Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor call centra s maďarským jazykom pre stabilnú banku na Slovenskom trhu
Consilium Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo odpovedať na otázky od zákazníkov, len tak ho niečo nevyvedie z miery a rád pomôže nájsť to správne riešenie!
Tvojou úlohou bude:
• telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a následná starostlivosť o zákazníkov
• riešenie požiadaviek klientov, prípadné postúpenie požiadavky na kompetentný útvar banky
• aktívna ponuka produktov a služieb banky
• realizovanie bankových prieskumov
• dodržiavanie fixnej pracovnej doby podľa rozpisu zmien
• záznam a aktualizácia informácií v databáze
Tvojou úlohou bude:
• telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a následná starostlivosť o zákazníkov
• riešenie požiadaviek klientov, prípadné postúpenie požiadavky na kompetentný útvar banky
• aktívna ponuka produktov a služieb banky
• realizovanie bankových prieskumov
• dodržiavanie fixnej pracovnej doby podľa rozpisu zmien
• záznam a aktualizácia informácií v databáze
Zamestnanecké výhody, benefity
stanete sa súčasťou stabilnej a dôveryhodnej banky
• stanete sa súčasťou banky rodinného typu, kde sú dôležité vzťahy a ľudskosť
• poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup
• všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
• doprajeme Vám work-life balance
• poskytneme Vám motivujúce finančné ohodnotenie a bonusy zohľadňujúce aj individuálne výkony zamestnanca
• budete mať priestor pre kariérny a osobnostný rast a možnosť realizovať svoje nápady
• získate zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• poskytujeme príspevok na DDS
• a máme mnoho iných benefitov, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom stretnutí
• stanete sa súčasťou banky rodinného typu, kde sú dôležité vzťahy a ľudskosť
• poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup
• všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
• doprajeme Vám work-life balance
• poskytneme Vám motivujúce finančné ohodnotenie a bonusy zohľadňujúce aj individuálne výkony zamestnanca
• budete mať priestor pre kariérny a osobnostný rast a možnosť realizovať svoje nápady
• získate zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• poskytujeme príspevok na DDS
• a máme mnoho iných benefitov, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom stretnutí
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Našim klientom je stabilná banka pôsobiaca na Slovenskom trhu.
Našim klientom je stabilná banka pôsobiaca na Slovenskom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosť s prácou v call centre je výhodou
• veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
• schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• flexibilita (ochota pracovať na zmeny)
• schopnosť rýchlo sa naučiť potrebné procesy a dobré porozumenie procesom
• spoľahlivosť – denne podávať 100% výkon
• MS Office (Word, Excel, Outlook) – na užívateľskej úrovni
• znalosť anglického jazyka je východou
• zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
• odolnosť voči stresu
• tímový duch
• veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
• schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• flexibilita (ochota pracovať na zmeny)
• schopnosť rýchlo sa naučiť potrebné procesy a dobré porozumenie procesom
• spoľahlivosť – denne podávať 100% výkon
• MS Office (Word, Excel, Outlook) – na užívateľskej úrovni
• znalosť anglického jazyka je východou
• zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
• odolnosť voči stresu
• tímový duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Consilium Consulting, s.r.o. je poradenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti executive search a poradenstva v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Spoločnosť sa zameriava prevažne na obsadzovanie pozícií na úrovni stredného a vyššieho manažmentu a seniorských a špecializovaných pozícií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3185754
Dátum zverejnenia: 12.9.2017
2017-09-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Supervízor call centra, Telefonický operátor Spoločnosť: Consilium Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou