Referent pre správu a vymáhanie pohľadávok, DU-1 rok, VK č. 8/2024

Centrum právnej pomoci

Miesto práce
Námestie slobody 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie a spracovanieneuhradených pohľadávok súvisiacich s agendou osobného bankrotu,

- kontrola pohľadávok (splátok osobného bankrotu) po lehote splatnosti,

- komunikácia s dlžníkmi a spracovanie evidencie komunikácie,

- komunikácia so Slovenskou konsolidačnou a.s.,

- príprava výstupov a ostatnej dokumentácie k správe pohľadávok,

- plní ďalšie aktuálne úlohy na základe pokynov zamestnávateľa.

Zamestnanecké výhody, benefity

- odmeny, príspevok do DDS,

- pružný pracovný čas,

- 4 dni sick day,

- príspevok na stravovanie,

- služobný notebook.

Informácie o výberovom konaní

Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov a písomností
a) písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
c) profesijný štruktúrovaný životopis,
d) motivačný list,
e) ďalšie doklady a písomnosti napr. potvrdenie o celkovej dobe odbornej praxe.
Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť:
- certifikáty o absolvovaní kurzov a školení
Zamestnanecké výhody:
- odmeny, príspevok do DDS,
- pružný pracovný čas,
- 4 dni sick day,
- príspevok na stravovanie,
- služobný notebook.
Výberové konanie na obsadenie funkcie referent pre správu a vymáhanie pohľadávok Centra právnej pomoci sa uskutoční ústnym pohovorom.
Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné:
a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Odbor ekonomiky správy a personálnej agendy, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením „Výberové konanie na obsadenie miesta referent pre správu a vymáhanie pohľadávok“ alebo
b) osobne do podateľne Centra právnej pomoci, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením „Výberové konanie na obsadenie miesta referent pre správu a vymáhanie pohľadávok“ alebo
c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: [email protected]
najneskôr do 15.4.2024, vrátane.
Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t.j. najneskôr 15.4.2024, vrátane.
Predpokladaný termín výberového konania je v 17.týždni.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo, ekonomika

Prax na pozícii/v oblasti

správa pohľadávok

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- stredoškolské vzdelanie s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo II. stupňa v ekonomickom odbore v Slovenskej republike alebo má uznaný alebo nostrifikovaný doklad o získaní uvedeného vzdelania absolvovaním štúdia rovnakej úrovne na strednej alebo vysokej škole v zahraničí,

- prax odbore minimálne 1 rok,

- schopnosť analyticky myslieť a riešiť neštandardné situácie, zodpovednosť a rozhodnosť,

- ovládanie PC na užívateľskej úrovni,

- základy SAP/CES, práce v ManEX (štátna pokladnica).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Centrum právnej pomoci (ďalej len centrum) zriadené zákonom č. 327/2005 Z. z. o poskytovaní právnej pomoci osobám v materiálnej núdzi je štátnou rozpočtovou organizáciou. Jeho zriaďovateľom je Ministerstvo spravodlivosti SR. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej núdze nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv s cieľom zlepšiť ich právnu ochranu.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 4792495  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac