Obchodný manažér pre oblasť stavebného priemyslu

CONTRACT ADMINISTRATION (SLOVAKIA) s.r.o.

Miesto práce
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1 600 - 2 100 EUR + provízie z predaja

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- oslovovanie a získavanie nových potenciálnych zákazníkov
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov v priradenej oblasti
- budovanie obchodných vzťahov
- prezentácia, propagácia produktov
- príprava ponúk na základe požiadaviek zákazníka
- uzatváranie objednávok a zmlúv
- plnenie stanovených cieľov predaja
- reporting obchodnému manažérovi
- systematické monitorovanie trhu a spracovanie informácií

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre jednu z medzinárodne najväčsích podnikov v oblasti prenájmu žeriavov , plošín a špeciálneho transportu
- možnosť kariérne rásť a využiť svoj potenciál v rámci obchodných zručností a orientácie na zákazníka a jeho potreby
- 13. a 14. plat + odmeny podľa výsledkov
- firemné auto aj na súkromné účely
- mobilný telefón
- notebook

Informácie o výberovom konaní

V rámci spoločného projektu v oblasti personalistiky hľadáme kandidáta na pozíciu - Obchodného manažéra pre nášho partnera spoločnosť, ktorá je jednou z medzinárodne najväčsích podnikov v oblasti prenájmu žeriavov , konštrukcií , plošín a špeciálneho transportu.

V prípade záujmu o pozíciu nám posielajte svoje životopisy v SJ + AJ alebo NJ. Oslovíme len vybraných kandidátov, ktorých pozveme na osobný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

24.8.2018 (ostáva ešte 5 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, príp. ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- technické zručnosti
- obchodné skúsenosti v oblasti stavebníctva, infraštruktúry, príp. automobilového priemyslu
- oblasti skúseností: stavebníctvo, projekty infraštruktúry, architektonické projekty, práca s výťahmi, príp. automobilový priemysel
- vyžaduje sa ovládanie buď nemeckého alebo anglického jazyka
- ovládanie maďarského jazyka - výhodou, nakoľko vybraný kandidát bude zastrešovať aj oblast južného Slovenska
- flexibilita
- kreativita
- znalosť trhu
- silná orientácia na potreby zákazníka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Contract Administration (Slovakia) s.r.o. patrí k priekopníkom a lídrom na trhu služieb personálno-mzdového outsourcingu v strednej Európe. Klientom poskytuje komplexné služby v oblasti mzdovej administratívy v súlade s požiadavkami pracovného práva, sociálneho a zdravotného poistenia, a daňového práva. Naša spoločnosť má svoje zastúpenie v Poľsku a v Českej republike. Na Slovensku pôsobíme od roku 2005.
Bližšie info o nás aj na: www.ca-staff.eu

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

CONTRACT ADMINISTRATION (SLOVAKIA) s.r.o.
Karadžičova 16
821 08 Bratislava
http://www.ca-staff.sk
ID: 3370283   Dátum zverejnenia: 9.8.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1 600 - 2 100 EUR + provízie z predaja