Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepcia
Consultare Team, s.r.o.
Miesto práce
Tomášikova 3, Ružinov
Tomášikova 3, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.možnosť dohody podľa skúseností
5 EUR/hod.možnosť dohody podľa skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zabezpečenie chodu recepcie, prijímanie a ohlasovanie návštev, zabezpečenie spoločenského servisu pre návštevy a hostí
• starostlivosť o firemné priestory, zasadacie miestnosti a kuchynky (spúšťanie a vykladanie umývačky) , NIE upratovanie !
• nákup a dopĺňanie kancelárskych potrieb a spotrebného materiálu
• objednávanie, nakupovanie, rozdelenie – nákupy pre návštevy a zamestnancov pre pracovné potreby + čaj, káva v rámci benefitného pitného režimu
• triedenie, expedícia a evidencia písomností a prijatých poštových zásielok
• pomocné administratívne práce
• odosielanie písomností a poštových zásielok a následná evidencia
• archivácia odberateľských faktúr, DPD dokladov a Cash dokladov, následná kontrola a ich zasielanie zákazníkom (chýbajúce potvrdenia)
• zakladanie a triedenie faktúr zo skladu a ekonomického oddelenia
• vykonávanie administratívnych prác podľa pokynov nadriadeného
• obsluha kancelárskych strojov a rozmnožovacej techniky
• písanie a opisovanie textov
• starostlivosť o rastliny, pravidelne polievanie
• správa kontaktov na dodávateľov, správcu, upratovaciu spoločnosť, havárijné spoločnosti atď, aby boli k dispozícii pre prípad potreby
• starostlivosť o firemné priestory, zasadacie miestnosti a kuchynky (spúšťanie a vykladanie umývačky) , NIE upratovanie !
• nákup a dopĺňanie kancelárskych potrieb a spotrebného materiálu
• objednávanie, nakupovanie, rozdelenie – nákupy pre návštevy a zamestnancov pre pracovné potreby + čaj, káva v rámci benefitného pitného režimu
• triedenie, expedícia a evidencia písomností a prijatých poštových zásielok
• pomocné administratívne práce
• odosielanie písomností a poštových zásielok a následná evidencia
• archivácia odberateľských faktúr, DPD dokladov a Cash dokladov, následná kontrola a ich zasielanie zákazníkom (chýbajúce potvrdenia)
• zakladanie a triedenie faktúr zo skladu a ekonomického oddelenia
• vykonávanie administratívnych prác podľa pokynov nadriadeného
• obsluha kancelárskych strojov a rozmnožovacej techniky
• písanie a opisovanie textov
• starostlivosť o rastliny, pravidelne polievanie
• správa kontaktov na dodávateľov, správcu, upratovaciu spoločnosť, havárijné spoločnosti atď, aby boli k dispozícii pre prípad potreby
Zamestnanecké výhody, benefity
flexibilná pracovný čas s ohľadom na individuálne a rodinné záležitosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
nemusí byť, je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme účtovná a poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné účtovné služby, spracovanie miezd, daňové poradenstvo a audit.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4339485
Dátum zverejnenia: 26.5.2022
2022-05-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: Consultare Team, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.