Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka vedenia spoločnosti/Office Manager
Consilium Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacPri polovičnom úväzku je ponúkaná hrubá mzda 600€
1 200 EUR/mesiacPri polovičnom úväzku je ponúkaná hrubá mzda 600€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie administratívnej agendy súvisiacej s chodom spoločnosti
- Zodpovednosť za chod kancelárie a recepcie
(uvítanie a usadenie hostí, telefonická komunikácia s klientmi, inštitúciami a partnermi)
- Evidencia, príprava a archivácia dokumentov/zmlúv/objednávok
- Spracovanie pošty - prijímanie a odosielanie poštových zásielok
- Pomoc pri správe a údržbe IT infraštruktúry
- Asistentská podpora a pomoc pre konateľov spoločnosti
- Zodpovednosť za pokladňu - spravovanie rozpočtu kancelárie
- Spravovanie inventáru kancelárskych potrieb, a podľa potreby ich doobjednávanie
- Podľa potreby poskytovanie ďalšej administratívnej podpory vrátane plánovania stretnutí, manažovania kalendára riaditeľa spoločnosti, a taktiež vytváranie prieskumov a reportov
- Zodpovednosť za chod kancelárie a recepcie
(uvítanie a usadenie hostí, telefonická komunikácia s klientmi, inštitúciami a partnermi)
- Evidencia, príprava a archivácia dokumentov/zmlúv/objednávok
- Spracovanie pošty - prijímanie a odosielanie poštových zásielok
- Pomoc pri správe a údržbe IT infraštruktúry
- Asistentská podpora a pomoc pre konateľov spoločnosti
- Zodpovednosť za pokladňu - spravovanie rozpočtu kancelárie
- Spravovanie inventáru kancelárskych potrieb, a podľa potreby ich doobjednávanie
- Podľa potreby poskytovanie ďalšej administratívnej podpory vrátane plánovania stretnutí, manažovania kalendára riaditeľa spoločnosti, a taktiež vytváranie prieskumov a reportov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie spoločnosti s príjemnou atmosférou
- Dlhodobá spolupráca
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Možnosť kariérneho rastu
- Dlhodobá spolupráca
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Pošlite svoje CV a motivačný list v anglickom jazyku na emailovú adresu: [email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Medzinárodná spoločnosť, ktorá na trhu pôsobí už 4 desaťročia.
Naším poslaním je poskytovať nákladovo najefektívnejšie a efektívne technologické riešenia na recykláciu použitých nápojových obalov s cieľom zvýšiť ich opätovné používanie, a taktiež šetriť naše obmedzené prírodné zdroje.
Náš prístup odzrkadľuje potreby našich zákazníkov v poskytovaní riešení šitých na mieru pre akúkoľvek veľkosť podniku.
Medzinárodná spoločnosť, ktorá na trhu pôsobí už 4 desaťročia.
Naším poslaním je poskytovať nákladovo najefektívnejšie a efektívne technologické riešenia na recykláciu použitých nápojových obalov s cieľom zvýšiť ich opätovné používanie, a taktiež šetriť naše obmedzené prírodné zdroje.
Náš prístup odzrkadľuje potreby našich zákazníkov v poskytovaní riešení šitých na mieru pre akúkoľvek veľkosť podniku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax v administratíve min. 5 rokov
- Znalosť anglického jazyka na úrovni C2
- Príjemné vystupovanie, proaktívny a pozitívny prístup k práci
- Flexibilita, samostatnosť pri práci, spoľahlivosť
- Výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- Zmysel pre detail, dôslednosť a schopnosť prioritizácie
- Silná proklientská orientácia
- Záujem učiť sa nové veci
- Aktívny vodič - podmienka
- Znalosť anglického jazyka na úrovni C2
- Príjemné vystupovanie, proaktívny a pozitívny prístup k práci
- Flexibilita, samostatnosť pri práci, spoľahlivosť
- Výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- Zmysel pre detail, dôslednosť a schopnosť prioritizácie
- Silná proklientská orientácia
- Záujem učiť sa nové veci
- Aktívny vodič - podmienka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Consilium Consulting, s.r.o. je poradenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti executive search a poradenstva v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Spoločnosť sa zameriava prevažne na obsadzovanie pozícií na úrovni stredného a vyššieho manažmentu a seniorských a špecializovaných pozícií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4174834
Dátum zverejnenia: 4.10.2021
2021-10-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Consilium Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac