Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Backoffice Specialist
COMTEC s. r. o.
Miesto práce
Hviezdoslavova 19, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
Hviezdoslavova 19, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2024
1.1.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacViacúrovňové odmeňovanie. Fixná zložka závisí od skúseností a seniority kandidáta.
1 100 EUR/mesiacViacúrovňové odmeňovanie. Fixná zložka závisí od skúseností a seniority kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Back office je srdce našej spoločnosti a vy môžete byť jeho kľúčovým prvkom.
Buďte základným kameňom nášho úspechu a pridajte sa k nám v našej misii dosahovať excelentnosť!
Aká bude tvoja náplň práce a zodpovednosti:
- Sales podpora: Spracovanie zmlúv, monitorovanie trhu, spolupráca pri príprave ponúk.
- Spracovanie zápisov z porád: Účasť na poradách, príprava zápisov, sledovanie úloh.
- Projekty EU: Vyhľadávanie relevantných projektov pre firmu aj zákazníkov.
- Zabezpečovanie eventov: Plánovanie firemných eventov, monitorovanie rozpočtu.
- Marketingová podpora: Príprava a tvorba obsahu pre newsletters a email marketing kampaní, spolupráca s marketingovým tímom.
- Vymáhanie pohľadávok: Monitorovanie faktúr, komunikácia s klientmi.
- Zákaznícky servis: Kontaktovanie klientov, riešenie problémov, analýza spätných väzieb.
Buďte základným kameňom nášho úspechu a pridajte sa k nám v našej misii dosahovať excelentnosť!
Aká bude tvoja náplň práce a zodpovednosti:
- Sales podpora: Spracovanie zmlúv, monitorovanie trhu, spolupráca pri príprave ponúk.
- Spracovanie zápisov z porád: Účasť na poradách, príprava zápisov, sledovanie úloh.
- Projekty EU: Vyhľadávanie relevantných projektov pre firmu aj zákazníkov.
- Zabezpečovanie eventov: Plánovanie firemných eventov, monitorovanie rozpočtu.
- Marketingová podpora: Príprava a tvorba obsahu pre newsletters a email marketing kampaní, spolupráca s marketingovým tímom.
- Vymáhanie pohľadávok: Monitorovanie faktúr, komunikácia s klientmi.
- Zákaznícky servis: Kontaktovanie klientov, riešenie problémov, analýza spätných väzieb.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Onboarding
- Príležitosť rásť a vzdelávať sa
- Dynamický kolektív a priateľská pracovná atmosféra
- Účasť na teambuildingoch a pracovných raňajkách na spestrenie a budovanie firemnej kultúry
- Atraktívne a spravodlivé finančné ohodnotenie a bonusy za výkony
- Podpora pri rozvoji kariéry
- Zvyšovanie odborných zručností účasťou na konferenciách a školeniach
- Príležitosť rásť a vzdelávať sa
- Dynamický kolektív a priateľská pracovná atmosféra
- Účasť na teambuildingoch a pracovných raňajkách na spestrenie a budovanie firemnej kultúry
- Atraktívne a spravodlivé finančné ohodnotenie a bonusy za výkony
- Podpora pri rozvoji kariéry
- Zvyšovanie odborných zručností účasťou na konferenciách a školeniach
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom, ktorí budú reagovať na pracovnú pozíciu, kontaktovať však budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky na prijatie do pracovného pomeru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.12.2023 (ostáva ešte 20 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing, Obchod, Ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Fakturácia - Mierne pokročilý
Znalosť projektového manažmentu - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Fakturácia - Mierne pokročilý
Znalosť projektového manažmentu - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované znalosti a zručnosti:
- Obchodné, IT, finančné a marketingové znalosti.
- Komunikačné, organizačné a analytické zručnosti.
- Ovládanie MS Office, databázových systémov, CRM/ERP.
Požadované skúsenosti:
- Prax v oblasti backoffice.
- Skúsenosti s obchodnými a marketingovými nástrojmi.
- Zákaznícky servis a riadenie projektov.
Osobnostné predpoklady:
- Detailná orientácia, tímový duch, flexibilita, samostatnosť.
- Obchodné, IT, finančné a marketingové znalosti.
- Komunikačné, organizačné a analytické zručnosti.
- Ovládanie MS Office, databázových systémov, CRM/ERP.
Požadované skúsenosti:
- Prax v oblasti backoffice.
- Skúsenosti s obchodnými a marketingovými nástrojmi.
- Zákaznícky servis a riadenie projektov.
Osobnostné predpoklady:
- Detailná orientácia, tímový duch, flexibilita, samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
COMTEC s.r.o., je jedným z významných dodávateľov komplexných riešení a služieb v oblasti informačných technológií v regióne. Zákazníkom poskytuje už 20 rokov IT riešenia zahŕňajúce analýzu potrieb, tvorbu stratégie riešení, dodávku a implementáciu technológií, konzultačné služby, školenia, servis a financovanie projektov. Viac sa o firme dozviete na www.comtec.sk
Kto sme : https://www.youtube.com/watch?v=qABN6231Khk
Kto sme : https://www.youtube.com/watch?v=qABN6231Khk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4665777
Dátum zverejnenia: 24.10.2023
2023-10-24
lokalita: Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager Spoločnosť: COMTEC s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac