Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca telefonického predaja
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
700 Euro plus variabilná složka
700 Euro plus variabilná složka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavné zodpovednosti:
• Proaktívne predáva produkty a ponúka novinky našim stálym zákazníkom;
• Zaznamenáva získané informácie od zákazníkov do interného informačného systému SAP a každodenne spolupracuje s obchodným zástupcom na portfóliu zverených zákazníkov;
• Zodpovedá za dlhodobý rozvoj svojich predajných a vyjednávacích zručností;
• Analyzuje historické dáta a príležitosti u každého zákazníka a v spolupráci s nadriadeným navrhuje riešenie;
• Rieši problémy s objednávkami vs . dodávkami produktov s príslušnými oddeleniami s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie;
• Analyzuje dáta zo systému u zákazníkov a identifikuje ich potreby a príležitosti;
• Maximalizuje možnosti predaja produktov u zákazníkov ( tj. predstavuje nové produkty, akcie atď. );
• Prispieva k pozitívnemu prostrediu tímovou spoluprácou a vytvára pozitívne vzťahy s kľúčovými zainteresovanými stranami ( tj. zákazníci, obchodné oddelenie , marketing , distribúcia ... );
• Buduje imidž spoločnosti;
• Proaktívne predáva produkty a ponúka novinky našim stálym zákazníkom;
• Zaznamenáva získané informácie od zákazníkov do interného informačného systému SAP a každodenne spolupracuje s obchodným zástupcom na portfóliu zverených zákazníkov;
• Zodpovedá za dlhodobý rozvoj svojich predajných a vyjednávacích zručností;
• Analyzuje historické dáta a príležitosti u každého zákazníka a v spolupráci s nadriadeným navrhuje riešenie;
• Rieši problémy s objednávkami vs . dodávkami produktov s príslušnými oddeleniami s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie;
• Analyzuje dáta zo systému u zákazníkov a identifikuje ich potreby a príležitosti;
• Maximalizuje možnosti predaja produktov u zákazníkov ( tj. predstavuje nové produkty, akcie atď. );
• Prispieva k pozitívnemu prostrediu tímovou spoluprácou a vytvára pozitívne vzťahy s kľúčovými zainteresovanými stranami ( tj. zákazníci, obchodné oddelenie , marketing , distribúcia ... );
• Buduje imidž spoločnosti;
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• Prácu na plný úväzok a HPP na dobu neurčitú;
• Prostredie s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej spolupráci a neformálnych vzťahoch;
• Samostatnú a zodpovednú prácu;
• Uplatnenie v medzinárodnej spoločnosti s vybudovanou tradíciou a prestížnou značkou;
• Spoznanie a porozumenie procesom v dynamickom korporátnom prostredí;
• Motivujúci systém finančného hodnotenia;
• Zaškolenie a profesionálne tréningy na podporu predajných, vyjednávacích a komunikačných schopností;
• Možnosť pracovať na svojom osobnom a profesnom raste a rozvoji (Talentové programy, Rozvojové aktivity);
• Zamestnanecké výhody: Mesačný prídel produktov; Pitný režim; Nákup produktov a firemných reklamných predmetov za zvýhodnené ceny; Kafetéria – systém benefitov; Doplnkové dôchodkové sporenie; Sociálny program; Príspevok na stravovanie; Zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; Možnosť nákupu zamestnaneckých akcií;
• Prácu na plný úväzok a HPP na dobu neurčitú;
• Prostredie s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej spolupráci a neformálnych vzťahoch;
• Samostatnú a zodpovednú prácu;
• Uplatnenie v medzinárodnej spoločnosti s vybudovanou tradíciou a prestížnou značkou;
• Spoznanie a porozumenie procesom v dynamickom korporátnom prostredí;
• Motivujúci systém finančného hodnotenia;
• Zaškolenie a profesionálne tréningy na podporu predajných, vyjednávacích a komunikačných schopností;
• Možnosť pracovať na svojom osobnom a profesnom raste a rozvoji (Talentové programy, Rozvojové aktivity);
• Zamestnanecké výhody: Mesačný prídel produktov; Pitný režim; Nákup produktov a firemných reklamných predmetov za zvýhodnené ceny; Kafetéria – systém benefitov; Doplnkové dôchodkové sporenie; Sociálny program; Príspevok na stravovanie; Zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; Možnosť nákupu zamestnaneckých akcií;
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou;
• Silné verbálne a komunikačné zručnosti (príjemný hlasový prejav s bezchybnou artikuláciou);
• Proaktívny prístup a zodpovednosť za dosahovanie individuálnych aj tímových výsledkov;
• Schopnosť učiť sa a používať nové informácie v krátkom časovom intervale;
• Orientáciu na kvalitu a profesionálny výkon;
• Cit pre obchod a motiváciu predávať;
• Prozákaznícky prístup;
• Znalosť práce na PC – MS Office;
• Práca z domu – Home office;
• Bydlisko Bratislava alebo okolie do 50 km od BA – nutné;
Výhodou:
• Znalosť SAP systémov;
• Predchádzajúca skúsenosť na call centre, alebo v aktívnom predaji;
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou;
• Silné verbálne a komunikačné zručnosti (príjemný hlasový prejav s bezchybnou artikuláciou);
• Proaktívny prístup a zodpovednosť za dosahovanie individuálnych aj tímových výsledkov;
• Schopnosť učiť sa a používať nové informácie v krátkom časovom intervale;
• Orientáciu na kvalitu a profesionálny výkon;
• Cit pre obchod a motiváciu predávať;
• Prozákaznícky prístup;
• Znalosť práce na PC – MS Office;
• Práca z domu – Home office;
• Bydlisko Bratislava alebo okolie do 50 km od BA – nutné;
Výhodou:
• Znalosť SAP systémov;
• Predchádzajúca skúsenosť na call centre, alebo v aktívnom predaji;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť s vedúcim postavením v oblasti výroby a predaja nealkoholických nápojov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3379008
Dátum zverejnenia: 17.5.2018
2018-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Obchodný zástupca, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 Euro plus variabilná složka