Asistent predaja Orange DOMA, pre spoločnosť Orange Slovensko, a.s. - vhodné aj pre absolventov (fix + variabil)

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Zmluvný partner Orange Slovensko, a.s. / Orange DOMA - COM2BIZ SLOVENSKO, spol. s r.o. Lipová 1, Pre, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Bardejov, okres Levoča, okres Poprad, okres Prešov, okres Sabinov, okres Vranov nad Topľou, okres Michalovce, okres Rožňava, okres Spišská Nová Ves, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
600 - 900

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ORANGE je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý na telekomunikačný trh prináša novú generáciu zákaznickej starostlivosti. Jej cieľom je zákazníkom zabezpečiť profesionálny zákaznícky servis. Individuálny prístup, profesionalita a vysoká miera prispôsobenia sa potrebám zákazníka je presne to, čo dnešný zákazník od svojho operátora potrebuje. Práve preto spúšťame novú službu Orange DOMA, ktorou sa o svojich zákazníkov profesionálne postaráme.

Práca asistenta predaja v Orange DOMA je postavená na osobnom a adresnom prístupe k našim zákazníkom, ktorý spoločnosť Orange ako jediný operátor na Slovensku, poskytuje v takejto forme svojim zákaznikom.

Tvojou úlohou je navštíviť zákazníkov v pokrytí našich služieb a odovzdať im informáciu o našich službách a o našej starostlivosti Orange DOMA.

Náplň práce:
• kontaktovanie zodpovedných osôb v pridelenom regióne (presné koordináty);
• analýza súčasného stavu sietí a služieb kontaktovaných zákazníkov v pokrytí FTTH siete (zákazníci Orange SLOVENSKO);
• odovzdanie reklamnej informácie osloveným zákazníkom;
• odovzdanie reklamných predmetov/darčekov osloveným zákazníkom.

Tvojou úlohou teda nebude predaj ale analýza služieb a potrieb zverenej skupiny zákazníkov, ktorá v ďalšom procese zákaznickej starostlivosti, tvorí veľmi dôležitú súčasť.

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť kariérneho postupu v rámci korporátnej spoločnosti Orange Slovensko, a.s.;
• stabilný finančný príjem;
• množstvo bonusových a motivačných odmien (progresívne finančné plnenie);
• práca v mladom a dynamickom kolektíve;
• teambuildingové firemné akcie.

Informácie o výberovom konaní

Táto pracovná pozícia bola vytvorená s cieľom našim zákazníkom zabezpečiť maximálny komfort počas celej doby využívania našich služieb. Každý člen nášho tímu, má v kompetencii iba konkrétnu aktivity, potrebnú pre zabezpečenie celého procesu profesionálneho zákaznického servisu Orange DOMA.

Každému uchádzačovi odpovieme o úspešnosti/neúspešnosti postupu do užšieho výberu vhodných kandidátov pracovnej pozície.

Proces výberového konania:
1. osobný pohovor vedený koordinátorom projektu Orange DOMA
2. školenie potrebné pre výkon pozície
3. pridelenie presnej lokality do správy
4. výkon pracovnej pozície

Pracovná ponuka je vhodná aj pre ABSOLVENTOV!
Je potrebné akceptovať skutočnosť dennej dochádzky do Prešova a Košíc na pobočku.

Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.

Tešíme sa na Vašu účasť!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• ochota pracovať 5 dní v týždni - PONDELOK – PIATOK;
• obchodný duch;
• prozákaznicka orientácia;
• príjemné vystupovanie verbálny a neverbálny prejav;
• chuť na sebe pracovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 3260511  Dátum zverejnenia: 4.12.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 - 900