Regionálny vedúci/Teamleader pobočky Orange DOMA pre spoločnosť Orange Slovensko, a.s. (fix+variabil)

COM2BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
regionálna pobočka Orange DOMA - BB, Banskobystrický kraj, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
08.01.2018
Ponúkaný plat (brutto)
od 1200 do 2000

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ORANGE je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý na telekomunikačný trh prináša novú generáciu zákazníckej starostlivosti. Jej cieľom je zákazníkom zabezpečiť profesionálny zákaznícky servis. Individuálny prístup, profesionalita a vysoká miera prispôsobenia sa potrebám zákazníka je presne to, čo dnešný zákazník od svojho operátora potrebuje. Práve preto spúšťame novú službu Orange DOMA, ktorou sa o svojich zákazníkov profesionálne postaráme.

• Si skúsený obchodník, teamleader alebo manažér obchodného tímu?

• Dokážeš prevziať zodpovednosť za najsilnejšiu obchodnú značku spomedzi mobilných operátorov na Slovensku a ukázať profesionalitu?

• Chcel by si si začať budovať korporátnu kariéru v spoločnosti Orange Slovensko, a.s. ?

Pokiaľ sú VŠETKY odpovede na naše otázky "ÁNO", čítaj ďalej a v závere reaguj na pracovnú pozíciu.
Regionálny TAMLEADER MARETINGOVÉHO TÍMU zodpovedá za marketingové aktivity súvisiace s tvorbou základne zákazníckych dát v pokrytí FTTH technológie, ktorých cieľom je budúci crosseling telekomunikačných služieb ORANGE produktového portfólia, zameraného na segment DOMÁCNOSTI.

Tvojou úlohou bude:
• vybudovať tím asistentov predaja - marketingových pracovníkov, ktorí budú pod tvojim vedením vykonávať marketnigové aktivity slúžiace ako podpora následného predaja - zber zákazníckych dát, ktorý bude zabezpečený obchodným oddelením našej spoločnosti;
• nábor a výber marketingových pracovníkov - asistentov predaja v lokalite pôsobnosti regionálnej pobočky;
• pracovať na ich rýchlom adaptačnom procese, ich motivovaní a školení;
• aktívna účasť a kontrola marketérov v teréne;
• reportovanie a zabezpečenie sprocesovania získaných kontaktov v interných systémoch spoločnosti.

Predchádzajúce pracovné skúsenosti (minimálne 2 roky) s predajom telekomunikačných riešení alebo v segmente B2C a podnikateľský duch sú podmienkou.

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilný finančný príjem tvorený FIXNOU a variabilnou zložkou - vysoko motivačné progresívne odmeňovanie;
• práca v mladom a dynamickom kolektíve
• teambuildingové firemné akcie / aj v zahraničí
• absolvovanie produktového školenia
• školenia obchodnej a asertívnej komunikácie
• stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými medzinárodnými lektormi)
• budovanie korporátnej kariéry

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.

Výberový proces pozostáva:
1. Videopohovor s riaditeľom predajného kanálu
2. Osobný pohovor s vybraným uchádzačom
3. Komplexné zaškolenie do interných procesov Orange DOMA
4. Implementácia a rozbeh pobočky Orange DOMA

Tešíme sa na Vašu účasť!

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2017 (ostáva ešte 16 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• obchodný duch;
• komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru;
• leadership / schopnosť motivovať tím;
• prirodzený teamleader;
• chuť na sebe pracovať;
• skúsenosti s predajom produktov a služieb v oblasti. telekomunikačných služieb - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra a priameho predaja pre telekomunikačné spoločnosti.
Medzi naše služby na divízii TELESALES patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov

Medzi naše služby na divízii DIRECT SALES:
- predaj produktov a služieb spôsobom F2F
- získavanie a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch
- aktualizácia produktov a služieb za ktoré zákazník platí pravidelné mesačné poplatky
- migrácia a retencia služieb

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

COM2BIZ, spol. s.r.o.
Lipová 4987/1
08001 Prešov
http://www.com2biz.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: PaedDr. Dana Jankaničová
Tel.: 0850500456
E-mail: poslať životopis