Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Brigáda pre študentov: pracovník zákazníckeho servisu
Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
13.11.2017
13.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 4€ – 4,20€/hod
cca. 4€ – 4,20€/hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre
partnerov a klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
partnerov a klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
- zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na
- aktivácia a deaktivácia služieb
- telefonické potvrdzovanie zmlúv
- technická podpora
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- motivujúce finančné ohodnotenie
- náročná, ale pestrá pracovná náplň
- intenzívne zatrénovanie
- moderný office
- možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
- zľavy u našich partnerov (fitness centrá, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame:
- študent dennej formy vysokoškolského štúdia do 26 rokov
- slovenčina na veľmi dobrej úrovni (slovom aj písmom)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
- znalosť maďarského alebo anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou
- časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 22.00,
- možnosť zúčastniť sa plateného vstupného zaškolenia od 13.11 do 24.11 (každý pracovný deň od 8.00 cca. do 14.00, niektoré dni sú flexibilnejšie)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3217435
Dátum zverejnenia: 17.10.2017
2017-10-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: cca. 4€ – 4,20€/hod