Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonný manažér
Concierge Management SK s. r. o.
Miesto práce
Janka Paľu 52/8, 914 41 Nemšová
Janka Paľu 52/8, 914 41 Nemšová
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacVýrazné bonusy (100% mesačného platu a viac) pri dosiahnutí excelentných výsledkov
1 500 EUR/mesiacVýrazné bonusy (100% mesačného platu a viac) pri dosiahnutí excelentných výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Concierge management SK hľadá pre svojho klienta skúseného človeka na pozícii výkonného manažéra pre predajňu potravín.
Prečo hľadáme nového kolegu? Je to jednoduché – Predajňa funguje a má stabilné ekonomické výsledky, ale my chceme viac. Chceme posunúť náš bussiness na ďalšie levely.
Máte skúsenosti s riadením a hľadáte novú výzvu? Chcete sa podieľať na koncepcii, ktorá má ambície a potenciál rastu? Neuspokojíte sa s priemerom a veríte, že kľúč k úspechu je v rozvoji vlastných zamestnancov a zameraní na zákaznícku skúsenosť? Ak ste odpovedali áno, máme pre vás zaujímavú ponuku.
Čo by sme chceli zveriť práve vám?
• Riadenie a rozvoj obchodu s potravinami. Budete mať na starosti maloobchodnú predajňu so všetkým, čo k tomu patrí.
• Budete zodpovedný za strategické plánovanie a realizáciu navrhovanej stratégie.
• Budete hľadať cesty, ako súčasný stav výrazne posunúť dopredu.
• Budete mať možnosť uplatniť svoje manažérske skúsenosti pri podpore a rozvoji našich zamestnancov.
• Budete mať na starosti riadenie marketingových aktivít s cieľom zvýšiť predaj a povedomie o značke.
• Budete mať voľnú ruku pri nastavovaní procesu nákupu tovaru s dôrazom na kvalitu a konkurencieschopné ceny.
• Budete stáť pri spustení e-shopu a doručovacej služby.
• Bude vám zverená zodpovednosť za zabezpečenie plynulého chodu a optimálneho zásobovania tovarom.
Ako si vás predstavujeme?
• Máte manažérske skúsenosti. Ideálne z prostredia maloobchodu. Máte za sebou merateľné výsledky.
• Dokážete strategicky myslieť a zároveň sa nebojíte prijať prácu. Ste schopný analyzovať súčasný stav a nastaviť kroky, ktoré povediem k výrazným pozitívnym zmenám.
• Ste líder orientovaný na ľudí. Nielen na zamestnancov, ale aj na zákazníkov.
• Hľadáme niekoho, kto dokáže nadchnúť, motivovať a rozvíjať potenciál svojich kolegov.
• Dokážete komunikovať, organizovať a viete si určiť priority.
• Ste flexibilný. Dokážete sa rýchlo prispôsobiť meniacim sa podmienkam. Prekážky vnímate ako výzvy. Máte energiu a chuť posúvať veci dopredu.
Čo vám za to ponúkame?
• Príležitosť aktívne sa podieľať na raste a rozvoji spoločnosti.
• Podporu majiteľa. Možnosť realizovať vlastné nápady.
• Konkurenčné finančné ohodnotenie. Zaujímavý fixný plat s výraznými bonusmi za dosiahnutie cieľov.
• Motivovaný tým a rodinné pracovné prostredie.
Ak ste dočítali až sem a naša ponuka vás zaujala, neváhajte nás kontaktovať a na stretnutí si radi povieme viac.
Prečo hľadáme nového kolegu? Je to jednoduché – Predajňa funguje a má stabilné ekonomické výsledky, ale my chceme viac. Chceme posunúť náš bussiness na ďalšie levely.
Máte skúsenosti s riadením a hľadáte novú výzvu? Chcete sa podieľať na koncepcii, ktorá má ambície a potenciál rastu? Neuspokojíte sa s priemerom a veríte, že kľúč k úspechu je v rozvoji vlastných zamestnancov a zameraní na zákaznícku skúsenosť? Ak ste odpovedali áno, máme pre vás zaujímavú ponuku.
Čo by sme chceli zveriť práve vám?
• Riadenie a rozvoj obchodu s potravinami. Budete mať na starosti maloobchodnú predajňu so všetkým, čo k tomu patrí.
• Budete zodpovedný za strategické plánovanie a realizáciu navrhovanej stratégie.
• Budete hľadať cesty, ako súčasný stav výrazne posunúť dopredu.
• Budete mať možnosť uplatniť svoje manažérske skúsenosti pri podpore a rozvoji našich zamestnancov.
• Budete mať na starosti riadenie marketingových aktivít s cieľom zvýšiť predaj a povedomie o značke.
• Budete mať voľnú ruku pri nastavovaní procesu nákupu tovaru s dôrazom na kvalitu a konkurencieschopné ceny.
• Budete stáť pri spustení e-shopu a doručovacej služby.
• Bude vám zverená zodpovednosť za zabezpečenie plynulého chodu a optimálneho zásobovania tovarom.
Ako si vás predstavujeme?
• Máte manažérske skúsenosti. Ideálne z prostredia maloobchodu. Máte za sebou merateľné výsledky.
• Dokážete strategicky myslieť a zároveň sa nebojíte prijať prácu. Ste schopný analyzovať súčasný stav a nastaviť kroky, ktoré povediem k výrazným pozitívnym zmenám.
• Ste líder orientovaný na ľudí. Nielen na zamestnancov, ale aj na zákazníkov.
• Hľadáme niekoho, kto dokáže nadchnúť, motivovať a rozvíjať potenciál svojich kolegov.
• Dokážete komunikovať, organizovať a viete si určiť priority.
• Ste flexibilný. Dokážete sa rýchlo prispôsobiť meniacim sa podmienkam. Prekážky vnímate ako výzvy. Máte energiu a chuť posúvať veci dopredu.
Čo vám za to ponúkame?
• Príležitosť aktívne sa podieľať na raste a rozvoji spoločnosti.
• Podporu majiteľa. Možnosť realizovať vlastné nápady.
• Konkurenčné finančné ohodnotenie. Zaujímavý fixný plat s výraznými bonusmi za dosiahnutie cieľov.
• Motivovaný tým a rodinné pracovné prostredie.
Ak ste dočítali až sem a naša ponuka vás zaujala, neváhajte nás kontaktovať a na stretnutí si radi povieme viac.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Concierge management SK je poradenská spoločnosť poskytujúca profesionálne služby klientom v oblasti HR a marketingu, event manažmentu a osobných asistenciách.
ID: 4782230
Dátum zverejnenia: 12.3.2024
2024-03-12
lokalita: Nemšová Pozícia: Výkonný riaditeľ Spoločnosť: Concierge Management SK s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac