Можливість для людей з України
Logo Compass Europe s. r. o.

Administratívny pracovník pre B2B zákazníkov - príležitosť pre organizovaného a komunikačne zručného človeka

Compass Europe s. r. o.

Miesto práce
Poľná 4, Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacPravidelné odmeny a bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme talent do tímu Compass Europe s.r.o.! Ak ste dynamická osoba s vášňou pre jazyky, komunikáciu a administratívu, máte skúsenosti s medzinárodným obchodom a výrobou, potom možno práve vy ste tá, ktorú potrebujeme. Ako Sales-Account budete kľúčovou postavou v našej spoločnosti, zameranou na budovanie a udržiavanie silných vzťahov s našimi klientmi. Vaša práca bude klúčová pri poskytovaní šitých riešení, ktoré vyhovujú potrebám našich klientov a zabezpečujú ich maximálnu spokojnosť.

  • Kontaktný bod: Budete kontaktným bodom pre našic partnerov, spravujte ich portfólio, a zabezpečte, aby boli ich potreby nielen počuté, ale aj naplnené.
  • Rozvoj vzťahov: Rozvíjajte pevné vzťahy založené na dôvere a kontinuálnej podpore s našimi partnerm a klientmi.
  • Spolupráca s tímami: Spolupracujte s našimi tímami vo výrobe, účtovníctve a logistike, aby ste zaistili hladký proces od objednávky po doručenie.
  • Identifikácia príležitostí: Buďte na čele pri identifikácii nových obchodných príležitostí s našimi existujúcimi klientmi.
  • Dokumentácia a CRM: Využívajte CRM softvér pre presnú dokumentáciu a sledovanie klientov a transakcií.
  • Udržiavanie prehľadu: Udržujte si prehľad o trendoch a vývoji v našom odvetví, aby ste našim klientom poskytovali najaktuálnejšie informácie.
  • Podpora vedenia: Poskytovanie podpory vedeniu spoločnosti pri realizácii strategických úloh a projektoch, zabezpečujúc hladké fungovanie a rast spoločnosti.

Čo od vás očakávame:

  • Znalosť anglického jazyka je must-have.
  • Skúsenosti v obdobých pozíciach sú výhodou
  • Komunikačné schopnosti a schopnosť budovať dlhodobé vzťahy s klientmi.
  • Samostatnosť, proaktívnosť a tímový duch.
  • Dobrá znalosť MS Office balíka (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Ochota cestovať a flexibilita.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • Dynamickú prácu v medzinárodnej spoločnosti plnej výziev.
  • Možnosť profesijného a osobného rastu.
  • Atraktívne odmeňovanie a bonusy za výkon.
  • Flexibilný pracovný čas
  • Tím plný podpory a možnosť pracovať na zaujímavých projektoch.

​Tešíme sa na vaše CV a motivačný list, v ktorom nám prezradíte, prečo si myslíte, že ste práve vy tá pravá osoba pre túto pozíciu. Staňte sa súčasťou nášho tímu a pomôžte nám rásť spoločne s našimi klientmi!​

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

▪ Znalosť cudzích jazykov
▪ Komunikačné  zručnosti
▪ Minimálne 2-ročná prax a pracovné skúsenosti.
▪ Schopnosť a pripravenosť komunikovať telefonicky a emailom 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Firma Compass Európe s.r.o so sídlom v Senci, je výrobcom bazénov a bazénovej techniky a patrí v tomto segmente medzi vedúce svetové spoločnosti pozri www.compasspools.eú.Family feeling je základom našej firmy a jeho zamestnancov.Bola ocenená viacerými cenami v rámci Slovenska aj v zahraničí.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michal Haverl
Tel.: +421245648254
E-mail: poslať životopis
ID: 4674056  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac