Obchodno - technický zástupca
Cemix, s.r.o.
Bratislavský kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
plný úväzok
ASAP
1 800 EUR/mesiac30 % prémie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Účelom tejto pozície je zabezpečiť, aby výrobky Cemix boli použité v jednotlivých väčších objektoch v čo najväčšom rozsahu.
• rokovania so zákazníkmi podľa pripraveného harmonogramu a cieľov návštev (viď. CRM)
• spolupráca s odbornými realizačnými a stavebnými firmami v regióne
• vyhľadávanie cieľových skupín zákazníkov s prioritou získania nových obchodných partnerov medzi obchodnými aj realizačnými firmami
• zaistenie podpory predaja u svojich zákazníkov (vzorky, tlačoviny a iné vybavenie)
• odovzdávanie informácií o novinkách v rámci sortimentu
• riešenie zákazníckych reklamácií - zápis z miestneho šetrenia, vr. robenie fotodokumentácie
• zaistenie odborných produktových školení a technického poradenstva pre obchodných partnerov (personál predajcov, realizačné firmy, projektanti)
• aktívne vyhľadávanie príležitostí na rozšírenie skladového portfólia výrobkov Cemix u stálych obchodných partnerov
• priama zodpovednosť za dosiahnuté predajné výsledky vo zverenom regióne
• zabezpečovanie administratívnych prác požadovaných zamestnávateľom podľa stanoveného procesu – ponuky, zákazky, výkazy, reporting, firemná databáza kontaktov, aktuálny kalendár
• reprezentácia spoločnosti v rámci akcií organizovaných zamestnávateľom alebo obchodnými partnermi
• pôsobenie na platobnú morálku obchodných partnerov a dodržiavanie postupu zamestnávateľa pri riešení dlhodobých pohľadávok
• pravidelný reporting informácií z trhu
• komunikácia a jednanie so zákazníkmi a ostatnými obchodnými partnermi
• zúčastniť sa porád obchodu a prípadne iných oddelení
• riadiť sa a kontrolovať dodržiavanie platných smerníc Cemix s.r.o. a ostatných prevádzkových predpisov spoločnosti
• dodržiavať pracovnú zmluvu a riadiť sa pokynmi a príkazmi nadriadenej osoby alebo kolektívnych dohôd
• dodržiavanie smerníc pre objednávanie tovaru a riešenie reklamácií
• dodržiavanie predpisov a služobných postupov pre poskytovanie obchodných podmienok zákazníkom.
• zabezpečenie ochrany interných informácií a mlčanlivosti voči tretím osobám, a to aj po skončení pracovného pomeru.
• svedomité zabezpečovanie administratívnych prác požadovaných zamestnávateľom, a to jednotným štýlom za použitia firemných dokumentov a elektronických šablón (ponuky, zákazky, výkazy áut, reporting, firemná databáza kontaktov, a iné).
• aktívne sebavzdelávanie na základe informácií a možností poskytnutých zamestnávateľom.
• efektívne hospodárenie so zverenými prostriedkami (služobný automobil, mobil, počítač, pracovné náradie a vybavenie).
• správne vystupovanie a vzorná reprezentácia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v dynamickej spoločnosti
- odborné zaškolenie
- koncernová podpora
- príspevok na rekreáciu
- služobný automobil, laptop, mobil
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax minimálne 2 roky v oblasti obchodu a stavebníctva
- komunikatívnosť, zodpovednosť, flexibilita, samostatnosť, tímový hráč, lojálnosť
- kreatívnosť a nadšenie pri obchodovaní
- tímová spolupráca