Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent pre správu a vymáhanie pohľadávok, DU-1 rok, VK č. 8/2024
Centrum právnej pomoci
Námestie slobody 12, Bratislava
plný úväzok
01.05.2024
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie a spracovanieneuhradených pohľadávok súvisiacich s agendou osobného bankrotu,
- kontrola pohľadávok (splátok osobného bankrotu) po lehote splatnosti,
- komunikácia s dlžníkmi a spracovanie evidencie komunikácie,
- komunikácia so Slovenskou konsolidačnou a.s.,
- príprava výstupov a ostatnej dokumentácie k správe pohľadávok,
- plní ďalšie aktuálne úlohy na základe pokynov zamestnávateľa.
Zamestnanecké výhody, benefity
- odmeny, príspevok do DDS,
- pružný pracovný čas,
- 4 dni sick day,
- príspevok na stravovanie,
- služobný notebook.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a písomností
a) písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
c) profesijný štruktúrovaný životopis,
d) motivačný list,
e) ďalšie doklady a písomnosti napr. potvrdenie o celkovej dobe odbornej praxe.
Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť:
- certifikáty o absolvovaní kurzov a školení
Zamestnanecké výhody:
- odmeny, príspevok do DDS,
- pružný pracovný čas,
- 4 dni sick day,
- príspevok na stravovanie,
- služobný notebook.
Výberové konanie na obsadenie funkcie referent pre správu a vymáhanie pohľadávok Centra právnej pomoci sa uskutoční ústnym pohovorom.
Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné:
a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Odbor ekonomiky správy a personálnej agendy, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením „Výberové konanie na obsadenie miesta referent pre správu a vymáhanie pohľadávok“ alebo
b) osobne do podateľne Centra právnej pomoci, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením „Výberové konanie na obsadenie miesta referent pre správu a vymáhanie pohľadávok“ alebo
c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: [email protected]
najneskôr do 15.4.2024, vrátane.
Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t.j. najneskôr 15.4.2024, vrátane.
Predpokladaný termín výberového konania je v 17.týždni.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- stredoškolské vzdelanie s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo II. stupňa v ekonomickom odbore v Slovenskej republike alebo má uznaný alebo nostrifikovaný doklad o získaní uvedeného vzdelania absolvovaním štúdia rovnakej úrovne na strednej alebo vysokej škole v zahraničí,
- prax odbore minimálne 1 rok,
- schopnosť analyticky myslieť a riešiť neštandardné situácie, zodpovednosť a rozhodnosť,
- ovládanie PC na užívateľskej úrovni,
- základy SAP/CES, práce v ManEX (štátna pokladnica).