Administratívna podpora pre predaj zákazníkom

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Koordinácia plánovania predaja s vybranými zákazníkmi
  • Strategické plánovanie, plánovanie budgetu a krátkodobé plánovanie podľa aktuálnych odolávok zákazníkov
  • Reporting zákazníckych objemov, analýza odchýliek v porovnaní s budgetom, strategickým plánovaním alebo objemami zákazníkov
  • Zadávanie dát pre vybranú skupinu zákazníkov do systému SAP (CVE, CSE)
  • Spravovanie objednávok prostredníctvom zákazníckych portálov
  • Tvorba analýz a reportov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

SAP - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • pokročilé skúsenosti s MS Excel a SAP R/3
  • analytické zručnosti
  • schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme - spolupráca s kolegami v Nemecku, Ázii, NAFTA a Južnej Amerike
  • samostatnosť, komunikatívnosť, orientácia na zákazníka, zvládanie stresových situácií
  • ochota cestovať

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zázemie nadnárodnej spoločnosti
  • bohatý sociálny program
  • možnosť ďalšieho vzdelávania a profesného rastu

Informácie o výberovom konaní

Životopisy zasielajte e-mailom. Do predmetu uveďte názov obsadzovanej pozície. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontaktná osoba: Ing. Ivana Maruniak
E-mail: poslať životopis
https://jobs.continental.com
ID: 1930877  Dátum zverejnenia: 21.12.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou