Logo CENTRUM POISTENIA, s.r.o.

Backoffice specialist

CENTRUM POISTENIA, s.r.o.

Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. však 1.200€/brutto.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu oddelenia poistenia podnikateľských a priemyselných rizík hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á má pozitívny vzťah k administratívnej práci.

Tvojou náplňou práce bude:

  • Spravovať kmeň našej spoločnosti predovšetkým v oblasti poistenia podnikateľských a priemyselných rizík
  • Vykonávanie zmien na základe žiadostí klienta
  • Spolupráca s ostatnými útvarmi spoločnosti
  • Aktívna participácia na tvorbe procesov
  • Písomná/telefonická komunikácia s klientmi a kolegami

Pozícia nevyžaduje akvizičnú činnosť.

Okrem toho budeš:

  • Poskytovať odbornú pomoc a poradenstvo klientom
  • Pracovať s informačnými systémami
  • Zabezpečovať správu a evidenciu poistných zmlúv

Na pozícii Referent/ka správy poistenia budeš pracovať v tíme s kolegami a podporou nadriadeného.

Typický deň na tejto pozícii:

  • Práca na správe poistných zmlúv a riešení žiadostí klientov
  • Poradenstvo klientom a komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
  • Účasť na stretnutiach a tvorba procesov

Pracovná doba:

  • 8-hodinová pracovná doba
  • Možnosť home office

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Získaj perspektívnu prácu na trvalý pracovný pomer v stabilnej spoločnosti.
  • Užívaj si príjemné pracovné prostredie a pracuj s priateľským tímom.
  • Rozvíjaj sa odborne aj profesijne a získaj možnosť karierného rastu.
  • Maj stravné lístky bez doplatku zamestnanca a mesačný príspevok na DSS zo strany zamestnávateľa.
  • Využi možnosť pracovať z domu s home office.
  • Okrem toho ponúkame širokú škálu ďalších benefitov, ktoré ti pomôžu nájsť rovnováhu medzi prácou a súkromím.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Prax v poisťovníctve vítaná
  • Flexibilita, komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
  • Schopnosť nachádzať riešenia
  • Zodpovednosť, spoľahlivosť, presnosť a flexibilita
  • Schopnosť riešiť problémy, dôkladnosť a zmysel pre detail
  • Lojálnosť a tímový hráč
  • Typicky požadované vzdelanie: Stredné odborné s maturitou alebo VŠ vzdelanie v oblasti ekonomiky, poisťovníctva alebo práva
  • Hard skills: Znalosť práce s počítačom a MS Office
  • Soft skills: Organizačné schopnosti, schopnosť priorizovať úlohy a vynikajúce medziľudské a komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť má 18 ročnú históriu, viac ako 50.000 klientov a kompletné portfólio produktov. Náš tím je zložený zo zamestnancov, ktorí sa venujú či už retailovým alebo korporátnym klientom, ktorí riešia poistné alebo úverové produkty.

Našou prioritou je rozšíriť tím o kolegov, ktorí sú špecialisti v našom odbore, budú úspešní obchodníci a podarí sa nám spoločne naplňovať našu víziu - pomôcť klientovi nájsť vždy čo najlepšie riešenie k jeho spokojnosti.

Máme zriadené oddelenie likvidácie, v ktorom pôsobia skúsení likvidátori, ktorí sa venujú poistným udalostiam našich klientov. Naši makléri preto nemusia riešiť likvidáciu poistných udalostí a venujú sa len klientovi.

Na západe Slovenska disponujeme pobočkami, ktoré sú umiestnené v centre miest. Sú otvorené každý pracovný deň nepretržite v rámci otváracích hodín. Riešime požiadavky klientov, či už za oblasť úverov alebo poistenia ale aj pri následnom servise a poistných udalostiach.

Sme spoločnosť založená s cieľom byť tu pre klientov nie len na diaľku, ale i fyzicky, čím sme filozofiu univerzálnych maklérskych spoločností, ktoré dokážu klientovi zabezpečiť produkty všetkých bánk a poisťovní, rozšírili o ďalšiu dimenziu - a to sú naše "front officové" pobočky.

Našim cieľom je spokojný klient, ktorý sa na nás opakovane obracia a rieši u nás celé svoje portfólio. Toto je pre nás rovnako i výzvou, aby sme neustále skvalitňovali naše služby pre klientov a to i prostredníctvom budovania odborného tímu našich zamestnancov.

Bližšie informácie o spoločnosti: www.centrumpoistenia.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 5092839  Dátum zverejnenia: 5.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac