
Špecialista zákazníckeho centra
CERVA Slovensko, s.r.o.
Senec
plný úväzok
dohodou
1 200 EUR/mesiacFinálna mzda bude zohľadňovať skúsenosti a znalosti kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho obchodného tímu hľadáme šikovného a komunikatívneho špecialistu zákazníckeho centra, ktorý bude mať kľúčovú úlohu pri vyriešení objednávok našich zákazníkov. Vašou hlavnou úlohou bude:
prijímanie a spracovanie objednávok (telefonicky, e-mailom, osobne, cez B2B systém)
kontrola dostupnosti tovaru a dodacích termínov
zabezpečenie včasného dodania tovaru zákazníkom
vystavovanie faktúr, dobropisov, správa zákazníckych dát
spracovanie reklamácií, vratiek a nedodaných objednávok
komunikácia a podpora zákazníkov vrátane poskytovania informácií o produktoch
vyhľadávanie a zasielanie technickej dokumentácie k produktom
príprava cenových ponúk v spolupráci s obchodným manažérom
riešenie pohľadávok a administratívna agenda (archivácia, korešpondencia)
Zamestnanecké výhody, benefity
- perspektívne zamestnanie s možnosťou kariérneho rastu, rozširovania obchodných a riadiacich kompetencií
- motivujúce finančné ohodnotenie podľa individuálneho výkonu vo forme kvartálnych bonusov
- 3 sick days (neprítomnosť kvôli chorobe)
- vitamínové balíčky dvakrát za rok
- referenčný bonus 400 EUR za odporučenie zamestnanca
- príspevok zamestnávateľa do doplnkového dôchodkového sporenia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Ostatné znalosti
Obchodná korešpondencia - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naša nová kolegyňa alebo nový kolega by mal byť tímový hráč s dostatkom elánu pre oboznámenie sa s procesmi a sortimentom. Skúsenosť so SAPom bude výhodou a prípadná znalosť maďarského a (alebo) anglického jazyka mu poskytne príležitosť spolupracovať najmä s maďarsky alebo anglicky hovoriacimi zákazníkmi.