Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent(ka) reklamácií a klientského servisu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiacZákladná mzda: 800 EUR brutto + osobné ohodnotenie: do výšky 100 EUR brutto
Od 800 EUR/mesiacZákladná mzda: 800 EUR brutto + osobné ohodnotenie: do výšky 100 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riešenie, koordinácia, vybavovanie sťažností a reklamácií zákazníkov, partnerov, prevádzkovateľov a riešenie neštandardných prípadov spoločnosti
- vedenie komplexnej agendy riešených prípadov a reklamácií
- práca so systémom spoločnosti, evidencia údajov o zákazníkoch
- poskytovanie komplexného servisu klientom (informovanie, asistencia, riešenie problémov, atď.) formou telefonickej linky a hotline linky pre klientov, kontaktného emailu a webchat služby
- poskytovanie informácií a podpory predajným miestam spoločnosti
- vybavovanie objednávok a ich odosielanie (poštou, kuriérom)
- vedenie komplexnej agendy riešených prípadov a reklamácií
- práca so systémom spoločnosti, evidencia údajov o zákazníkoch
- poskytovanie komplexného servisu klientom (informovanie, asistencia, riešenie problémov, atď.) formou telefonickej linky a hotline linky pre klientov, kontaktného emailu a webchat služby
- poskytovanie informácií a podpory predajným miestam spoločnosti
- vybavovanie objednávok a ich odosielanie (poštou, kuriérom)
Zamestnanecké výhody, benefity
- v závislosti od pozície firemný notebook, mobil
- školenia zamestnancov
- káva zadarmo
- príjemné a pekné pracovné prostredie s terasou
- zvýhodnený príspevok na stravné lístky
- stojisko na bicykle, sprcha na pracovisku
- odmena za odporučenie nového zamestnanca
- príspevok na športové aktivity
- školenia zamestnancov
- káva zadarmo
- príjemné a pekné pracovné prostredie s terasou
- zvýhodnený príspevok na stravné lístky
- stojisko na bicykle, sprcha na pracovisku
- odmena za odporučenie nového zamestnanca
- príspevok na športové aktivity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám prosím zašlite štruktúrovaný životopis na dole uvedenú adresu. Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za ich záujem, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie
- komunikačné a organizačné schopnosti
- proklientský prístup
- spoľahlivosť, zodpovedný prístup
- komunikačné a organizačné schopnosti
- proklientský prístup
- spoľahlivosť, zodpovedný prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ticketportal SK, s.r.o. je súčasťou medzinárodnej skupiny TICKETPORTAL, ktorá pôsobí okrem Slovenska aj v Českej republike, v Maďarsku, v Poľsku a v Bulharsku. Prevádzkuje rezervačný a predajný systém pre predaj vstupeniek a aj webový portál www.ticketportal.sk, ktorý je určený pre všetkých záujemcov o vstupenky na kultúrne či športové akcie.
Kontakt
ID: 4092657
Dátum zverejnenia: 31.5.2021
2021-05-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Odborný predajca Spoločnosť: člen koncernu AGROFERT
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac