Telefonista zákazníckej linky Orange DOMA (fix+variabil / TPP = 700 - 1100 eur) pre spoločnosť Orange Slovensko, a.s. - vhodné aj pre absolventov!

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
700,- EUR + variabilná zložka odvodená od plnenia predajných výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Orange DOMA je nový kanál zákazníckej starostlivosti telekomunikačného operátora Orange, ktorý na trh prináša novú generáciu zákazníckej starostlivosti. Jej cieľom je zákazníkom zabezpečiť profesionálny zákaznícky servis. Individuálny prístup, profesionalita a vysoká miera prispôsobenia sa potrebám zákazníka je presne to, čo dnešný zákazník od svojho operátora potrebuje.

• Pracoval si alebo pracuješ na callcentre a nebaví ťa predávať služby zákanzíkom ktorí o ničom ani len netušia?
• Chcel by si robiť predaj najkvalitnejších telekomunikačných služieb najväčšieho mobilného operátora zákazníkom, ktorí majú o služby reálny záujem a potrebujú riešiť tieto služby?
• Si ABSOLVENT alebo ŠTUDENT a nikto ťa nechce lebo nemáš skúsenosti ale myslíš si o sebe, že si dobrý obchodník?
• Chcel by si si začať budovať korporátnu kariéru v spoločnosti Orange Slovensko, a.s.?

Ak je Tvoja odpoveď na otázky prevažne "ÁNO" si na správnej adrese, pretože pre spoločnosť ORANGE SLOVENSKO, a.s. spúšťame novú generáciu zákazníckej starostlivosti.
Do nášho tímu hľadáme nových spolupracovníkov s dobrými komunikačnými a obchodnými zručnosťami pre zabezpečenie predaja úplne nových služieb, ktoré spoločnosť ORANGE SLOVENSKO, a.s. v súčasnosti umiestňuje na trh.
Pošli nám svoj životopis, absolvuj osobný pohovor a staň sa súčasťou jedného z najsilnejších tímov na poli telemarketingu na východnom Slovensku.

V rámci rozširovania optických sietí a portfólia služieb Ti ORANGE SLOVENSKO dáva možnosť získať pracovnú pozíciu, na ktorej bude Tvojou úlohou:
• telefonické kontaktovanie zákazníkov, ktorý v poslednom čase prejavili záujem o predĺženie alebo zmenu využívaných telekomunikačných služieb (teplé kontakty - iba zákazníci, ktorí potrebujú služby);
• telefonický predaj úplne nového portfólia služieb spoločnosti ORANGE SLOVENSKO, a.s.;
• individuálne riešenie šité na mieru zákazníkov s využitím konvergencie operátora;
• zabezpečenie navýhodnejšieho telekomunikačného riešenia pre zákazníkov spoločnosti ORANGE SLOVENSKO, a.s. a zastrešenie všetkých služieb pod jednou strechou najvýhodnejšími balíčkami služieb LOVE

Zamestnanecké výhody, benefity

• nadštandardné finančné ohodnotenie + všetky výhody vyplývajúce z PRACOVNEJ ZMLUVY (najvyššie odmeňovanie v segmente)
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít = zvyšovanie kvalifikácie a reálny kariérny rast v rámci štruktúry operátora ORANGE
• flexibilná pracovná doba
• po zapraxovaní možnosť nastaviť individuálne podmienky / plán

Informácie o výberovom konaní

Na osobný pohovor pozývame iba vybraných uchádzačov, ktorým zasielame informáciu o postupe do užšieho výberu, po ktorom bude pozvaný na osobný pohovor.

Program výberového procesu:
1. Osobný pohovor s vedúcou osobou v call centre;
2. Proces zaškolenia pozostávajúci z intenzívneho odborného školenia

Následne bude Vašou úlohou:
• zvládnuť školiaci proces, ktorý pozostáva z produktového a komunikačného školenia, spolu s hlasovou skúškou;
• zvládnuť pracovný postup v súlade s internými predpismi, vhodný pre telefonické kontaktovanie zákazníkov;
• vytvoriť si scriptá námietok a argumentov, za pomoci supervízora, ktoré budeš používať pri každom telefonáte so zákazníkmi;

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné komunikačné schopnosti
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 3386305  Dátum zverejnenia: 11.5.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700,- EUR + variabilná zložka odvodená od plnenia predajných výsledkov