Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca pohľadávok právneho vymáhania – právnik
COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Landererova 12, Bratislava
Landererova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacvariabilné odmeňovanie na mesačnej báze
1 100 EUR/mesiacvariabilné odmeňovanie na mesačnej báze
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa súčasťou tímu Oddelenia právneho vymáhania v medzinárodnej finančnej inštitúcii!
Ako Správca pohľadávok právneho vymáhania – právnik budete zodpovedný najmä za:
• Agendu a správu prípadov v rámci neskorého vymáhania pohľadávok (predsúdne/súdne konanie)
• Správu prípadov postúpených na advokátske kancelárie, komunikáciu s advokátskymi kanceláriami a s tým súvisiacu prípravu podkladov, dokumentov a právnych podaní
• Trestnú agendu, Exekučnú agendu, agendu konkurzných a reštrukturalizačných konaní, dedičských konaní
• Komunikáciu s príslušnými orgánmi pri výkone agendy neskorého vymáhania pohľadávok
• Spoluprácu s externými inkasnými spoločnosťami, dražobnou spoločnosťou a s tým spojená príprava a spracovanie podkladov
• Spracovanie pošty a e-mailových požiadaviek v rámci Oddelenia právneho vymáhania
• Komunikáciu s klientami, zabezpečovanie administratívnych úkonov spojených s vymáhaním pohľadávok
• Podporu Vedúceho Oddelenia právneho vymáhania
Ako Správca pohľadávok právneho vymáhania – právnik budete zodpovedný najmä za:
• Agendu a správu prípadov v rámci neskorého vymáhania pohľadávok (predsúdne/súdne konanie)
• Správu prípadov postúpených na advokátske kancelárie, komunikáciu s advokátskymi kanceláriami a s tým súvisiacu prípravu podkladov, dokumentov a právnych podaní
• Trestnú agendu, Exekučnú agendu, agendu konkurzných a reštrukturalizačných konaní, dedičských konaní
• Komunikáciu s príslušnými orgánmi pri výkone agendy neskorého vymáhania pohľadávok
• Spoluprácu s externými inkasnými spoločnosťami, dražobnou spoločnosťou a s tým spojená príprava a spracovanie podkladov
• Spracovanie pošty a e-mailových požiadaviek v rámci Oddelenia právneho vymáhania
• Komunikáciu s klientami, zabezpečovanie administratívnych úkonov spojených s vymáhaním pohľadávok
• Podporu Vedúceho Oddelenia právneho vymáhania
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme dynamický a motivovaný tím so skutočnou víziou. Chceme, aby boli naši zamestnanci na pracovisku šťastní, a preto im poskytujeme: relax room, pitný režim a sodastream, kávu, čaj, mlieko, nový pekný a farebný priestor s výnimočným výhľadom, flexibilný pracovný čas.
S kolegami si zvykneme pripravovať spoločné raňajky; poskytujeme príspevok na stravné lístky zo Sociálneho fondu a príspevok na cestovanie ; organizujeme teambuildingové aktivity a dbáme na neustály rozvoj zručností.
S kolegami si zvykneme pripravovať spoločné raňajky; poskytujeme príspevok na stravné lístky zo Sociálneho fondu a príspevok na cestovanie ; organizujeme teambuildingové aktivity a dbáme na neustály rozvoj zručností.
Informácie o výberovom konaní
Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme iba uchádzačov pozvaných do výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax 1 rok na obdobnej pozícii
• precíznosť, spoľahlivosť
• pracovitosť a výkonnosť
• zodpovednosť, trpezlivosť
• tímová spolupráca
• logické myslenie
• precíznosť, spoľahlivosť
• pracovitosť a výkonnosť
• zodpovednosť, trpezlivosť
• tímová spolupráca
• logické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky, je súčasťou medzinárodnej Skupiny Cofidis, ktorá sa špecializuje na poskytovanie spotrebiteľských úverov.
Na Slovensku poskytujeme klientom financovanie nákupu motorových vozidiel a účelové spotrebiteľské úvery – t.j. úvery za účelom financovania nákupu tovaru a/alebo služieb na splátky u obchodných partnerov (tzv. predaj na splátky) a revolvingové spotrebiteľské úvery.
Viac info na https://www.cofidis.sk/.
Na Slovensku poskytujeme klientom financovanie nákupu motorových vozidiel a účelové spotrebiteľské úvery – t.j. úvery za účelom financovania nákupu tovaru a/alebo služieb na splátky u obchodných partnerov (tzv. predaj na splátky) a revolvingové spotrebiteľské úvery.
Viac info na https://www.cofidis.sk/.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3916920
Dátum zverejnenia: 26.7.2022
2022-07-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Právnik, Referent správy pohľadávok, Samostatný referent Spoločnosť: COFIDIS SA, pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac