Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager/ka s ekonomickým profilom
ContentFruiter s.r.o.
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiacod 850,-EUR brutto. Výsledná mzda bude závislá od preukázaných zručností a praxe kandidáta.
850 EUR/mesiacod 850,-EUR brutto. Výsledná mzda bude závislá od preukázaných zručností a praxe kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máš radosť z práce, ktorou dokážeš tvoriť hodnoty, rád posúvaš svoje hranice a zodpovednosť je prirodzenou súčasťou Tvojho DNA, hľadáme práve Teba. Náplňou Tvojej práce bude:
- zabezpečenia bezproblémového ch50u kancelárie
- administratívna podpora manažmentu firmy
- administratívna podpora oddeleniam firmy
- podpora ekonóma spoločnosti
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- evidencia došlých faktúr a kontrola ich náležitostí
- bežná administratíva, podklady, evidencia
- práca s poštou a pokladňou
- komunikácia s dodávateľmi služieb podľa požiadaviek spoločnosti (nájom, internet, mobilný operátori a pod.)
- príprava, evidencia a archivácia zmlúv, objednávok a dokumentov spoločnosti
- evidencia majetku spoločnosti a jeho pohybu
- vystavovanie faktúr odberateľom služieb
- zabezpečenie požiadaviek na nákup vecí pre firemné účely alebo potreby projektov firmy
- práce administratívneho charakteru: skenovanie, kopírovanie, zväzovanie
dokumentov
- podieľanie sa na interných eventoch firmy (plánovanie, organizácia)
- správa firemnej kuchynky, zasadačky a spoločných priestorov
- zabezpečenie kancelárskeho materiálu, občerstvenia a služieb podľa požiadaviek
- plnenie operatívnych úloh prevádzkového a ekonomického charakteru
Kandidát/ka na túto pozíciu má ideálne ekonomické vzdelanie a rozumie ekonomickým súvislostiam. Oceníme kandidáta/ku zodpovednú, schopnú systematickej práce, ktorá dokáže pracovať samostatne a zároveň aj ako platný člen tímu.
Disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, dokáže strážiť termíny. Je dostatočne samostatná a organizovaná, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Má prax v ekonomike / účtovníctve, vie si odvodiť ekonomické súvislosti a dohliadať na správnosť pripravených účtovných dokladov. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematická so zmyslom pre detail.
- zabezpečenia bezproblémového ch50u kancelárie
- administratívna podpora manažmentu firmy
- administratívna podpora oddeleniam firmy
- podpora ekonóma spoločnosti
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- evidencia došlých faktúr a kontrola ich náležitostí
- bežná administratíva, podklady, evidencia
- práca s poštou a pokladňou
- komunikácia s dodávateľmi služieb podľa požiadaviek spoločnosti (nájom, internet, mobilný operátori a pod.)
- príprava, evidencia a archivácia zmlúv, objednávok a dokumentov spoločnosti
- evidencia majetku spoločnosti a jeho pohybu
- vystavovanie faktúr odberateľom služieb
- zabezpečenie požiadaviek na nákup vecí pre firemné účely alebo potreby projektov firmy
- práce administratívneho charakteru: skenovanie, kopírovanie, zväzovanie
dokumentov
- podieľanie sa na interných eventoch firmy (plánovanie, organizácia)
- správa firemnej kuchynky, zasadačky a spoločných priestorov
- zabezpečenie kancelárskeho materiálu, občerstvenia a služieb podľa požiadaviek
- plnenie operatívnych úloh prevádzkového a ekonomického charakteru
Kandidát/ka na túto pozíciu má ideálne ekonomické vzdelanie a rozumie ekonomickým súvislostiam. Oceníme kandidáta/ku zodpovednú, schopnú systematickej práce, ktorá dokáže pracovať samostatne a zároveň aj ako platný člen tímu.
Disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, dokáže strážiť termíny. Je dostatočne samostatná a organizovaná, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Má prax v ekonomike / účtovníctve, vie si odvodiť ekonomické súvislosti a dohliadať na správnosť pripravených účtovných dokladov. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematická so zmyslom pre detail.
Zamestnanecké výhody, benefity
- otvorené, priateľské, progresívne a freelancerské pracovné prostredie
- jedinečný priestor na sebarealizáciu, kreativitu a odborný rast
- práca v rýchlo sa rozvíjajúcej inovatívnej spoločnosti pôsobiacej na medzinárodnej úrovni
- flexibilný pracovný čas
- odborné vzdelávanie podľa potrieb a záujmov
- jedinečný priestor na sebarealizáciu, kreativitu a odborný rast
- práca v rýchlo sa rozvíjajúcej inovatívnej spoločnosti pôsobiacej na medzinárodnej úrovni
- flexibilný pracovný čas
- odborné vzdelávanie podľa potrieb a záujmov
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba tých záujemcov, ktorí spĺňajú požadované kritéria – za porozumenie Vám vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, financie, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Ekonomický prehľad - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Ekonomický prehľad - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
office manager so zameraním na ekonomiku
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti
- samostatnosť
- pozitívny vzťah k marketingu
- zmysel pre detail
- precíznosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
- diskrétnosť
- osobnosť s drive-om a proaktivitou
- vlastný time management
- angažovanosť a pozitívny prístup k riešeniu úloh
- ochota učiť sa novým veciam
- aktívny vodič - PODMIENKA
- samostatnosť
- pozitívny vzťah k marketingu
- zmysel pre detail
- precíznosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
- diskrétnosť
- osobnosť s drive-om a proaktivitou
- vlastný time management
- angažovanosť a pozitívny prístup k riešeniu úloh
- ochota učiť sa novým veciam
- aktívny vodič - PODMIENKA
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Marketing pre klientov robíme inak. Dodávame mu šťavu. Firmám a značkám pomáhame efektívne rásť budovaním hodnôt, ktoré sú dlhodobo užitočné aj pre ich zákazníkov. Ako online marketingová agentúra poskytujeme klientom profesionálne služby v oblasti content marketingu, ako moderného komunikačného nástroja pre budovanie vzťahov s ich zákazníkmi a pre dlhodobú podporu predaja. Našim klientom tak dávame účinný a všestranný marketingový nástroj pre rast a budovanie náskoku pred ich konkurenciou.
ID: 4053994
Dátum zverejnenia: 29.3.2021
2021-03-29
lokalita: Nitra Pozícia: Asistent, Office manager, Pokladník, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: ContentFruiter s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac