Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka
CITY GASTRO s. r. o.
Miesto práce
Hradná Events, Námestie Alexandra Dubčeka, Bratislava-Hrad
Hradná Events, Námestie Alexandra Dubčeka, Bratislava-Hrad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacZákladná mzda bude stanovená do výšky 1200 eur Brutto.
900 - 1 200 EUR/mesiacZákladná mzda bude stanovená do výšky 1200 eur Brutto.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť CITY GASTRO hľadá do krásnej prevádzky HRADNA EVENTS administratívnu pracovníčku.
Vašou pracovnou náplňou bude:
Na dennej báze prijímať telefonické a mailové objednávky, rezervácie od klientov.
Precízne sledovanie a evidovanie všetkých rezervácií v rezervačnom systéme.
Následné informovanie klientov o voľných termínoch.
Práca je asistenčná, začína prevzatím všetkých vstupných informácii od managera a pokračuje celkovou prípravou kalkulácie pre klienta s následným zaslaním ponuky.
Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý ovláda štandardy spoločenského správania, vie pružne reagovať na meniace sa podmienky pri organizácii podujatia, riešiť organizačné kolízie s rozvahou, prehľadom a profesionálne po konzultácii s managerom prevádzky.
Náš kolega/kolegyňa musí byť samostatný, výhodou je skúsenosť s organizovaním firemných a spoločenských akcií.
Pokiaľ Vás baví dynamická a rôznorodá práca a disponujete výborným time managementom, máte radi prácu s excell a powepoint, práve ste našli svoje zamestnanie.
Neváhajte nás kontaktovať, budeme sa tešiť na Váš životopis.
Vašou pracovnou náplňou bude:
Na dennej báze prijímať telefonické a mailové objednávky, rezervácie od klientov.
Precízne sledovanie a evidovanie všetkých rezervácií v rezervačnom systéme.
Následné informovanie klientov o voľných termínoch.
Práca je asistenčná, začína prevzatím všetkých vstupných informácii od managera a pokračuje celkovou prípravou kalkulácie pre klienta s následným zaslaním ponuky.
Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý ovláda štandardy spoločenského správania, vie pružne reagovať na meniace sa podmienky pri organizácii podujatia, riešiť organizačné kolízie s rozvahou, prehľadom a profesionálne po konzultácii s managerom prevádzky.
Náš kolega/kolegyňa musí byť samostatný, výhodou je skúsenosť s organizovaním firemných a spoločenských akcií.
Pokiaľ Vás baví dynamická a rôznorodá práca a disponujete výborným time managementom, máte radi prácu s excell a powepoint, práve ste našli svoje zamestnanie.
Neváhajte nás kontaktovať, budeme sa tešiť na Váš životopis.
Zamestnanecké výhody, benefity
Férovým a priateľským prístupom vytvárame zamestnancom pocit,
aby sa cítili plnohodnotne v našej spoločnosti. Svedčí o tom aj informácia,
že v našej sieti pracuje veľa zamestnancov viac ako 10 rokov.
Ponúkame prácu v stabilnej, gastronomickej spoločnosti
Ponúkame prácu v mladom, dynamickom kolektíve
Ponúkame možnosť vzdelávania
Poskytujeme odmenu za odporučenie zamestnanca
Poskytujeme možnosť HOME OFFICE v prípade potreby
Ponúkame MultiŠport kartu, ktorá je čiastočne hradená zamestnávateľom
Poskytujeme ku práci mobilný telefón a notebook
aby sa cítili plnohodnotne v našej spoločnosti. Svedčí o tom aj informácia,
že v našej sieti pracuje veľa zamestnancov viac ako 10 rokov.
Ponúkame prácu v stabilnej, gastronomickej spoločnosti
Ponúkame prácu v mladom, dynamickom kolektíve
Ponúkame možnosť vzdelávania
Poskytujeme odmenu za odporučenie zamestnanca
Poskytujeme možnosť HOME OFFICE v prípade potreby
Ponúkame MultiŠport kartu, ktorá je čiastočne hradená zamestnávateľom
Poskytujeme ku práci mobilný telefón a notebook
Informácie o výberovom konaní
Prvé kolo:
V prvom kole budú na základe zaslaných životopisov vybraní a oslovení uchádzači spĺňajúci uvedené podmienky. Prosíme ku životopisu zaslať aj fotografiu.
Vybraným uchádzačom bude telefonicky alebo emailom ponúknutý termín druhého kola výberového konania.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Druhé kolo:
Druhé kolo pohovoru bude pozostávať z osobného pohovoru.
Veľkou výhodou výborný timemanagement
V prvom kole budú na základe zaslaných životopisov vybraní a oslovení uchádzači spĺňajúci uvedené podmienky. Prosíme ku životopisu zaslať aj fotografiu.
Vybraným uchádzačom bude telefonicky alebo emailom ponúknutý termín druhého kola výberového konania.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Druhé kolo:
Druhé kolo pohovoru bude pozostávať z osobného pohovoru.
Veľkou výhodou výborný timemanagement
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické / gastronómia v odbore
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Je super ak viete alebo máte:
- s ľahkosťou robiť viac činností súčasne
- sebaistotu, ale i sebaovládanie
- komunikovať aj v zložitých situáciach
- pracovať samostatne, ale aj v tíme
- analytické i praktické myslenie a precíznosť
- kreativitu a videnie aj nemožného
- chuť vzdelávať sa a zlepšovať
- nápady ako prácu zefektívňovať
- vlastnú seba motiváciu
- vlastný time management
- s ľahkosťou robiť viac činností súčasne
- sebaistotu, ale i sebaovládanie
- komunikovať aj v zložitých situáciach
- pracovať samostatne, ale aj v tíme
- analytické i praktické myslenie a precíznosť
- kreativitu a videnie aj nemožného
- chuť vzdelávať sa a zlepšovať
- nápady ako prácu zefektívňovať
- vlastnú seba motiváciu
- vlastný time management
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť CITY GASTRO poskytuje komplexné služby v oblasti gastro už od roku 2011.
Sme špecialisti na spoločné stravovanie, naše prevádzky sa nachádzajú vo firmách, školách, nemocniciach a v zariadeniach sociálnych a opatrovateľských služieb.
Prevádzkujeme tiež niekoľko a la carte reštaurácií a kaviarní a poskytujeme aj komplexné cateringové služby.
Našou misiou je kreatívna kuchyňa, naším cieľom chutné a zdravé jedlá.
Tím CITY GASTRO tvoria kuchári a manažéri s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti gastronómie.
www.citygastro.sk
Sme špecialisti na spoločné stravovanie, naše prevádzky sa nachádzajú vo firmách, školách, nemocniciach a v zariadeniach sociálnych a opatrovateľských služieb.
Prevádzkujeme tiež niekoľko a la carte reštaurácií a kaviarní a poskytujeme aj komplexné cateringové služby.
Našou misiou je kreatívna kuchyňa, naším cieľom chutné a zdravé jedlá.
Tím CITY GASTRO tvoria kuchári a manažéri s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti gastronómie.
www.citygastro.sk
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4314882
Dátum zverejnenia: 4.5.2022
2022-05-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: CITY GASTRO s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac