Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/asistentka českej aktívnej linky pre Trivago
Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
29.01.2018
29.01.2018
Mzdové podmienky (brutto)
850 € brutto + možný bonus 160€
850 € brutto + možný bonus 160€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponuka možnosti registrácie ubytovacím zariadeniam v Čechách do aplikácie známeho celosvetového rezervačného systému hotelov - Trivago, ktorý následne umožní zákazníkom vytvoriť rezerváciu tej najvhodnejšej izby:
- aktívna telefonická komunikácia, oslovovanie ubytovacích zariadení (B2B)
- telefonická komunikácia s rozhodujúcimi osobnasťami / manažérmi hotelov
- poradenstvo a asistencia pri registrácii hotelov do systému
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- náročná, ale pestrá pracovná náplň
- motivujúce finančné ohodnotenie
- moderný office
- možnosť osobného rozvoja
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia so zdravými desiatami a masážami zadarmo
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
- vzdelávací program pre našich zamestnancov zadarmo
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- čeština na dobrej komunikatívnej úrovni
- výborné komunikačné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
- časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 09.00 - 18.00
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3286758
Dátum zverejnenia: 15.1.2018
2018-01-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 € brutto + možný bonus 160€