Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operations Manager
Človek v ohrození, n.o.
Miesto práce
Baštová 5, Bratislava
Baštová 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Podľa dohody, uvítame čím skôr
Podľa dohody, uvítame čím skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiac
1 900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho manažment tímu hľadáme skúsený profil osobnosti v oblasti nastavovania a riadenia organizácie a implementácie procesov prevádzky.
ROZSAH ROLE:
Zodpovednosť za definovanie prevádzkovej stratégie pre ČVO v aktuálnej fáze organizácie.
Dohliadanie na hladkú prevádzku organizácie.
Podpora efektívneho fungovania prevádzkovej stránky všetkých programov.
Stabilizácia interných servisných úrovní pre oblasť právnych služieb, IT a administratívnej podpory.
Zodpovednosť za plánovanie, koordináciu a kontrolu zdrojov prevádzkového rozpočtu.
Rozvoj systémov a politík pre oblasť prevádzky.
PRIAMO RIADI
• Prevádzkové smerovanie organizácie prostredníctvom kľúčových iniciatív a v rámci schváleného prevádzkového rozpočtu.
• Systémy a prevádzkové činnosti, ktoré podporujú výkon programových aktivít.
• Dodržiavanie prevádzkového rozpočtu vrátane plánovania, priebežného sledovania a optimalizácie nákladov.
• Efektívnu komunikáciu medzi Operations teamom a ostatnými programovými a podpornými oddeleniami.
• Výhľadovo zastrešenie ďalších prevádzkových agiend: logistika, obstarávanie, compliance
TEAMOVO RIADI
• Organizačný rozvoj v programoch
- Podpora a mentoring manažérov v oblasti optimalizácie prevádzkových činností ČVO.
• Právne záležitosti
- Dohliada na súlad so zákonmi v prevádzkovej oblasti.
- Koordinuje servisnú úroveň externého právnika ČVO pre programy.
- Monitoruje interné potreby programov v tejto oblasti a prináša riešenia.
• Informačné technológie
- Koordinuje plnenie IT stratégie v aktuálnej rastovej fáze a pri zohľadnení komplexných potrieb ČVO.
- Dohliada na efektívne riešenia IT infraštruktúry na celoorganizačnej úrovni.
- Dohliada na monitorovanie servisných úrovní a dodavateľských vzťahov v oblasti IT a pravidelne vyhodnocuje pomer interné role x outsourcing.
• Facility management na lokalitách
- Udržiava priateľské prostredie pre zamestnancov, ktoré inšpiruje angažovanosť.
- Dohliada na zmluvné aspekty prenajatých priestorov, na proces obstarávania a na nákladovo efektívny chod pobočiek ČVO v rámci schváleného rozpočtu.
- Dohliada na plánovanie a kalkuláciu renovácií a vybavenia a dohliada na nevyhnutné opravy a výmeny podľa zmluvných podmienok.
- Dohliada na efektívne objednávanie materiálu (kancelárske, upratovacie, kuchynské).
- Dohliada na efektívny obeh dokumentov a potrebné lokálne úkony na archiváciu dokumentov podľa potrieb ČVO a zákona o registrácii.
• Cestovanie a údržba áut
- Dohliada na efektívny interný systém rezervácií a používania aut a dohliada na potrebné poistné krytie, servis a súvisiace úkony.
- Poskytuje príslušnú konzultáciu programovým oddeleniam.
- Dohliada na efektívne lokálne zmluvy s hotelmi na zabezpečenie požadovanej dostupnosti ubytovania pre cestujúcich členov tímu.
ROZSAH ROLE:
Zodpovednosť za definovanie prevádzkovej stratégie pre ČVO v aktuálnej fáze organizácie.
Dohliadanie na hladkú prevádzku organizácie.
Podpora efektívneho fungovania prevádzkovej stránky všetkých programov.
Stabilizácia interných servisných úrovní pre oblasť právnych služieb, IT a administratívnej podpory.
Zodpovednosť za plánovanie, koordináciu a kontrolu zdrojov prevádzkového rozpočtu.
Rozvoj systémov a politík pre oblasť prevádzky.
PRIAMO RIADI
• Prevádzkové smerovanie organizácie prostredníctvom kľúčových iniciatív a v rámci schváleného prevádzkového rozpočtu.
• Systémy a prevádzkové činnosti, ktoré podporujú výkon programových aktivít.
• Dodržiavanie prevádzkového rozpočtu vrátane plánovania, priebežného sledovania a optimalizácie nákladov.
• Efektívnu komunikáciu medzi Operations teamom a ostatnými programovými a podpornými oddeleniami.
• Výhľadovo zastrešenie ďalších prevádzkových agiend: logistika, obstarávanie, compliance
TEAMOVO RIADI
• Organizačný rozvoj v programoch
- Podpora a mentoring manažérov v oblasti optimalizácie prevádzkových činností ČVO.
• Právne záležitosti
- Dohliada na súlad so zákonmi v prevádzkovej oblasti.
- Koordinuje servisnú úroveň externého právnika ČVO pre programy.
- Monitoruje interné potreby programov v tejto oblasti a prináša riešenia.
• Informačné technológie
- Koordinuje plnenie IT stratégie v aktuálnej rastovej fáze a pri zohľadnení komplexných potrieb ČVO.
- Dohliada na efektívne riešenia IT infraštruktúry na celoorganizačnej úrovni.
