Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Beszélsz magyarul aj po slovensky? Hľadáme pracovníkov/pracovníčky zákazníckej podpory
Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.10.2020
01.10.2020
Mzdové podmienky (brutto)
820 - 1 000 EUR/mesiac820 € + cca 160-220 € bonus, resp. 5 € + 1 - 1,20 €/hod.
820 - 1 000 EUR/mesiac820 € + cca 160-220 € bonus, resp. 5 € + 1 - 1,20 €/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:
- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času a po zapracovaní sa možnosť home office
- "Member gets member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
- káva a čaje po celý deň zdarma
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
- vzdelávací program pre našich zamestnancov zadarmo
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• slovenčina a maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 01.10.2020 do 13.10.2020 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 01.10.2020 do 13.10.2020 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3972949
Dátum zverejnenia: 23.9.2020
2020-09-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto): 820 EUR/mesiac