Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník/pracovnička zákazníckého servisu - práca z domu
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 070 EUR/mesiac
800 - 1 070 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš zažiť priateľskú atmosféru a znova sa tešiť na pracovné rána? Chceš pracovať pre svetoznámu značku, vďaka ktorej si môžeš užiť úspech na trhu? Je Tvoja odpoveď ÁNO? Potom neváhaj a prihlás sa. Radi Ťa privítame v našom tíme.
BUDETE MÍT NA STAROSTI:
- Proaktívne predáva produkty a ponúka novinky našim stálym zákazníkom;
- Zaznamenáva získané informácie od zákazníkov do interného informačného systému SAP a každodenne spolupracuje s obchodným zástupcom na portfóliu zverených zákazníkov;
- Zodpovedá za dlhodobý rozvoj svojich predajných a vyjednávacích zručností;
- Analyzuje historické dáta a príležitosti u každého zákazníka a v spolupráci s nadriadeným navrhuje riešenie;
- Rieši problémy s objednávkami vs. dodávkami produktov s príslušnými oddeleniami s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie;
- Analyzuje dáta zo systému u zákazníkov a identifikuje ich potreby a príležitosti;
- Maximalizuje možnosti predaja produktov u zákazníkov ( tj. predstavuje nové produkty, akcie atď. );
- Prispieva k pozitívnemu prostrediu tímovou spoluprácou a vytvára pozitívne vzťahy s kľúčovými zainteresovanými stranami ( tj. zákazníci, obchodné oddelenie , marketing , distribúcia ... );
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
- Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou;
- Silné verbálne a komunikačné zručnosti (príjemný hlasový prejav s bezchybnou artikuláciou);
- Prozákaznícky prístup;
- Znalosť práce na PC – MS Office;
- Práca z domu – Home office; (je nutné mať vlastné internetové pripojenie s káblom)
- Bydlisko Bratislava alebo okolie do 50 km od BA – nutné;
- Ochota sa zúčastniť 6 denného školenia v Prahe
Výhodou:
- Znalosť SAP systémov;
- Predchádzajúca skúsenosť na call centre, alebo v aktívnom predaji;
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Práca na Home Office
- Motivujúci systém finančného ohodnotenia (od 800 € + variabilný mesačný bonus);
- Notebook, iPhone
- Príspevok na Internet (30 €)
- Samostatnou a zodpovednú prácu pre jednotku na trhu;
- Prácu na TPP od pondelka do piatku, bez víkendov a bez sviatkov;
- Úplné zaškolenie na pozíciu a pravidelné vzdelávanie;
- Výsledky svojej práce i svoje priebežné bonusy uvidíš každý deň;
- Kariérny rast – snažíme sa o posúvanie našich ľudí na vyššie pozície v rámci spoločnosti. Je len na Tebe, ako tieto príležitosti využiješ a akým smerom sa budeš rozvíjať. My ti pomôžeme!
- Priateľskú firemnú kultúru, ktorá je založená na otvorenosti, tímovosti, neformálnych vzťahoch. Sme „COKE rodina“;
- A čo ti ešte navyše ponúkame? možnosť zúčastniť sa teambuildingových aktivít a predovšetkým množstvo ďalších firemných benefitov ako napríklad: možnosť nákupu firemných akcií, príspevok na penzijné sporenie, pravidelný odber firemných nápojov zdarma, zvýhodnené volanie pre Teba a Tvoju rodinu, príspevok na rôzne benefity z oblasti športu, kultúry, rekreácie a zdravia;
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
ID: 3850438
Dátum zverejnenia: 17.2.2020
2020-02-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Telefonický operátor Spoločnosť: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac