Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/ka predaja
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka
Miesto práce
Tuhovská 1, 831 07 Bratislava
Tuhovská 1, 831 07 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2020
1.1.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacod 1000 eur v závislosti od skúsenosti kandidáta + ročný bonus
1 000 EUR/mesiacod 1000 eur v závislosti od skúsenosti kandidáta + ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do tímu kolegu / kolegyňu na pozíciu Koordinátor/ka predaja, ktorý / á si chce užívať úspech na trhu so skvelým brandom a baví ho / ju, keď za sebou vidí výsledky.
• Príprava zmlúv, ich správa, evidencia, zodpovednosť za ich obsahovú správnosť
• Reporting (pravidelné aj ad hoc reporty)
• Mesačné uzávierkové činnosti (dochádzka, inventúra atď.)
• Zabezpečovanie pitného režimu na pobočke
• Office manažment – zabezpečovanie celkového chodu kancelárie ako napr. objednávanie kancelárskych potrieb atď.
• Archivácia dokumentov
• Odovzdávanie a preberanie pracovných pomôcok pre obchodných zástupcov - iPad, mobily
• Príprava zmlúv, ich správa, evidencia, zodpovednosť za ich obsahovú správnosť
• Reporting (pravidelné aj ad hoc reporty)
• Mesačné uzávierkové činnosti (dochádzka, inventúra atď.)
• Zabezpečovanie pitného režimu na pobočke
• Office manažment – zabezpečovanie celkového chodu kancelárie ako napr. objednávanie kancelárskych potrieb atď.
• Archivácia dokumentov
• Odovzdávanie a preberanie pracovných pomôcok pre obchodných zástupcov - iPad, mobily
Zamestnanecké výhody, benefity
• Prostredie s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej práci a neformálnych vzťahoch
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Uplatnenie v medzinárodnej spoločnosti s vybudovanou tradíciou a prestížnou značkou
• Poznanie a porozumenie procesov v dynamickom korporátnom prostredí
• Motivujúci systém finančného hodnotenia
• Zaškolenie a profesionálne tréningy na podporu predajných, vyjednávacích a komunikačných zručností
• Možnosť pracovať na svojom osobnom a profesijnom raste a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)
• Zamestnanecké výhody: 5 týždňov dovolenky; fasovanie produktov; pitný režim; nákup produktov za zvýhodnené ceny; systém flexibilných benefitov - kafetéria; príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie; zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; možnosť nákupu zamestnaneckých akcií
• Ďalšie benefity: iPhone
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Uplatnenie v medzinárodnej spoločnosti s vybudovanou tradíciou a prestížnou značkou
• Poznanie a porozumenie procesov v dynamickom korporátnom prostredí
• Motivujúci systém finančného hodnotenia
• Zaškolenie a profesionálne tréningy na podporu predajných, vyjednávacích a komunikačných zručností
• Možnosť pracovať na svojom osobnom a profesijnom raste a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)
• Zamestnanecké výhody: 5 týždňov dovolenky; fasovanie produktov; pitný režim; nákup produktov za zvýhodnené ceny; systém flexibilných benefitov - kafetéria; príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie; zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; možnosť nákupu zamestnaneckých akcií
• Ďalšie benefity: iPhone
Informácie o výberovom konaní
• V prípade úspešného postupu do ďalšieho kola, budete vyzvaní na vyplnenie videodotazníku, ktorý je ďalším krokom vo výberovom konaní.
• Zástup za rodičovskú dovolenku.
• Zástup za rodičovskú dovolenku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Stredoškolské vzdelanie;
• Rád / a vidíš výsledky svojej práce každý deň;
• Dokážeš pracovať samostatne, ale zároveň si rád / a súčasťou tímu;
• Pozitívny a zodpovedný prístup k práci;
• Spoľahlivosť a ochotu učiť sa;
• Máš hlavu otvorenú novým nápadom a rád / a inovuješ;
• Si silná osobnosť s pozitívnym prístupom aj v neľahkých situáciách;
• Pokročilú znalosť MS Office, prevažne Excel;
Výhodou je:
• Znalosť SAP a vodičský preukaz - skupina B;
• Angličtinu na strednej úrovni (písomná znalosť)
• Rád / a vidíš výsledky svojej práce každý deň;
• Dokážeš pracovať samostatne, ale zároveň si rád / a súčasťou tímu;
• Pozitívny a zodpovedný prístup k práci;
• Spoľahlivosť a ochotu učiť sa;
• Máš hlavu otvorenú novým nápadom a rád / a inovuješ;
• Si silná osobnosť s pozitívnym prístupom aj v neľahkých situáciách;
• Pokročilú znalosť MS Office, prevažne Excel;
Výhodou je:
• Znalosť SAP a vodičský preukaz - skupina B;
• Angličtinu na strednej úrovni (písomná znalosť)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť s vedúcim postavením v oblasti výroby a predaja nealkoholických nápojov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3640761
Dátum zverejnenia: 9.9.2019
2019-09-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiacod 1000 eur v závislosti od skúsenosti kandidáta + ročný bonus