Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských (a maďarských) klientov nášho partnera – významného poskytovateľa v oblasti TV & médií
• poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
• spracúvanie a vybavovanie objednávok
• aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
• prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
• retencia & technická podpora
• administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- náročná, ale pestrá pracovná náplň
- intenzívne zatrénovanie
- moderný office
- možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu
- vzdelávací program pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• slovenčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom) a maďarčina na dobrej komunikatívnej úrovni
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CCC is one of Europe’s leading contact centers. At 18 locations in 8 countries, more than 6,000 service professionals provide top quality international customer care solutions. As a quality outsourcing company we provide solutions for significant national and international companies. CCC is one of the most successful companies in this growing industry in which every employee benefits from our positive development.
Competence is our promise: 20 years of expertise and 52 international awards confirm our international quality standards for incoming hotlines, outgoing campaigns and in written customer communication.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa spoločnosti