Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdový účtovník v rozpočtovej organizácii/Personalista
Centrum pre deti a rodiny Bratislava - Učiteľská
Miesto práce
Učiteľská 42, 821 06 Podunajské Biskupice
Učiteľská 42, 821 06 Podunajské Biskupice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacMzda 1200€ je základný plat- brutto, platí pre záujemcu s dosiahnutým vzdelaním s maturitou. Výška hrubej mzdy závisí od najvyššieho dosiahnutého stupňa vzdelania- bude upresnená na osobnom pohovore.
1 200 EUR/mesiacMzda 1200€ je základný plat- brutto, platí pre záujemcu s dosiahnutým vzdelaním s maturitou. Výška hrubej mzdy závisí od najvyššieho dosiahnutého stupňa vzdelania- bude upresnená na osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy v zariadení sociálno-právnej ochrany- Centrum pre deti a rodiny( štátne zariadenie),
- organizácia náborov nových zamestnancov (selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov, výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti),
- inzerovanie voľných pracovných miest, zodpovedanie za obsahovú stránku personálnej inzercie a jej komunikovanie na pracovných portáloch,
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov, samostatná realizácia výberových konaní, testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov vedeniu,
- komplexné spracovanie personálnej agendy, pripravovanie obsahovej stránky pracovných zmlúv, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, Zákonom o výkone práce vo verejnom záujme a Zákonom o pedagogických a odborných zamestnancoch,
- komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov (ZP, SP)
- zabezpečovanie riadneho uplatňovania mzdových predpisov, tarifných sústav a nad tarifných zložiek u všetkých zamestnancov organizácie, vystavenie správnych platových dekrétov a starostlivosť o ich aktualizáciu,
- kontrola dodržiavania mzdových predpisov a zabezpečenie ich výkladu zamestnancom organizácie,
- sledovanie vecnej a formálnej správnosti predložených dokladov zamestnancov, dožiadanie potrebných dokumentov a aktualizácií od zamestnancov,
- komunikácia so zriaďovateľom, vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a odborovou organizáciou v CDR,
- spracovávanie ELDP, archivovanie dokladov, evidencia a aktualizácia mzdových listov, mesačných výplatných pások,
- komunikovanie a príprava dokumentov, výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne, daňový úrad, dôchodkové správcovské spoločnosti a zodpovednosť za ich správnosť na mesačnej báze,
- sledovanie legislatívnych zmien, ich aplikácia do praxe podľa potreby spoločnosti
- pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- evidencia, spracovávanie a kontrola pracovných dochádzok všetkých zamestnancov, promptné riešenie nezrovnalostí,
- sledovanie dovolenkových a nadčasových stavov v organizácii,
- spracovávanie príspevkov na stravovanie v závislosti od dochádzky a kolektívnej zmluvy
- evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, zálohy na mzdy, bezúročné pôžičky, vyúčtovania, exekúcie a pod.),
- vystavovanie potvrdenia pre súdy, banky, poisťovne, rôzne úrady, posudkové komisie a iné subjekty,
- vystavovanie potvrdenia pre zamestnanca, obsahujúce ročné, polročné, resp. štvrťročné príjmy a ďalšie údaje potrebné k žiadosti o priznanie dávok štátnej podpory,
- vystavovanie potvrdenia o zdaniteľných príjmoch,
- aktualizovanie kolektívnej zmluvy a sledovanie jej dodržiavania v praxi,
- zodpovednosť za osobnú kartu zamestnancov a aktualizácia im zvereného majetku,
- aktualizácia interných noriem CDR, informovanie zamestnancov o nových IN a ukladanie na zdieľaný disk,
- zodpovednosť za archivovanie a dodržiavanie ochrany osobných údajov zamestnancov
- vedenie personálnych registratúrnych záznamov, priebežné vyraďovanie spisov, zodpovednosť za prípravu dokladov pre založenie na archiváciu
- pravidelné vzdelávanie sa prostredníctvom kurzov, školení, seminárov a konzultácií zameraných na oblasť dane z príjmov fyzických osôb, sociálneho a zdravotného poistenia, mzdovej problematiky, zamestnanosti,
- koordinátor vzdelávania pre zamestnancov,
- organizácia náborov nových zamestnancov (selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov, výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti),
- inzerovanie voľných pracovných miest, zodpovedanie za obsahovú stránku personálnej inzercie a jej komunikovanie na pracovných portáloch,
- práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov, samostatná realizácia výberových konaní, testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov vedeniu,
- komplexné spracovanie personálnej agendy, pripravovanie obsahovej stránky pracovných zmlúv, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, Zákonom o výkone práce vo verejnom záujme a Zákonom o pedagogických a odborných zamestnancoch,
- komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov (ZP, SP)
- zabezpečovanie riadneho uplatňovania mzdových predpisov, tarifných sústav a nad tarifných zložiek u všetkých zamestnancov organizácie, vystavenie správnych platových dekrétov a starostlivosť o ich aktualizáciu,
- kontrola dodržiavania mzdových predpisov a zabezpečenie ich výkladu zamestnancom organizácie,
- sledovanie vecnej a formálnej správnosti predložených dokladov zamestnancov, dožiadanie potrebných dokumentov a aktualizácií od zamestnancov,
- komunikácia so zriaďovateľom, vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a odborovou organizáciou v CDR,
- spracovávanie ELDP, archivovanie dokladov, evidencia a aktualizácia mzdových listov, mesačných výplatných pások,
- komunikovanie a príprava dokumentov, výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne, daňový úrad, dôchodkové správcovské spoločnosti a zodpovednosť za ich správnosť na mesačnej báze,
- sledovanie legislatívnych zmien, ich aplikácia do praxe podľa potreby spoločnosti
- pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- evidencia, spracovávanie a kontrola pracovných dochádzok všetkých zamestnancov, promptné riešenie nezrovnalostí,
- sledovanie dovolenkových a nadčasových stavov v organizácii,
- spracovávanie príspevkov na stravovanie v závislosti od dochádzky a kolektívnej zmluvy
- evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, zálohy na mzdy, bezúročné pôžičky, vyúčtovania, exekúcie a pod.),
- vystavovanie potvrdenia pre súdy, banky, poisťovne, rôzne úrady, posudkové komisie a iné subjekty,
- vystavovanie potvrdenia pre zamestnanca, obsahujúce ročné, polročné, resp. štvrťročné príjmy a ďalšie údaje potrebné k žiadosti o priznanie dávok štátnej podpory,
- vystavovanie potvrdenia o zdaniteľných príjmoch,
- aktualizovanie kolektívnej zmluvy a sledovanie jej dodržiavania v praxi,
- zodpovednosť za osobnú kartu zamestnancov a aktualizácia im zvereného majetku,
- aktualizácia interných noriem CDR, informovanie zamestnancov o nových IN a ukladanie na zdieľaný disk,
- zodpovednosť za archivovanie a dodržiavanie ochrany osobných údajov zamestnancov
- vedenie personálnych registratúrnych záznamov, priebežné vyraďovanie spisov, zodpovednosť za prípravu dokladov pre založenie na archiváciu
- pravidelné vzdelávanie sa prostredníctvom kurzov, školení, seminárov a konzultácií zameraných na oblasť dane z príjmov fyzických osôb, sociálneho a zdravotného poistenia, mzdovej problematiky, zamestnanosti,
- koordinátor vzdelávania pre zamestnancov,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v štátnom zariadení- záruka stability práce
- 5 dní dovolenky navyše a iné benefity vyplývajúce z Vyššej kolektívnej zmluvy- bude upresnené na osobnom pohovore
- 5 dní dovolenky navyše a iné benefity vyplývajúce z Vyššej kolektívnej zmluvy- bude upresnené na osobnom pohovore
Informácie o výberovom konaní
Vzhľadom na očakávaný väčší záujem o túto pracovnú pozíciu si CDR BA- Učiteľská vyhradzuje právo na neodpovedanie všetkým záujemcom, odpovieme len tým, ktorí budú vyhovovať našim požiadavkám a následne budú telefonicky kontaktovaní. Všetkým ostatným dopredu veľmi pekne ďakujeme za záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
mzdové účtovníctvo, personálny manažment, ekonómia, obchodná akadémia
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Práca s počítačom - Expert
E-mail - Expert
Microsoft Excel - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Práca s počítačom - Expert
E-mail - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
mzdové účtovníctvo, personalistika, personálny manažment, ekonómia
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
flexibilita, príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, schopnosť pracovať v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Centrum pre deti a rodiny Bratislava - Učiteľská je zariadenie sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately vykonávajúce pobytové opatrenia súdu a pobytové opatrenia na základe dohody s rodičom alebo osobou, ktorá sa osobne stará o dieťa. Pobytové opatrenia zariadenie vykonáva pre deti a mladých dospelých po ukončení ústavnej starostlivosti. Od 1.1.2019 zariadenie vykonáva aj ambulantné a terénne opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately. Do 31.12.2018 bol názov zariadenia Detský domov Bratislava.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4528792
Dátum zverejnenia: 28.2.2023
2023-02-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník, Personalista Spoločnosť: Centrum pre deti a rodiny Bratislava - Učiteľská
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac