Poradca Oddelenia Klientskeho servisu
COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Landererova 12, Bratislava
Landererova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacmožnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe, možnosť variabilných odmien na mesačnej báze do výšky dvoch platov ročne
1 100 EUR/mesiacmožnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe, možnosť variabilných odmien na mesačnej báze do výšky dvoch platov ročne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste komunikatívny? Viete si poradiť v každej situácii? Radi sa učíte nové veci a ani angličtina nie je Vaším nepriateľom? Pridajte sa k nám do tímu a staňte sa Poradcom Oddelenia Klientskeho servisu!
Ak Vás baví telefonovanie a komunikácia s klientmi a dokážete spracovať ich požiadavky, odpísať na e-mail aj vybaviť poštu, logické myslenie a gramatika Vám nie sú cudzie, radi hľadáte nové riešenia a návrhy na zlepšenie a zefektívnenie práce, tak hľadáme práve Vás. Najdôležitejšie je, aby Vás bavilo telefonické vybavovanie klientov, ak toto zvládate, žiadne ďalšie prekážky Vám v ceste stáť nebudú.
Do nášho tímu hľadáme šikovného, samostatného človeka, ktorý na sebe neustále chce pracovať a zlepšovať svoje zručnosti a zároveň je dostatočne flexibilný, aby mu príležitostné zmeny nespôsobovali stres.
Aká je náplň práce?
- telefonická komunikácia s klientmi
- spravovanie klientskych zložiek po administratívnej stránke
- emailová a listová komunikácia s klientmi a potenciálnymi klientmi
- spracovávanie odoslanej a došlej pošty
- podávanie návrhov na vylepšenie procesov a pomoc pri ich implementácii
- ak ovládate anglický, alebo francúzsky jazyk, budete mať možnosť zúčastniť sa projektov aj na medzinárodnej úrovni
Ak Vás baví telefonovanie a komunikácia s klientmi a dokážete spracovať ich požiadavky, odpísať na e-mail aj vybaviť poštu, logické myslenie a gramatika Vám nie sú cudzie, radi hľadáte nové riešenia a návrhy na zlepšenie a zefektívnenie práce, tak hľadáme práve Vás. Najdôležitejšie je, aby Vás bavilo telefonické vybavovanie klientov, ak toto zvládate, žiadne ďalšie prekážky Vám v ceste stáť nebudú.
Do nášho tímu hľadáme šikovného, samostatného človeka, ktorý na sebe neustále chce pracovať a zlepšovať svoje zručnosti a zároveň je dostatočne flexibilný, aby mu príležitostné zmeny nespôsobovali stres.
Aká je náplň práce?
- telefonická komunikácia s klientmi
- spravovanie klientskych zložiek po administratívnej stránke
- emailová a listová komunikácia s klientmi a potenciálnymi klientmi
- spracovávanie odoslanej a došlej pošty
- podávanie návrhov na vylepšenie procesov a pomoc pri ich implementácii
- ak ovládate anglický, alebo francúzsky jazyk, budete mať možnosť zúčastniť sa projektov aj na medzinárodnej úrovni
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme dynamický a motivovaný tím so skutočnou víziou. Chceme, aby boli naši zamestnanci na pracovisku šťastní a preto im poskytujeme: relax room, pitný režim a sodastream, kávu, čaj, mlieko, nový pekný a farebný priestor s výnimočným výhľadom, flexibilný pracovný čas.
S kolegami si zvykneme pripravovať spoločné raňajky; poskytujeme stravné zdarma a príspevok na cestovanie; organizujeme teambuildingové aktivity a dbáme na neustály rozvoj zručností.
S kolegami si zvykneme pripravovať spoločné raňajky; poskytujeme stravné zdarma a príspevok na cestovanie; organizujeme teambuildingové aktivity a dbáme na neustály rozvoj zručností.
Informácie o výberovom konaní
Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme iba uchádzačov pozvaných do výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v Call centre, alebo v bankovom sektore vítaná
- dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- schopnosť riešiť problémy a určovať si priority
- flexibilita, samostatnosť, dôslednosť
- zodpovedný prístup k práci
- dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- schopnosť riešiť problémy a určovať si priority
- flexibilita, samostatnosť, dôslednosť
- zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky, je súčasťou medzinárodnej Skupiny Cofidis, ktorá sa špecializuje na poskytovanie spotrebiteľských úverov.
Na Slovensku poskytujeme klientom financovanie nákupu motorových vozidiel a účelové spotrebiteľské úvery – t.j. úvery za účelom financovania nákupu tovaru a/alebo služieb na splátky u obchodných partnerov (tzv. predaj na splátky) a revolvingové spotrebiteľské úvery.
Viac info na https://www.cofidis.sk/.
Na Slovensku poskytujeme klientom financovanie nákupu motorových vozidiel a účelové spotrebiteľské úvery – t.j. úvery za účelom financovania nákupu tovaru a/alebo služieb na splátky u obchodných partnerov (tzv. predaj na splátky) a revolvingové spotrebiteľské úvery.
Viac info na https://www.cofidis.sk/.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4767509
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Konzultant, Telefonický operátor Spoločnosť: COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac