Vedúci/a telefundraisingu

Človek v ohrození, n.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacpri skrátenom 6 hod. uväzku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Personálne riadenie call centra

- nábor a výber telefonistov/tiek (a ďalších členov/iek tímu)

- sledovanie vzdelávacích/rozvojových potrieb telefonistov/tiek – individuálne plány rozvoja, príprava školenia na mieru pre potreby call centra

- hodnotenie a odmeňovanie telefonistov/tiek

- tvorba personálnej stratégie oddelenia


2. Rozvoj telefonistov

- vstupné školenia nových zamestnancov/kyne

- pravidelné spätné väzby telefonistom/tkám

- školenie komunikačných zručností aj programových školení o ČvO

- príprava rozvojových aktivít s dôrazom na prevenciu vyhorenia

- konzultácie členov/iek tímu

- tvorba manuálov pre potreby oddelenia


3. Kontrola kvality/efektivity

- plánuje volanie v ročnom a mesačnom výhľade

- zodpovednosť za kvalitu hovorov – tvorba scenárov pre hovory, pravidelne sleduje a hodnotí hovory a správnosť zápisu do DTB, rieši prípadné pripomienky darcov

- zodpovednosť za efektivitu call centra – sleduje úspešnosť, rýchlosť volaní, dĺžku hovorov a pod.

- skúšobné / doplňujúce fundraisingové telefonovanie


4. Daktela/Salesforce a technický vývoj call centra

- konzultuje/iniciuje technický vývoj DTB či ústredne

- komunikuje s dodávateľom virtuálnej ústredne a call centra

- školí obsluhu databázy telefonistov a ďalších, kto s TF modulom pracujú, zodpovedá za správnosť údajov, ktoré TF do databáze zadáva


5. Stratégia a administratíva

- stanovenie stratégie oddelenia telefundraisingu

- plánovanie aktivít a príjmov oddelenia celoročne

- vyhodnocovanie príjmov oddelenia na mesačnej báze

- formulácia emailových šablón odosielaných systémami

- vedenie administratívnej podpory – zodpovednosť za vybavenie emailov darcom, ktoré sa týkajú telefundraisingových kampaní, odoslanie uvítacích listov a pod.

- príprava a spracovanie zmlúv telefonistov

- kontrola výpisov hovorov a správnosti záznamov v DTB

- príprava materiálov pre telefonistov (k novým kampaniam, prepisy rozhovorov a pod.)


6. Fundraising

- podľa potreby spolupráca pri ďalších činnostiach fundraisingového oddelenia

- pomoc pri organizácii a realizácii eventov organizácie

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO SA TI U NÁS BUDE PÁČIŤ:

- naša spoločná práca má zmysel – vďaka nej sme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete

- sme výborný tím jednej z najväčších mimovládnych organizácií na Slovensku, v ktorom je radosť pracovať

- podporujeme nápady svojich kolegov tímovou prácou na ich realizácii

- užívame si 5 dní dovolenky navyše

- máme 3 dni sick days

- využívame flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti využitia home office

- športujeme a relaxujeme s Multisport kartou

- máme prístup na vzdelávací portál Seduo


​"Spoločnosť Človek v ohrození sa zaväzuje predchádzať akémukoľvek nežiaducemu správaniu v práci vrátane sexuálneho obťažovania, vykorisťovania a zneužívania, nedostatku bezúhonnosti a finančných priestupkov a zaväzuje sa podporovať blaho detí a dospelých, s ktorými pracuje.

​Spoločnosť Človek v ohrození očakáva, že všetci zamestnanci budú vykonávať pracovné povinnosti a zodpovednosti v súlade s kódexom správania organizácie a kľúčovými smernicami a zásadami.

​Uchádzači/uchádzačky na zamestnanie budú predmetom žiadania referencií a príslušným preverovaním bezúhonnosti, čo môže zahŕňať aj napr. previerky trestného registra a previerky financovania terorizmu.

​Zaväzujeme sa zabezpečiť rozmanitosť a rodovú rovnosť v našej organizácii a vyzývame uchádzačov/čky z rôznych prostredí, aby sa uchádzali o zamestnanie."​

Informácie o výberovom konaní

Keď sa Ti pozícia a naša práca páči, a chceš sa k nám pridať, pošli svoj životopis i stručný motivačný list čím skôr na mail adresu: praca@clovekvohrozeni.sk
s uvedením v predmete emailu: „ Vedúci/a telefundraisingu.
Upozorňujeme, že žiadosti budeme posudzovať priebežne, preto v prípade záujmu odporúčame včas reagovať.
V prípade zhody našich očakávaní a Tvojich ponúkaných skúseností sa Ti ozveme.
Už sa na Teba tešíme!

Ak chceš vedieť o nás viac, pozri našu stránku: https://clovekvohrozeni.sk/

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti


- zaujíma ťa problematika humanitárnej a rozvojovej pomoci

- si empatická/ý a ľudský prístup ti je blízky

- si komunikačne zručný/á

- máš skúsenosť s vedením tímu

- máš skúsenosť s prácou na call centre

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

People in Peril is a Slovak non-profit organization, providing direct support to those who suffer the consequences of war, to victims of natural disasters, or those living in poverty on the margins of society. PIP SK was founded 1999 by a group of journalists moved by their experience of the devastating consequences of the conflict in Kosovo on civilians and has since then been providing humanitarian and development assistance worldwide. Currently, PIP Slovakia is one of the major humanitarian actors in Slovakia responding the Ukraine crisis both in Slovakia and across border in Ukraine.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 4832766  Dátum zverejnenia: 4.6.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac