Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Študentská brigáda s flexibilným pracovným časom (zákaznícka podpora)
Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
18.10.2018
18.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
4 € + cca 1,00 € bonus/h
4 € + cca 1,00 € bonus/h
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských klientov nášho partnera – významného poskytovateľa v oblasti TV & médií
• poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
• spracúvanie a vybavovanie objednávok
• aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
• prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
• retencia & technická podpora
• administratívne činnosti
• poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
• spracúvanie a vybavovanie objednávok
• aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
• prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
• retencia & technická podpora
• administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- náročná, ale pestrá pracovná náplň
- intenzívne zatrénovanie
- moderný office
- možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
- vzdelávací program pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• slovenčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• maďarčina na dobrej komunikatívnej úrovni výhodou
• môcť zúčastniť sa väčšiny už plateného školenia v období 09.10-29.10.2018 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• maďarčina na dobrej komunikatívnej úrovni výhodou
• môcť zúčastniť sa väčšiny už plateného školenia v období 09.10-29.10.2018 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3499412
Dátum zverejnenia: 24.9.2018
2018-09-24
lokalita: Kalinčiakova 31, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4 € + cca 1,00 € bonus/h