- Dohliada na monitorovanie servisných úrovní a dodavateľských vzťahov v oblasti IT a pravidelne vyhodnocuje pomer interné role x outsourcing.
• Facility management na lokalitách
- Udržiava priateľské prostredie pre zamestnancov, ktoré inšpiruje angažovanosť.
- Dohliada na zmluvné aspekty prenajatých priestorov, na proces obstarávania a na nákladovo efektívny chod pobočiek ČVO v rámci schváleného rozpočtu.
- Dohliada na plánovanie a kalkuláciu renovácií a vybavenia a dohliada na nevyhnutné opravy a výmeny podľa zmluvných podmienok.
- Dohliada na efektívne objednávanie materiálu (kancelárske, upratovacie, kuchynské).
- Dohliada na efektívny obeh dokumentov a potrebné lokálne úkony na archiváciu dokumentov podľa potrieb ČVO a zákona o registrácii.
• Cestovanie a údržba áut
- Dohliada na efektívny interný systém rezervácií a používania aut a dohliada na potrebné poistné krytie, servis a súvisiace úkony.
- Poskytuje príslušnú konzultáciu programovým oddeleniam.
- Dohliada na efektívne lokálne zmluvy s hotelmi na zabezpečenie požadovanej dostupnosti ubytovania pre cestujúcich členov tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody, benefity
• užívame si o 5 dní dovolenky viac
• 3 sick days
• flexibilnú pracovnú dobu a občas aj prácu z domu
• máš možnosť vybaviť si u nás Multisport kartu
• ponúkame ti možnosť kariérne rásť
• vďaka tvojej práci dostanú ľudia možnosť žiť lepší život, pretože vďaka financiám, na ktoré budeš dohliadať, môžu fungovať projekty tu, ale aj v zahraničí
• pracovať pre medzinárodne uznávanú neziskovú organizáciu a v super kolektíve
• tvoje nápady nás zaujímajú
• ak sa rád vzdelávaš, poskytneme ti prístup na portál Seduo
• užívame si o 5 dní dovolenky viac
• 3 sick days
• flexibilnú pracovnú dobu a občas aj prácu z domu
• máš možnosť vybaviť si u nás Multisport kartu
• ponúkame ti možnosť kariérne rásť
• vďaka tvojej práci dostanú ľudia možnosť žiť lepší život, pretože vďaka financiám, na ktoré budeš dohliadať, môžu fungovať projekty tu, ale aj v zahraničí
• pracovať pre medzinárodne uznávanú neziskovú organizáciu a v super kolektíve
• tvoje nápady nás zaujímajú
• ak sa rád vzdelávaš, poskytneme ti prístup na portál Seduo
Informácie o výberovom konaní
Ak sa ti pozícia pozdáva, pošli svoje CV a motivačný list na adresu [email protected] s uvedení v predmete emailu: "Operations manager “. V prípade, že nás Tvoj životopis zaujme, ozveme sa ti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Project management
Počet rokov praxe
7
Osobnostné predpoklady a zručnosti
SKÚSENOSTI
o Minimálne 7 rokov praxe v samostatnom riadení prevádzky v menšej alebo strednej organizácii, vrátane IT, právnych a compliance záležitostí.
o Aspoň 3 roky praxe v projektovom plánovaní a rozpočtovaní.
o Skúsenosť s riadením menšieho teamu, ideálne aj v remote mode.
o Silný stakeholder manažment skill.
o Vedomosť o aktuálnych prevádzkových trendoch pre neziskové spoločnosti.
ĎALŠIE POŽADOVANÉ KVALIFIKÁCIE:
• Strategické a strednodobé uvažovanie
• Systematické uvažovanie
• Tímový duch
• Schopnosť viesť ľudí
• Schopnosť riešiť problémy
• Orientácia na výsledky
• Dobré komunikačné schopnosti
• Silné (písomné a ústne) komunikačné schopnosti
o Minimálne 7 rokov praxe v samostatnom riadení prevádzky v menšej alebo strednej organizácii, vrátane IT, právnych a compliance záležitostí.
o Aspoň 3 roky praxe v projektovom plánovaní a rozpočtovaní.
o Skúsenosť s riadením menšieho teamu, ideálne aj v remote mode.
o Silný stakeholder manažment skill.
o Vedomosť o aktuálnych prevádzkových trendoch pre neziskové spoločnosti.
ĎALŠIE POŽADOVANÉ KVALIFIKÁCIE:
• Strategické a strednodobé uvažovanie
• Systematické uvažovanie
• Tímový duch
• Schopnosť viesť ľudí
• Schopnosť riešiť problémy
• Orientácia na výsledky
• Dobré komunikačné schopnosti
• Silné (písomné a ústne) komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
People in Need (PIN) Slovakia is a Slovak non-profit organization, providing direct support to those who suffer the consequences of war, to victims of natural disasters, or those living in poverty on the margins of society. PIN SK was founded 1999 by a group of journalists moved by their experience of the devastating consequences of the conflict in Kosovo on civilians and has since then been providing humanitarian and development assistance worldwide. Currently, PIN Slovakia is one of the major humanitarian actors in Slovakia responding the Ukraine crisis both in Slovakia and across border in Ukraine.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4574759
Dátum zverejnenia: 9.5.2023
2023-05-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager, Office manager, Procesný manažér, Vedúci oddelenia, Vedúci právneho oddelenia Spoločnosť: Človek v ohrození, n.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac