ochrany a predpisov o ochrane zdravia a bezpečnosti práce,
- zabezpečenie objektu proti vlámaniu a krádežiam, v prípade vlámania prípad ihneď hlásiť Policajnému zboru a nadriadenému orgánu a zamedziť pohyb pracovníkov predajne resp. cudzích osôb v PJ pred obhliadkou verejných činiteľov,
- riadne hospodárenie so zverenými prostriedkami, zariadeniami, ochraňovanie majetku družstva pred poškodením, stratou, alebo zničením,
- kontrolovať, aby všetky miery a váhy používané pre činnosť maloobchodnej jednotky boli platné a pravidelne ciachované,
- dodržiavanie a plné využívanie pracovného času pracovníkov predajne, čerpanie voľných dni a riadnej dovolenky, cyklické nástupy pracovníkov do zmien podľa frekvencie nákupu spotrebiteľov, ako aj dodržiavanie stanoveného času predaja,
- racionálnu organizáciu práce / prísun tovaru, nástup a rozostavenie predavačov, samotný predaj, balenie a výdaj tovaru /,
- vybavovanie reklamácii a sťažnosti spotrebiteľov v zmysle „ Reklamačného poriadku družstva „ , a viesť o tom evidenciu,
- dodržiavanie pokynov a predpisov týkajúcich sa archivácie dokladov predajne s ostatným zreteľom na finančné a daňové doklady,
- starať sa o stav, údržbu zariadenia a inventára predajne, akékoľvek nedostatky ak ich nemôžu opraviť v rámci svojej právomoci, oznámiť písomne organizácii,
- okamžité zoznamovanie všetkých pracovníkov predajne s príkazmi a pokynmi vedenia družstva,
- spoluprácu s kontrolnými orgánmi a poskytovať im priestor pre objektívne prevedenie kontroly, ďalej kópiu zápisu do troch dni zaslať organizácii,
- správne vykonanie kontrolno-fyzických inventúr tovarov a zariadení v súlade s príkazom vedenia družstva, oboznámiť pracovníkov s výsledkom inventúr a prerokovať s nimi prípadné rozdiele a iné zistenia,
- pravidelne oboznamovať pracovný kolektív s novými predpismi, nariadeniami a poznatkami, ktorými sa zlepšuje kvalita poskytovaných služieb, za tým účelom organizovať operatívne porady pre podriadených pracovníkov,
- účinnú propagáciu tovarov, vyloženie cenoviek, informačných tabúl / o zákaze predaja cigariet a tabakových výrobkov mladistvým, o predajnej dobe, firemnej tabule, reklamačný poriadok atď./,
- zabezpečiť aplikáciu „Hygienického režimu„ a „HCCP„ vydané organizáciou a o tom viesť predpísanú evidenciu,
- oznámiť svojmu nadriadenému nedostatky, zásady, ktoré môžu viesť k ohrozeniu života, zdravia ľudí, škodám na majetku alebo k porušeniu zákonnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- motivačný príspevok pri prekročení stanoveného plánu MOO
- stravné lístky i počas čerpania RD
- doplnkové dôchodkové poistenie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

obchod, potravinárstvo

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina COOP Jednota prevádzkuje najrozsiahlejšiu obchodnú sieť s viac ako 2 000 predajňami, ktoré sú zaradené do troch maloobchodných formátov: POTRAVINY, SUPERMARKET a Tempo SUPERMARKET. Zamestnáva viac ako 14.000 zamestnancov na Slovensku.
Do skupiny COOP Jednota patrí COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo spolu s 25 COOP Jednotami, spotrebnými družstvami, ktoré sa zaoberajú obchodnou činnosťou, a taktiež 9 logistických centier.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: JUDr. Lívia Vontszemüová
Tel.: +421907818192
E-mail: poslať životopis
ID: 3636202  Dátum zverejnenia: 30.5.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 728 EUR/mesiaczákladný plat 728€, motivačná čiastka pri prekročení stanoveného plánu MOO