Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR business partner (m/f)
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Bude upresnené na osobnom stretnutí
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Strategický partner pre manažérov- Poradenstvo v oblasti zamestnaneckých vzťahov, plánovania nástupníctva, odmeňovania, riadenia talentov, riešenia sporov, disciplinárnych pohovorov a opatrení na udržanie zamestnancov
- Konzultantácie pre zamestnancov a manažérov vo všetkých personálnych otázkach
- Partner pri analýze vzdelávacích potrieb zamestnancov a facilitátor talent manažment konferencií
2. Náborár – prijímanie a výber zamestnancov
- Realizácia kompletného cyklu náboru výrobných aj nevýrobných zamestnancov na vybraných oddeleniach, analýza požiadaviek na nábor nových zamestnancov, koordinácia interných preradení
- Inzercia prac.ponúk, selekcia životopisov, plánovanie a realizácia osobných aj telefonických pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
- Koordinácia nástupu nových zamestnancov - komunikácia s uchádzačom, príprava pracovnej ponuky, realizácia niektorých uvodných školení
3. Administrativny expert v oblasti HR
- Vykonávanie administratívnych úloh–úpravy v SAP (úpravy mzdy, ukončovanie zamestnancov), tvorba a úprava reportov a dodatkov k pracovným zmuvám, tvorba prezentácií, práca v e-recruitingovom systéme a pod.)
- Koordinácia odchodov zamestnancov (realizácia a administrácia výstupných pohovorov, príprava dohôd o skončení pracovného pomeru, zabezpečovanie súladu so Zákonníkom práce)
4. Manažér zlepšovacích nápadov (ZN)
- Konzultácia navrhovaných odmien, riadenie a iniciácia procesu posudzovania ZN
- Admin. spracuvávanie a uzatváranie ZN v systéme, príprava podkladov pre mzdové oddelenie
- Pravidelný reporting, príprava štatistík, spravovanie CIM shopu a príprava súťaží pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ideálne ekonómia, ľudské zdroje (pers.manažment),pracovná psychológia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť, rozhodnosť
- Efektívna komunikácia, asertivita
- schopnosť budovať vzťahy, diplomatické vystupovanie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Sme úspešnou, medzinárodnou spoločnosťou
- Ideme s aktuálnymi trendmi a pracujeme v dynamickom prostredí
- Záleží nám na kontinuálnom vzdelávaní a rozvoji našich zamestnancov
- Ponúkame mnoho príležitosti pre kariérny rast
- Vyplácame 13. plat a CONTI bonus (podiel na hospodárskom zisku spoločnosti)
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis zašlite prosím cez portál našej spoločnosti prostredníctvom reakčnej linky v tejto ponuke.
Po prihlásení je potrebné do 3 dní vyplniť online diagnostické testovanie bez ktorého Vaša žiadosť nemôže byť spracovaná.
Ďakujeme Vám za Váš čas a tešíme sa na Vás.
Po prihlásení je potrebné do 3 dní vyplniť online diagnostické testovanie bez ktorého Vaša žiadosť nemôže byť spracovaná.
Ďakujeme Vám za Váš čas a tešíme sa na Vás.
ID: 3281514
Dátum zverejnenia: 9.1.2018
2018-01-09
lokalita: okres Zvolen Pozícia: HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Continental AG
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Bude upresnené na osobnom stretnutí