Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialistka personalistiky a administratívnych činností
CHEMOSVIT FIBROCHEM, s.r.o.
Miesto práce
Štúrova 101, 059 21 Svit
Štúrova 101, 059 21 Svit
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac+odmeny pri splnení cieľových úloh, motivačný príspevok za dochádzku, odmeny v zmysle kolektívnej zmluvy. Výška mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta.
1 000 EUR/mesiac+odmeny pri splnení cieľových úloh, motivačný príspevok za dochádzku, odmeny v zmysle kolektívnej zmluvy. Výška mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- participácia na zabezpečení pracovnej sily na všetkých úsekoch v rámci spoločnosti,
- vyhľadávanie uchádzačov o zamestnanie využitím vhodných náborových kanálov a metód,
- spracovávanie a zverejňovanie personálnej inzercie, zodpovednosť za obsahovú stránku textu,
- selekcia životopisov uchádzačov, výber vhodných kandidátov na pracovnú pozíciu na základe stanovených kritérií,
- vedenie osobných pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie,
- zabezpečovanie administratívnych činností v súvislosti so vznikom, trvaním a ukončením pracovného pomeru,
- sledovanie stavu a pohybu zamestnancov spoločnosti,
- spracovávanie dochádzky zamestnancov a podkladov k odmeňovaniu pre mzdovú učtáreň,
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti v oblasti personalistiky, ekonomiky práce a starostlivosti o zamestnancov,
- vedenie agendy zodpovednej osoby pre oblasť ochrany osobných údajov v zmysle platnej legislatívy,
- spracovávanie mesačných štatistík a reportov,
- vyúčtovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest a ich vysporiadanie cez pokladňu,
- evidencia a spracovávanie pokladničných dokladov, zodpovednosť za finančnú hotovosť v podnikovej pokladni,
- odosielanie, preberanie a distribúcia poštových zásielok, ich rozdelenie ostatným oddeleniam spoločnosti,
- vedenie firemnej agendy, archivácia zmlúv,
- administratívna podpora agendy výkonnej riaditeľky,
- organizačné zabezpečenie chodu kancelárie riaditeľky spoločnosti,
- administratívne práce podľa pokynov vedenia,
- vyhľadávanie uchádzačov o zamestnanie využitím vhodných náborových kanálov a metód,
- spracovávanie a zverejňovanie personálnej inzercie, zodpovednosť za obsahovú stránku textu,
- selekcia životopisov uchádzačov, výber vhodných kandidátov na pracovnú pozíciu na základe stanovených kritérií,
- vedenie osobných pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie,
- zabezpečovanie administratívnych činností v súvislosti so vznikom, trvaním a ukončením pracovného pomeru,
- sledovanie stavu a pohybu zamestnancov spoločnosti,
- spracovávanie dochádzky zamestnancov a podkladov k odmeňovaniu pre mzdovú učtáreň,
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti v oblasti personalistiky, ekonomiky práce a starostlivosti o zamestnancov,
- vedenie agendy zodpovednej osoby pre oblasť ochrany osobných údajov v zmysle platnej legislatívy,
- spracovávanie mesačných štatistík a reportov,
- vyúčtovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest a ich vysporiadanie cez pokladňu,
- evidencia a spracovávanie pokladničných dokladov, zodpovednosť za finančnú hotovosť v podnikovej pokladni,
- odosielanie, preberanie a distribúcia poštových zásielok, ich rozdelenie ostatným oddeleniam spoločnosti,
- vedenie firemnej agendy, archivácia zmlúv,
- administratívna podpora agendy výkonnej riaditeľky,
- organizačné zabezpečenie chodu kancelárie riaditeľky spoločnosti,
- administratívne práce podľa pokynov vedenia,
Zamestnanecké výhody, benefity
- trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu,
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Kontaktovať však budeme iba vybraných uchádzačov, spĺňajúcich kritériá pre prijatie na danú pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Prax na obdobnej pozícii výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- orientácia v oblasti personalistiky a miezd,
- znalosť príslušnej legislatívy - Zákonník práce, Zákon o ochrane osobných údajov, Zákon o cestovných náhradách a súvisiace predpisy,
- znalosť anglického jazyka podmienkou, ďalší jazyk výhodou,
- vodičský preukaz sk. B, aktívny vodič
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita,
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu, prezentačné zručnosti, schopnosť pracovať v tíme
- znalosť príslušnej legislatívy - Zákonník práce, Zákon o ochrane osobných údajov, Zákon o cestovných náhradách a súvisiace predpisy,
- znalosť anglického jazyka podmienkou, ďalší jazyk výhodou,
- vodičský preukaz sk. B, aktívny vodič
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita,
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu, prezentačné zručnosti, schopnosť pracovať v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Chemosvit Fibrochem, s.r.o. je členom silnej skupiny firiem Chemosvit.
Hlavný výrobný program spoločnosti CHEMOSVIT FIBROCHEM predstavuje výroba textilných vlákien . Viac ako 75-ročná tradícia vo výrobe vlákien a viac ako tridsaťročný vlastný výskum a vývoj v oblasti jemných textilných vlákien radia túto spoločnosť medzi svetových lídrov.
Portfólio výrobného programu spoločnosti tvoria:
- výroba textilného a technického multifilamentového vlákna Prolen® farbeného v hmote (hladké textilné, hladké technické, tvarované vysokorozťažné, tvarované nízkorozťažné, vzduchom tvarované)
- výroba špeciálnych vlákien (mikrovlákna, duté vlákna, profilované vlákna, odolné voči UV žiareniu, s antibakteriálnou úpravou a so zníženou horľavosťou)
- výroba farebných koncentrátov (viac ako 300 odtieňov)
- výroba ponožiek (klasické, športové, zdravotné s antibakteriálnou úpravou a iné).
Certifikovaná výroba, ako aj produkty, sú garanciou pre najnáročnejšie aplikácie v textilnom priemysle, automobilovom priemysle, potravinárskom priemysle, zdravotníctve, nábytkárskom priemysle a ďalších technických aplikáciách, ako sú laná, popruhy, filtračné tkaniny a pod.
- výroba antimikrobiálnych textílií pod značkou Prolen Medical.
Vízia spoločnosti: Pokračovať v tom, aby sme boli svetovým lídrom vo výrobe špeciálnych textilných vlákien.
Misia spoločnosti: Uspokojenie potrieb zákazníkov vysoko výkonnými špeciálnymi typmi vlákna Prolen® prostredníctvom zlepšovania zdravia zákazníkov a ochrany životného prostredia.
Hlavný výrobný program spoločnosti CHEMOSVIT FIBROCHEM predstavuje výroba textilných vlákien . Viac ako 75-ročná tradícia vo výrobe vlákien a viac ako tridsaťročný vlastný výskum a vývoj v oblasti jemných textilných vlákien radia túto spoločnosť medzi svetových lídrov.
Portfólio výrobného programu spoločnosti tvoria:
- výroba textilného a technického multifilamentového vlákna Prolen® farbeného v hmote (hladké textilné, hladké technické, tvarované vysokorozťažné, tvarované nízkorozťažné, vzduchom tvarované)
- výroba špeciálnych vlákien (mikrovlákna, duté vlákna, profilované vlákna, odolné voči UV žiareniu, s antibakteriálnou úpravou a so zníženou horľavosťou)
- výroba farebných koncentrátov (viac ako 300 odtieňov)
- výroba ponožiek (klasické, športové, zdravotné s antibakteriálnou úpravou a iné).
Certifikovaná výroba, ako aj produkty, sú garanciou pre najnáročnejšie aplikácie v textilnom priemysle, automobilovom priemysle, potravinárskom priemysle, zdravotníctve, nábytkárskom priemysle a ďalších technických aplikáciách, ako sú laná, popruhy, filtračné tkaniny a pod.
- výroba antimikrobiálnych textílií pod značkou Prolen Medical.
Vízia spoločnosti: Pokračovať v tom, aby sme boli svetovým lídrom vo výrobe špeciálnych textilných vlákien.
Misia spoločnosti: Uspokojenie potrieb zákazníkov vysoko výkonnými špeciálnymi typmi vlákna Prolen® prostredníctvom zlepšovania zdravia zákazníkov a ochrany životného prostredia.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 4776322
Dátum zverejnenia: 5.3.2024
2024-03-05
lokalita: Svit Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Personalista Spoločnosť: CHEMOSVIT FIBROCHEM, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac