Administratívny pracovník

Champion Food, s. r. o.

Miesto práce
Považská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
v priebehu mesiaca máj 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacNástupný plat 1100 eur, po zaučení (do 2 mesiacov) 1200 eur brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce pre pozíciu Administratívny pracovník:

  • Komunikovať so zákazníkmi a riešiť ich požiadavky
  • Spracúvať objednávky a podklady pre výrobu
  • Spracovávať doklady od vodičov a kompletizovať ich
  • Kontrolovať a kompletizovať vydané faktúry
  • Rozdeľovať prijatú poštu pre ostatných pracovníkov a pripravovať meetingy
  • Pomáhať s administratívou v ostatných oddeleniach, ak je to potrebné
  • Starať sa o správne archivovanie dokumentov

Typický deň na pozícii Administratívny pracovník zahŕňa:

  • Komunikáciu so zákazníkmi a spracúvanie objednávok a podkladov pre výrobu
  • Komunikáciu s internými vodičmi a spracovávanie podkladov určených pre rozvoz
  • Zabezpečenie administratívnej podpory pre majiteľa spoločnosti
  • Kontrolu a vyhodnocovanie štatistík pre jednotlivé oddelenia

Pracovná doba: 8 hodín denne, od pondelka do piatku v čase od 08:00 do 16:30.

Pracovné miesto je na dlhodobý zástup za materskú dovolenku s minimálnou dĺžkou 2 roky a s možnosťou pokračovania pracovného pomeru.

 Ak hľadáš prácu, kde budeš mať možnosť komunikovať so zákazníkmi, riešiť ich požiadavky, spracúvať objednávky a podklady pre výrobu, pridaj sa k nám ako administratívny pracovník!

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Voľný vstup do fitnes centra a zvýhodnený vstup na plaváreň – užívať si zdravý životný štýl sa stáva jednoduchým a cenovo dostupným vďaka našim benefitom pre zamestnancov
  • Príjemný kolektív – u nás sa nebudete cítiť ako súčasť pracovnej mašinérie, ale ako súčasť skutočného tímu, ktorý si navzájom pomáha a podporuje
  • Možnosti profesionálneho rastu – u nás sa nezastavíte na jednej pozícii, ale máte možnosť sa stále vzdelávať a posúvať sa vyššie v kariére
  • Firemné akcie – radi sa stretávame aj mimo pracovného prostredia, či už pri teambuildingoch, firemných párty alebo športových súťažiach

Informácie o výberovom konaní

Práca je na plný úväzok. Prax v oblasti administratívy nie je nutná podmienka, ale je to výhoda.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

administratívna

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prstoklad - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Hard skills: skúsenosti s administratívnou prácou, dobrá znalosť práce s PC
  • Soft skills: komunikačné a organizačné schopnosti, tímový hráč
  • Pedantný a samostatný uchádzač s chuťou pracovať a posúvať sa ďalej
  • Lojalita a dôslednosť
  • Dôležité príjemné vystupovanie pri práci s našimi zákazníkmi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Výroba bagiet, šalátov a iných lahôdkových výrobkov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

ID: 4808317  Dátum zverejnenia: 15.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac