Obchodný manažér v oblasti Customer Care

Commander Services s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 1000,- € + provízne ohodnotenie za aktivity (volania klientom), predajné aktivity a ďalšie paramatre

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako vyzerá práca u nás:

- Sme v prvom rade nápomocní našim klientom a kolegom. Naša práca spočíva najmä v starostlivosti o klienta. Starostlivosť u nás znamená poradenstvo v oblasti nášho systému pre monitorovanie vozidiel.

- Sme profesionáli s obchodným zameraním (AK si ľudský, rád pomáhaš a hlavne ti nie je cudzia komunikácia s ľuďmi, máš na 80% vyhraté, zvyšné percentá pravidelne doplníme technickým školením, obchodným školením a máme aj vlastného školiteľa a kouča)

- Sme tímoví a máme medzi sebou otvorenú a úprimnú komunikáciu (tak ako sa staráme o našich zákazníkov, staráme sa aj o svojich kolegov a pomáhame si. Tak ako vieme spolupracovať, vieme spolu aj osláviť naše úspechy, či pomôcť spoločne nováčikovi)

Čo bude tvoja denná agenda?

- starostlivosť o existujúcich zákazníkov- pravidelné kontaktovanie klienta, návšteva klientov, zistenie aktuálnych potrieb a odporúčanie nových riešení

- aktívny predaj riešení v oblasti GPS monitorovania vozidiel- najmä existujúcim klientom, napríklad výmena HW, SW doplnkov

- školenia a vzdelávanie klientov, informovanie o novinkách v našom systéme

- pravidelné navštevovanie klientov v rámci zvoleného regiónu

- práca so CRM pre uľahčenie procesu starostlivosti o zákazníka

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame? ​

- Sme kolegovia a máme šéfa, s ktorými ťa bude práca baviť (sme veľmi dobrý kolektív, máme otvorenú a úprimnú komunikáciu)

- Stabilitu (ak sa ti u nás zapáči, od nás sa len tak neodchádza.)

- Rodinná atmosféra (nie sme korporát, postupne rastieme, ale je pre nás dôležité zachovať si rodinnú kultúru. (Všetci si navzájom tykáme, a to aj s generálnym riaditeľom)

- Flexibilný pracovný čas (pondelky máme porady, kedy si hodnotíme výsledky a navolávame zákazníkov, ostatné dni sme v teréne. Dôležité sú u nás výsledky, ale držíme si work life balance)

- Atraktívne finančné ohodnotenie. Čím viac predáme, tým vyššiu výplatu máme)

- Rôzne súťaže, zahŕňajúc atraktívnu dovolenku s kolegami na základe výsledkov. (napriek tomu, že všetci máme ciele, od ktorých nám záleží výška variabilnej odmeny, všetci si navzájom pomáhame. Všetko, čo potrebuješ k práci, sa ťa budeme snažiť naučiť a budeme ti oporou)

- Služobné auto

- Práca pre jednotku na trhu vo svojom obore s vysokými ambíciami rastu (pre nás to znamená stabilitu)

- Rýchle rozhodovacie procesy v rámci firmy (stačí zaklopať na vedľajšiu kanceláriu, dať si kávu a, ak je to možné, rozhodnutie je na svete)

- Veľa cestovania, žiadna sedavá práca

- Firemné akcie (radi sa stretneme celá firma, ale aj jednotlivé oddelenia a na našom oddelení mávame teambuildingy aké si vyberieme- niekto s rodinami, niekto bez, vždy záleží od tímu)

- Osobnostný rozvoj a rast- odborné školenia a semináre (produktové školenia, obchodné a mnohé ďalšie)

- Kurz anglického jazyka

- Multisport karta

- Karta Up Cafeteria so zľavami

- Refferal bonus

- Príležitosť byť súčasťou vývoja softvéru (sme technologická firma)

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme najlepších obchodných manažérov- farmárov. Obchodný tím chceme rozšíriť o aktívnych ľudí, ktorí budú s nami rásť, vedia usilovne pracovať, ale aj sa zabaviť.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 16 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aký/á by si mal/a byť ?

- V prvom rade starostlivá/ý. (Starostlivosť o druhých a práca s ľuďmi by ťa mala baviť)

- Cestovateľ
(Budeš často v pohybe v rámci navštevovania klientov, z toho dôvodu je potrebný vodičský preukaz skupiny B.)

- Nadšenec
(Si typ, ktorého práca vždy bavila, baví a bude baviť, a rozhodne sa jej nebojíš. Dôležité je, aby si bol nadšený z prekonávania svojich osobných výsledkov.)

- Komunikatívny
(Otvorene a ľudsky komunikuješ, baví ťa komunikácia s ľuďmi. Si silná osobnosť, ktorá je orientovaná na výsledok, má reprezentatívne vystupovanie, je samostatná a zodpovedná.)

Čo od teba očakávame ?

- Máš skúsenosti v obchodnom zastupovaní firiem a najmä v príjemnej komunikácii s ľuďmi

- Využívaš zdravý rozum na dennej báze a si schopný/á riešiť prípadné neštandardné situácie

- Vieš si zmysluplne naplánovať čas ohľadom stretnutí s klientmi a následným školením

- Máš kladný vzťah ku technológiám

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Commander Services s.r.o. je pokračovateľom spoločnosti Commander Systems, s.r.o. Commander sa od svojho založenia, v roku 2005, vypracoval na pozíciu lídra slovenského trhu v oblasti online GPS monitoringu vozidiel. Naša spoločnosť ponúka široké portfólio služieb v oblasti monitoringu, stráženia vozidiel a služieb spojených s vyhodnocovaním informácií o automobiloch v reálnom čase. Od roku 2022 je Commander dcérskou spoločnosťou veľkého IT holdingu Seyfor (pôvodne Solitea), ktorého majoritným vlastníkom je private equity fond Sandberg Capital. Veríme, že toto spojenie bude prínosom pre všetky strany a pomôže Commanderu napredovať pod krídlami stabilnej európskej IT firmy s bohatými skúsenosťami s možnosťami pre ďalšiu expanziu na domácom ale aj zahraničných trhoch.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Matej Ševčík
E-mail: poslať životopis
ID: 4743197  Dátum zverejnenia: 29.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac