Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci predajne Holice, Hlavná 110
COOP Jednota
Miesto práce
Holice
Holice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
728 EUR/mesiaczákladný plat 728€, motivačná čiastka pri prekročení stanoveného plánu MOO
728 EUR/mesiaczákladný plat 728€, motivačná čiastka pri prekročení stanoveného plánu MOO
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedúci predajne, zástupca vedúceho, vedúci zmeny zodpovedá okrem vymedzených základných úloh za :
- efektívnu obchodnú a hospodársku činnosť predajne a zabezpečiť ziskovosť pri optimálnych podmienkach prevádzkovania , vedeniu stavu a ostatných ukazovateľov v ERP,
- rast maloobchodného obratu a produktivity práce v súlade s finančným plánom družstva,
- dodržiavanie sortimentnej náplne predajne schváleným štátnym okresným hygienikom,
- dodržiavanie predpísaného objemu a štruktúry , obrátkovosti zásob obchodného tovaru,
- zabezpečenie v ponuke zalistovaný tovar „ Vlastnej značky „ a akčné tovary,
- včasné predkladanie objednávok na tovar v nadväznosti na rozvozové plány dodávateľov a požadovať úplnosť sortimentu v rozsahu sortimentno-prevádzkovej typizácie náplne predajne,
- kvalitatívnu a kvantitatívnu prebierku tovaru,
- dodržiavanie a predaj tovaru v garančnej lehote a v predpísanej akostnej triede,
- odborné ošetrenie a skladovanie tovarov a tým zabrániť vzniku škôd na tovaroch, tovary podliehajúce skaze vždy uskladňovať v chladiacom resp. mraziacom zariadení,
- vytvorenie kultúrneho prostredia pre spotrebiteľov, uplatňovanie pozitívnych ľudských charakterových vlastnosti riadeného kolektívu,
- prísne dodržiavanie vnútropodnikových predpisov, pokynov a nariadení týkajúcich sa vedenia evidencie, úschovy a odvodu tržieb a ďalších predpísaných administratívnych povinností týkajúce sa maloobchodnej jednotky, mesačné odsúhlasenie kontokorentu na ekonomickom úseku.
- dodržiavanie predpisov požiarnej ochrany a predpisov o ochrane zdravia a bezpečnosti práce,
- zabezpečenie objektu proti vlámaniu a krádežiam, v prípade vlámania prípad ihneď hlásiť Policajnému zboru a nadriadenému orgánu a zamedziť pohyb pracovníkov predajne resp. cudzích osôb v PJ pred obhliadkou verejných činiteľov,
- riadne hospodárenie so zverenými prostriedkami, zariadeniami, ochraňovanie majetku družstva pred poškodením, stratou, alebo zničením,
- kontrolovať, aby všetky miery a váhy používané pre činnosť maloobchodnej jednotky boli platné a pravidelne ciachované,
- dodržiavanie a plné využívanie pracovného času pracovníkov predajne, čerpanie voľných dni a riadnej dovolenky, cyklické nástupy pracovníkov do zmien podľa frekvencie nákupu spotrebiteľov, ako aj dodržiavanie stanoveného času predaja,
- racionálnu organizáciu práce / prísun tovaru, nástup a rozostavenie predavačov, samotný predaj, balenie a výdaj tovaru /,
- vybavovanie reklamácii a sťažnosti spotrebiteľov v zmysle „ Reklamačného poriadku družstva „ , a viesť o tom evidenciu,
- dodržiavanie pokynov a predpisov týkajúcich sa archivácie dokladov predajne s ostatným zreteľom na finančné a daňové doklady,
- starať sa o stav, údržbu zariadenia a inventára predajne, akékoľvek nedostatky ak ich nemôžu opraviť v rámci svojej právomoci, oznámiť písomne organizácii,
- okamžité zoznamovanie všetkých pracovníkov predajne s príkazmi a pokynmi vedenia družstva,
- spoluprácu s kontrolnými orgánmi a poskytovať im priestor pre objektívne prevedenie kontroly, ďalej kópiu zápisu do troch dni zaslať organizácii,
- správne vykonanie kontrolno-fyzických inventúr tovarov a zariadení v súlade s príkazom vedenia družstva, oboznámiť pracovníkov s výsledkom inventúr a prerokovať s nimi prípadné rozdiele a iné zistenia,
- pravidelne oboznamovať pracovný kolektív s novými predpismi, nariadeniami a poznatkami, ktorými sa zlepšuje kvalita poskytovaných služieb, za tým účelom organizovať operatívne porady pre podriadených pracovníkov,
- účinnú propagáciu tovarov, vyloženie cenoviek, informačných tabúl / o zákaze predaja cigariet a tabakových výrobkov mladistvým, o predajnej dobe, firemnej tabule, reklamačný poriadok atď./,
- zabezpečiť aplikáciu „Hygienického režimu„ a „HCCP„ vydané organizáciou a o tom viesť predpísanú evidenciu,
- oznámiť svojmu nadriadenému nedostatky, zásady, ktoré môžu viesť k ohrozeniu života, zdravia ľudí, škodám na majetku alebo k porušeniu zákonnosti.
