Práca s češtinou v zákazníckom servise (Špecialista podpory zákazníkov)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
09.07.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
850 € + cca. 200€ bonus/mesiac; resp 5,20€+1€/h

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez telefón (iba prijímanie hovorov, nie obvolávanie zákazníkov), e-mail a písomne pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:

  • poradenstvo o produktov, akciách a ostatných službách
  • spracúvanie a vybavovanie objednávok
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • flexibilné plánovanie pracovného času (plný alebo skrátený úväzok od 20 hod/týž., v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. so: 8-16)
  • klimatizovaný office
  • možnosť kariérneho rastu
  • "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • stravné lístky sú samozrejmosťou
  • káva a čaje po celý deň zdarma
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždne zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
  • vzdelávací program pre zamestnancov zadarmo

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • čeština na komunikatívnej úrovni (hovorovo aj písomne)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
  • možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 09.07.2018 do 20.07.2018 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CCC is one of Europe’s leading contact centers. At 22 locations in 11 countries, more than 8,000 service professionals provide top quality international customer care solutions. As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.

Competence is our promise: 20 years of expertise and 54 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Competence Call Center, s.r.o.
Kalinčiakova 31
831 04 Bratislava
http://www.yourccc.com
ID: 3416572   Dátum zverejnenia: 11.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   850 € + cca. 200€ bonus/mesiac; resp 5,20€+1€/h