1 000 - 2 000 EUR

Customer Support (1st line)

CloudTalk

Miesto práce
Západný rad 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
Celková mzda (brutto)
1 000 - 2 000 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Základom tvojej práce bude komunikácia - komunikácia so zákazníkmi, potenciálnymi zákazníkmi a s celým CloudTalk tímom. Budeš komunikovať najmä prostredníctvom e-mailu, chatu alebo telefónu, ale aj osobne na spoločných meetingoch.
- Budeš pomáhať zákazníkom s aktiváciou, úvodným set-upom CloudTalk-u a pri riešení ich problémov.
- Budeš monitorovať CloudTalk, aby sme mohli rýchlo identifikovať problémy hneď, keď nastanú.
- Budeš sa podieľať na vytváraní technickej dokumentácie, knowledge base a troubleshooting dokumentácie pre interné účely, ale aj pre zákazníkov.
- Ale hlavne: budeš pomáhať s ďalším rozvojom nášho skvelého produktu.

Pracujeme technológiami ako:
- VOIP technológie: Asterisk, Kamailio, WebRTC.
- Ďalšie technológie: Amazon AWS, MariaDB, Redis, Cloudflare, Nginx, Elasticsearch.
- Nástroje na monitorovanie a zálohovanie: Zabbix, Grafana.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Plat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1000 EUR/mes. do 3000 EUR/mes.)

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť byť súčasťou skvelého tímu skúsených ľudí, ktorý vytvára produkt na svetovej úrovni.
- Rodinnú atmosféru, kde nájdeš nových priateľov.
- Príležitosť rásť a dokázať veľké veci.
- Malý tím, kde každý môže vyniknúť. Máš šancu profesionálne a osobnostne rásť.
- Rodinný dom so záhradou a saunou pre regeneráciu. V blízkosti sa nachádza najväčší mestský park.
- Flexibilnú pracovnú dobu.
- Odmeny na základe tvojho nasadenia a schopností.
- MultiSport kartu pre pravidelný pohyb a relaxáciu.
- Garáž na bicykle :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Dokážeš na seba prevziať zodpovednosť.
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti.
- Máš proaktívny prístup k riešeniu úloh.
- Dokážeš komunikovať v angličtine slovom aj písmom. Ďalšie jazyky sú veľkou výhodou.
- Máš chuť sa neustále vzdelávať. Čo nevieš, to ťa naučíme my.
- Si schopný riešiť rôznorodé problémy, máš kritické myslenie a vieš sa sám rozhodovať.
- Máš vzťah k IT oblasti. VoIP veľkou výhodou.
- Máš profesionálny prístup s odhodlaním poskytovať úžasnú zákaznícku podporu.
- Si tímový hráč s nasadením.
- Ak si naozaj šikovný, môžeš si zostaviť svoj Customer Support tím a byť Head of Customer Support.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Smart cloud-based call center solution.

V CloudTalku veríme, že rast firmy a zamestnancov idú ruka v ruke a že šťastní zamestnanci zaručia lepšie výsledky. Hľadáme nových ľudí, tak sa pridaj k nám a buď súčasťou nášho príbehu.

Naším cieľom je zmeniť budúcnosť biznis telefonovania a samotný spôsob komunikácie so zákazníkmi.

Biznis s hlasovými službami ostal dlho nepovšimnutý a stal sa tak zastaraným a komplikovaným. Prečo by nemohli byť telefónne systémy tak jednoduché ako napr. Google aplikácie?

Adresa spoločnosti

CloudTalk s. r. o.
Západný rad 31
81104 Bratislava
https://www.cloudtalk.io/
ID: 3613952   Dátum zverejnenia: 9.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Plat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1000 EUR/mes. do 3000 EUR/mes.)