Brigáda pre študentov: pracovník zákazníckeho servisu

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
13.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 4€ – 4,20€/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre
partnerov a klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
  • zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na
základe telefonických požiadaviek predajcov
  • aktivácia a deaktivácia služieb
  • telefonické potvrdzovanie zmlúv
  • technická podpora
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • náročná, ale pestrá pracovná náplň
  • intenzívne zatrénovanie
  • moderný office
  • možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť osobného rozvoja
  • flexibilné plánovanie pracovného času
  • "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • káva a čaje po celý deň zdarma
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždne zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu
  • zľavy u našich partnerov (fitness centrá, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo očakávame:
  • študent dennej formy vysokoškolského štúdia do 26 rokov
  • slovenčina na veľmi dobrej úrovni (slovom aj písmom)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
  • znalosť maďarského alebo anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou
  • časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 22.00,
víkendy a sviatky 10.00 – 22.00
  • možnosť zúčastniť sa plateného vstupného zaškolenia od 13.11 do 24.11 (každý pracovný deň od 8.00 cca. do 14.00, niektoré dni sú flexibilnejšie)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
E-mail: poslať životopis
ID: 3217435  Dátum zverejnenia: 17.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: cca. 4€ – 4,20€/hod