Telefonista v modernom call centre (fix+variabil=HPP/TPP) pre spoločnosť ORANGE Slovenko, a.s. - vhodné aj pre absolventov!

COM2BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
Partner Orange Slovensko, a.s. - Lipová 4987/1, 08001 Prešov, Prešovský kraj, Košický kraj, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.12.2017
Ponúkaný plat (brutto)
900

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ORANGE SLOVENSKO je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý spustil najmodernejšiu pevnú sieť novej generácie na báze FTTH (Fiber To The Home – optika do bytu), ktorá v súčasnosti pokrýva takmer 336 tisíc domácností v 18 mestách a v súčasnej dobe sa intenzívne rozširuje do miest Slovenska. Už dnes je najmodernejša technológia mobilnej siete spoločnosti ORANGE SLOVENSKO dostupná na väčšine územia Slovenska!

• Pracoval si alebo pracuješ na callcentre a nebaví ťa predávať služby zákanzíkom ktorí o ničom ani len netušia?
• Chcel by si robiť predaj najkvalitnejších telekomunikačných služieb najväčšieho mobilného operátora zákazníkom, ktorí majú o služby reálny záujem?
• Si ABSOLVENT alebo ŠTUDENT a nikto ťa nechce lebo nemáš skúsenosti ale myslíš si o sebe, že si dobrý obchodník?
• Chcel by si si začať budovať korporátnu kariéru v spoločnosti Orange Slovensko, a.s.?

Ak je Tvoja odpoveď na otázky prevažne "ÁNO" si na správnej adrese, pretože pre spoločnosť ORANGE SLOVENSKO, a.s. spúšťame novú generáciu zákazníckej starostlivosti.
Do nášho tímu hľadáme nových spolupracovníkov s dobrými komunikačnými a obchodnými zručnosťami pre zabezpečenie predaja úplne nových služieb, ktoré spoločnosť ORANGE SLOVENSKO, a.s. v súčasnosti umiestňuje na trh.
Pošli nám svoj životopis, absolvuj osobný pohovor a staň sa súčasťou jedného z najsilnejších tímov na poli telemarketingu na východnom Slovensku.

V rámci rozširovania optických sietí a portfólia služieb Ti ORANGE SLOVENSKO dáva možnosť získať pracovnú pozíciu, na ktorej bude Tvojou úlohou:
• telefonické kontaktovanie zákazníkov, ktorý v poslednom čase prejavili záujem o predĺženie alebo zmenu využívaných telekomunikačných služieb;
• telefonický predaj úplne nového portfólia služieb spoločnosti ORANGE SLOVENSKO, a.s.;
• individuálne riešenie šité na mieru zákazníkov s využitím konvergencie operátora;
• zabezpečenie navýhodnejšieho telekomunikačného riešenia pre zákazníkov spoločnosti ORANGE SLOVENSKO, a.s. a zastrešenie všetkých služieb pod jednou strechou najvýhodnejšími balíčkami služieb LOVE

Zamestnanecké výhody, benefity

• nadštandardné finančné ohodnotenie + všetky výhody vyplývajúce z PRACOVNEJ ZMLUVY (najvyššie odmeňovanie v segmente)
• vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít = zvyšovanie kvalifikácie a reálny kariérny rast v rámci štruktúry operátora ORANGE
• flexibilná pracovná doba
• po zapraxovaní možnosť pracovať aj HOME OFFICE

Informácie o výberovom konaní

Na osobný pohovor pozývame iba vybraných uchádzačov, ktorým zasielame informáciu o postupe do užšieho výberu, po ktorom bude pozvaný na osobný pohovor.

Program výberového procesu:
1. Osobný pohovor s vedúcou osobou v call centre;
3. praktická skúška s prácou na PC a komunikačných zručností;
3. Proces zaškolenia pozostávajúci z intenzívneho odborného školenia

Následne bude Vašou úlohou:
• zvládnuť školiaci proces, ktorý pozostáva z produktového a komunikačného školenia, spolu s hlasovou skúškou;
• zvládnuť pracovný postup v súlade s internými predpismi, vhodný pre telefonické kontaktovanie zákazníkov;
• vytvoriť si scriptá námietok a argumentov, za pomoci supervízora, ktoré budeš používať pri každom telefonáte so zákazníkmi;

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2017 (ostáva ešte 11 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné komunikačné schopnosti
• skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
• samostatný a aktívny prístup
• ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra a priameho predaja pre telekomunikačné spoločnosti.
Medzi naše služby na divízii TELESALES patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov

Medzi naše služby na divízii DIRECT SALES:
- predaj produktov a služieb spôsobom F2F
- získavanie a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch
- aktualizácia produktov a služieb za ktoré zákazník platí pravidelné mesačné poplatky
- migrácia a retencia služieb

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

COM2BIZ, spol. s.r.o.
Lipová 4987/1
08001 Prešov
http://www.com2biz.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: PaedDr. Dana Jankaničová
Tel.: 0850500456
E-mail: poslať životopis