- efektívnu obchodnú a hospodársku činnosť predajne a zabezpečiť ziskovosť pri optimálnych podmienkach prevádzkovania , vedeniu stavu a ostatných ukazovateľov v ERP,
- rast maloobchodného obratu a produktivity práce v súlade s finančným plánom družstva,
- dodržiavanie sortimentnej náplne predajne schváleným štátnym okresným hygienikom,
- dodržiavanie predpísaného objemu a štruktúry , obrátkovosti zásob obchodného tovaru,
- zabezpečenie v ponuke zalistovaný tovar „ Vlastnej značky „ a akčné tovary,
- včasné predkladanie objednávok na tovar v nadväznosti na rozvozové plány dodávateľov a požadovať úplnosť sortimentu v rozsahu sortimentno-prevádzkovej typizácie náplne predajne,
- kvalitatívnu a kvantitatívnu prebierku tovaru,
- dodržiavanie a predaj tovaru v garančnej lehote a v predpísanej akostnej triede,
- odborné ošetrenie a skladovanie tovarov a tým zabrániť vzniku škôd na tovaroch, tovary podliehajúce skaze vždy uskladňovať v chladiacom resp. mraziacom zariadení,
- vytvorenie kultúrneho prostredia pre spotrebiteľov, uplatňovanie pozitívnych ľudských charakterových vlastnosti riadeného kolektívu,
- prísne dodržiavanie vnútropodnikových predpisov, pokynov a nariadení týkajúcich sa vedenia evidencie, úschovy a odvodu tržieb a ďalších predpísaných administratívnych povinností týkajúce sa maloobchodnej jednotky, mesačné odsúhlasenie kontokorentu na ekonomickom úseku.
- dodržiavanie predpisov požiarnej ochrany a predpisov o ochrane zdravia a bezpečnosti práce,
- zabezpečenie objektu proti vlámaniu a krádežiam, v prípade vlámania prípad ihneď hlásiť Policajnému zboru a nadriadenému orgánu a zamedziť pohyb pracovníkov predajne resp. cudzích osôb v PJ pred obhliadkou verejných činiteľov,
- riadne hospodárenie so zverenými prostriedkami, zariadeniami, ochraňovanie majetku družstva pred poškodením, stratou, alebo zničením,
- kontrolovať, aby všetky miery a váhy používané pre činnosť maloobchodnej jednotky boli platné a pravidelne ciachované,
- dodržiavanie a plné využívanie pracovného času pracovníkov predajne, čerpanie voľných dni a riadnej dovolenky, cyklické nástupy pracovníkov do zmien podľa frekvencie nákupu spotrebiteľov, ako aj dodržiavanie stanoveného času predaja,
- racionálnu organizáciu práce / prísun tovaru, nástup a rozostavenie predavačov, samotný predaj, balenie a výdaj tovaru /,
- vybavovanie reklamácii a sťažnosti spotrebiteľov v zmysle „ Reklamačného poriadku družstva „ , a viesť o tom evidenciu,
- dodržiavanie pokynov a predpisov týkajúcich sa archivácie dokladov predajne s ostatným zreteľom na finančné a daňové doklady,
- starať sa o stav, údržbu zariadenia a inventára predajne, akékoľvek nedostatky ak ich nemôžu opraviť v rámci svojej právomoci, oznámiť písomne organizácii,
- okamžité zoznamovanie všetkých pracovníkov predajne s príkazmi a pokynmi vedenia družstva,
- spoluprácu s kontrolnými orgánmi a poskytovať im priestor pre objektívne prevedenie kontroly, ďalej kópiu zápisu do troch dni zaslať organizácii,
- správne vykonanie kontrolno-fyzických inventúr tovarov a zariadení v súlade s príkazom vedenia družstva, oboznámiť pracovníkov s výsledkom inventúr a prerokovať s nimi prípadné rozdiele a iné zistenia,
- pravidelne oboznamovať pracovný kolektív s novými predpismi, nariadeniami a poznatkami, ktorými sa zlepšuje kvalita poskytovaných služieb, za tým účelom organizovať operatívne porady pre podriadených pracovníkov,
- účinnú propagáciu tovarov, vyloženie cenoviek, informačných tabúl / o zákaze predaja cigariet a tabakových výrobkov mladistvým, o predajnej dobe, firemnej tabule, reklamačný poriadok atď./,
- zabezpečiť aplikáciu „Hygienického režimu„ a „HCCP„ vydané organizáciou a o tom viesť predpísanú evidenciu,
- oznámiť svojmu nadriadenému nedostatky, zásady, ktoré môžu viesť k ohrozeniu života, zdravia ľudí, škodám na majetku alebo k porušeniu zákonnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivačný príspevok pri prekročení stanoveného plánu MOO
- stravné lístky i počas čerpania RD
- doplnkové dôchodkové poistenie
- stravné lístky i počas čerpania RD
- doplnkové dôchodkové poistenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
obchod, potravinárstvo
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina COOP Jednota prevádzkuje najrozsiahlejšiu obchodnú sieť s viac ako 2 000 predajňami, ktoré sú zaradené do troch maloobchodných formátov: POTRAVINY, SUPERMARKET a Tempo SUPERMARKET. Zamestnáva viac ako 14.000 zamestnancov na Slovensku.
Do skupiny COOP Jednota patrí COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo spolu s 25 COOP Jednotami, spotrebnými družstvami, ktoré sa zaoberajú obchodnou činnosťou, a taktiež 9 logistických centier.
Do skupiny COOP Jednota patrí COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo spolu s 25 COOP Jednotami, spotrebnými družstvami, ktoré sa zaoberajú obchodnou činnosťou, a taktiež 9 logistických centier.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3636202
Dátum zverejnenia: 30.5.2019
2019-05-30
lokalita: okres Dunajská Streda Pozícia: Vedúci predajne/prevádzky Spoločnosť: COOP Jednota
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 728 EUR/mesiaczákladný plat 728€, motivačná čiastka pri prekročení stanoveného plánu MOO